Pitääkö joku oikeasti Aku Hirviniemeä komeana?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:16"]Ootte tärähtäneitä :Dd t. ap
[/quote]
Kyllä varmaan sinullekin kelpaisi ;)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:09"]AP on teini kielenkäyttönsä perusteella.
[/quote]
No niin olenkin muttei teinin mielipide ole vähemmän arvoinen :D t. ap
[/quote]
sinä varmaan pidät jotain Bieberiä komeana...
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:16"]Ootte tärähtäneitä :Dd t. ap
[/quote]
Kyllä varmaan sinullekin kelpaisi ;)
[/quote]
Yöök :DD t. ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:09"]AP on teini kielenkäyttönsä perusteella.
[/quote]
No niin olenkin muttei teinin mielipide ole vähemmän arvoinen :D t. ap
[/quote]
sinä varmaan pidät jotain Bieberiä komeana...
[/quote]
No hyi v***u joku Justin Bieber xD t. ap
Ihan ok, ei nyt varsinaisesti komea mun mittapuulla. Eniten ärsyttää kuitenkin se että tyypin naama on nykyään joka paikassa ja ohjelmassa ja erityisesti se matkailuohjelma joka oli aivan luokatonta kuraa. Kuluneita alapäävitsejä eri puolilla maailmaa ja paikallisten tapojen kevyttä dissailua suomeksi. Oih miten laadukas ja informatiivinen matkailuohjelma. Haukoin henkeä kun Arman Alizad tänään julisti Facebookissa että Venla-äänestyksessä viime vuoden parhaaksi kotimaiseksti tv-ohjelmaksi pitäis äänestää 1.Hirviniemen matkailusekoilua 2.Duudsonit tuli taloon 3.Posse. Ei helvetti. Vuoden PARHAAKSI?
Aku on karismaattinen ja hauska, se varmaan tekee sen että on joidenkin mielestä komea. Mä sytyn hauskoista, itsevarmoista mutta nöyristä miehistä. Komea ulkonäkö ei merkitse mitään jos mies on törppö ja dorka.
Se on rikas ja kuuluisa. Se riittää.
Ei tod ole ainakaan minun makuun!
No AP voikin sitten kertoa kuka hänen mielestään on komea, jossei Aku sitä ole..?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:31"]No AP voikin sitten kertoa kuka hänen mielestään on komea, jossei Aku sitä ole..?
[/quote]
No en kerro koska te fanaattiset Aku-fanit alatte kuitenkin dissaamaan sitä :P t. ap
Symppiksen näköinen, mutta ei erityisen komea. Kelpaisi minulle oikein hyvin.
Akun naama sopii hyvin pohjaksi monille näytellyille hahmoille, mutta itsenään hän ei ole sen paremmin komea kuin karismaattinenkaan. Typerä matkailuohjelma osoitti, ettei hän kiinnosta ainakaan minua omana itsenään. Onneksi hänon näyttelijä ja hyvä sinä hommassa! (Sen sijaan karismaton Leppilampi ei kiinnosta/miellytä minua missään roolissa.)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:31"]No AP voikin sitten kertoa kuka hänen mielestään on komea, jossei Aku sitä ole..?
[/quote]
No en kerro koska te fanaattiset Aku-fanit alatte kuitenkin dissaamaan sitä :P t. ap
[/quote]
Ok, ok, kerron... Timo Soini. T. "Ap"
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:01"]Oletteko tosisanne te, jotka sanotte komeaksi? :Dd t. ap
[/quote]
Olen tosissani. Mikä siinä on sun mielestä niin hauskaa?
-4