Mistä syistä sulla on mennyt maku johonkin mieheen?
Mulla meni kun mies avautui ja avautui ja avautui omista asioistaan. Ei mitään mystiikkaa enää vaan lähinnä narinaa. En enää pitänyt miehenä. Ajattelin, että tiukan paikan tullen heittäytyy lattialle itkemään ja narisemaan ja odottaa, että minä ratkaieen kaikki ongelmat.
Kommentit (42)
Mies ripustautui liikaa muhun. Syyllisti kun tein muutakin kun vietin aikaa hänen kanssaan.
Jatkuva myöhästely. En vaan jaksanut katella.
Takertuminen. Herranjumala, pitää ihmisellä olla omaakin elämää!
Vierailija kirjoitti:
Takertuminen. Herranjumala, pitää ihmisellä olla omaakin elämää!
Takertuminen on pahinta…
Huono seksi. Hyökkäsi aina kuin sika limppuun ja vaikka kuinka yritin jarrutella ja opettaa esileikkejä, niin ei mennyt jakeluun. Ei sellaista kukaan nainen jaksa.
Mies hirnui tai oikeammin vinkuu kuin sika nauraessaan. (Toki ei ollut ainut syy. Oli itsekäs, erittäin pihi ja kaikki olisi pitänyt tehdä hänen ajatuksensa mukaan.)
Vierailija kirjoitti:
Rasistiset kommentit ja ajatukset. Junttimaista.
Tämän takia olen jättänyt jo kolme miestä. yksi yritti vielä väittää että se oli vaan tyhmää läppää, kun kerroin syyn. Siis miehen jutut olivat aivan sekopäisiä sellaisia että monttu auki ajattelin olevani jossain piilokamera saa, kun näki aikuisen ihmisen käyttäytyvän niin. Autosta hän näki aasialaisen ihmisen, veti silmät sormilla viiruiksi ja sanoi "tsing tsing tsang" ja nauroi päälle kuin pieni lapsi. Lisäksi ne n*kerijutut, voi kamala... onneksi nämä juntit paljastavat itsensä hyvin pian.
Valitus, vaativuus ja ahkera viestipommittelu myös laskee innostusta.
Suhde vain väljähtyi pikkuhiljaa. Pian se oli niin laimea ettei enää maistunut miltään.
Vierailija kirjoitti:
lisäksi:Hoitamattomat hampaat,hiukset ei nähnyt parturia tai pesua. Kengät huonot ja läpi vuoden samat vaateet päällä. Poltaa tupakka ja haise viinalle tai krapulalle. Elämän pyörii puhelin, tuijotaa puhelin ulkona liikkuessa. Kertoo persoonan epävarmuus. Puhelin on hänen turvansa ,tuijotaa sitä.Uskon samatsta maku menee miehillä naisista.
Haukkui telkkarissa näkyneen naisen rintoja. Olin tosi ihastunut, mutta se vei kaiken mielenkiinnon.
Toinen kerta olin ihastunut yhteen mieheen, joka alkoikin kehuskella maksullisilla naisilla käynnillä ja väitti, että ne naiset nauttivat siitä ja tekevät sitä vapaaehtoisesti. Maku meni kokonaan ja lopetin tapailun.
-räpytteli koko ajan silmiä ja siitä kuului litisevä ääni
-ei uskaltanut katsoa kauhuelokuvia
Exät; ankara juominen, tyhmyys, pinnallisuus, junttius mikä ilmeni monella tapaa, jatkuva itsensä korostaminen ja huomion hakeminen. 🤢
Huono itsetunto miehellä, joka ilmenee mm.
-nöyryytysfantasioilla
-jatkuvana tarpeena kuulla kuinka on isomunainen ja paras pano
-deittipalveluissa roikkuminen vaikka sanoittanut olevansa tosissaan kanssani
-kylmä-kuuma-leikin yrittäminen.. Ei toimi tähän naiseen..
-jatkuva varallisuuden korostaminen
-eksistä ja heidän kehuistaan puhuminen toistuvasti
Hyvin pian jätin kelkastani. Joko ihminen on aito, oma itsensä mun seurassa, tai sitten olen mieluummin yksin. Kaikenmaailman uho on turn-off.
"Mystinen mies" tarkoittaa käytännössä enemmän tai vähemmän sitä, että mies ja suhde on ja pysyvät etäisenä. Mistä itse kukin tykkää toki.
Vierailija kirjoitti:
"Mystinen mies" tarkoittaa käytännössä enemmän tai vähemmän sitä, että mies ja suhde on ja pysyvät etäisenä. Mistä itse kukin tykkää toki.
Väärin. Mystisyyttä on se ettei kaikkea oksenneta mikä mieleen juolahtaa. Kaikilla on traumoja ja ongelmia, mutta ei kaikesta ole syytä puhua.
Paradoksaalista kyllä, olin ihastunut naimisissa olevaan mieheen, ja hänestä meni maku kun sain kuulla, että oli pettänyt vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Mystisyyttä on se ettei kaikkea oksenneta mikä mieleen juolahtaa. Kaikilla on traumoja ja ongelmia, mutta ei kaikesta ole syytä puhua.
Ainakaan ensimmäisillä treffeillä. Ei, vaikka kuinka tekisi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, stoalainen vahva mies on huutoa edelleenkin, pystyn kyllä sen ymmärtämään. Mutta tiettyä etäisyyttä se tarkoittaa joka tapauksessa, ja kuten sanottu, jokaiselle makunsa mukaan.
Olin miehen mielestä selkeästi liian lihava ja deittaili minua vaan kun ei just muutakaan ollut. Oli pientä vihjettä, suurta vihjettä ja ihan suoraan sanomistakin. Kyseli mm aionko tehdä asialle jotain. Kysyin, että mille ASIALLE. Kiemurteli vaivaantuneena ja silmäili kroppaani. Häpesi minua eikä suostunut liikkumaan kanssani. Siis oikeasti, kaupassakin meni eri kassalle. Olen kyllä ylipainoinen, mutta ei kanssani nyt mikään pakko olisi ollut olla. Tuo, että ulkonäköni vaivasi miestä, oli läsnä suhteessa jotenkin koko ajan.
Lienee selvää, että tuo teki itsetunnolleni hetkeksi hallaa, nykyään lähinnä naurattaa mokoma ääliö.
Seurustelin miehen kanssa, joka ei osannut mitään käytännön taitoja. Esimerkiksi ei saanut hyllyä seinään, lamppua kattoon tai verhoja ikkunaan. Tämä asia ei mitenkään sukupuolitu, en odottanut että olisi siksi osannut, että on mies. Tuo plus saamattomuus, että hylly kokoamatta vuoden kunnes MINÄ pyysin isäni sen kokoamaan, oli jotenkin turn off. Juu en itsekään osannut.
Puhui rumasti kehitysvammaisista ja lapsista
Ylimielisyys ja kuvitelma että nainen on hänen alapuolellaan
---
Tuossahan noita tuli jo edellä.
Lisään junttimaisuus
Naisviha
Olematon itsetunto
Epäsosiaalisuus, ei kykene sosiaaliseen kanssakäymiseen muitten kanssa. Haukutaan toisen ystävät ja tuttavat. Osansa saa myös toisen perhe.
Sairas mustasukkaisuus ja kontrollointi. Kyttäily.
Joitain mainitakseni.