Mies, häiritseekö sinua pojaksi kutsuminen?
”Hei pojat, kuis pojilla menee, ootteko pojat diibadaa”
Häiritseekö sinua pojittelu?
Kommentit (33)
Mä voin olla poika vaikka loppuun asti, en näe, että se mitenkään halventaisi. Se on vaan rennompi ilmaisu.
Ei tietenkään. En edes ymmärrä miten sellaisesta voisi häiriintyä. Samoin en ole ymmärtänyt miksi naiset loukkaantuvat tytöttelystä, mutta heidän asiansa toki.
Eipä häiritse. ei. Tuntuu niin nuorekkaalta, kun nainen sanoo, kuule poika...
Olen suhteessa toisen miehen kanssa ja mulle puoliso on aina omassa ajattelussani ollut ”poikakaveri”. Miesystävä kuulostaa omaan suuhun tosi oudolle ja vanhoolliselle. Puolisoa tulee nykyään tosin käytettyä enemmän, kun muille puhuu.
Vanhemmat miehet ja armeija pojittelee ja myös osa minua vanhemmista naisista.
En anna moisen mennä ihon alle. He eivät tiedä minusta yhtään mitään ennakkoluulojensa lisäksi eikä se metelöinti niitä heidän ajatuksiaan muuksi muuttaisi. Paras keino on joko dissata asia/henkilö kokonaan tai hiljentää hänet jäätävillä esim. työsuorituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan pojitellut.
Mä veikkaan, että pojittelu liittyy myös ulkoiseen olemukseen. Ei kai kellekään tule mieleen pojitella tosi äijämäisiä miehiä. Mutta nuorekkaita miehiä pojitellaan varmaan helpommin.
Tutuilta se ei häiritse mutta jos tuntemattomat yleensä vanhemmat alkaa tuota harrastaan niin kysyn vain että millon saan viikkorahani kun kerta poikasi olen
Ei ollenkaan muuten, mutta jos näillä vuosilla sävy on vähänkään kipasepas poika, niin lätty leipoutuu justiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että pojittelu liittyy myös ulkoiseen olemukseen. Ei kai kellekään tule mieleen pojitella tosi äijämäisiä miehiä. Mutta nuorekkaita miehiä pojitellaan varmaan helpommin.
Ei liity ulkoiseen olemukseen, koska myös niitä erittäin äijämäisen näköisiä miehiä pojitellaan (eivätkä he siitä ota nokkiinsa). Lähinnä tuo liittyy rentouteen.
No eipä häirinnyt.
Monet naiset sanovat tuttuja miehiä pojiksi, esim. töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet ja armeija pojittelee ja myös osa minua vanhemmista naisista.
En anna moisen mennä ihon alle. He eivät tiedä minusta yhtään mitään ennakkoluulojensa lisäksi eikä se metelöinti niitä heidän ajatuksiaan muuksi muuttaisi. Paras keino on joko dissata asia/henkilö kokonaan tai hiljentää hänet jäätävillä esim. työsuorituksilla.
Armeija pojittelee?! Siis eikös intissä juuri aleta nööseistä puhumaan miehinä? Ainakin omana inttiaikana oikein otti korvaan se, kun kaikki on ”miehiä”.
Vierailija kirjoitti:
No eipä häirinnyt.
Monet naiset sanovat tuttuja miehiä pojiksi, esim. töissä.
Hauskaa tuon pojittelun jälkeen kun alkaa tytötteleen niin usein kohde triggeröityy ja alkaa kiljumaan että minä olen aikuinen nainen enkä mikään tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity ulkoiseen olemukseen, koska myös niitä erittäin äijämäisen näköisiä miehiä pojitellaan (eivätkä he siitä ota nokkiinsa). Lähinnä tuo liittyy rentouteen.
Se on justiin näin. Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan loukkaantuisi siitä, että joku kutsuu pojaksi.
Ei, koska sanon itsekin esim. "Mennään poikien kanssa kalalle" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on justiin näin. Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan loukkaantuisi siitä, että joku kutsuu pojaksi.
Ohis: Minä en ymmärrä, miksi kukaan nainen loukkaantuisi siitä, että kutsutaan tytöksi. Ja tarkoitan tätä ihan tosissani.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äijitelleet ja miehitelleet kyllä on, eikä se pojittelukaan olisi kyllä mitään haitannut.
Ei. "Ollos huoleton, poikas valveil on."