viesti, jolla saa miehen haluamaan seksiä?
tahtoisin jotain muuta kuin "pane mua". Onko teillä kuumia ehdotuksia? Kyseessä ei ole poikaystävä, vaan alkava juttu.
Kommentit (60)
Siis laittaisit miehelle pane mua? Täh? Entä jos se alkaisi nauraa, että sinuako?
Eksä saa miestä haluamaan muuten kuin sanomalla niille?
Viestin sisällöstä riippuu tuleeko susta tyttöystävä vai pano. Ole siis tarkkana.
Ei kun se on pannu jo mua. En haluais laittaa mitään tylsää, että nähäänkö, tai että haluan panna... jotain vähän monimutkaisempaa houkuttelua?!
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:34"]
Viestin sisällöstä riippuu tuleeko susta tyttöystävä vai pano. Ole siis tarkkana.
[/quote]
Millainen ois tyttöystäväviesti ja millainen pano?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:35"]
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..
[/quote]
Hei niinpä tietty, kiitti : D -ap (6 myös tietty ap)
Olet siis läski siiderivalas, jota mies erehdyksessä kännipäissään laittoi ja katuu verisesti. Muuten hän olisi jo halunnut uudestaan.
Oo ihan ittes vaan ja laita sen mukast viestiä. Kannattaa olla aika suorasukanen ettei tarvi arvailla.
Miksi teet itsestäsi ihan halvan?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:37"]Olet siis läski siiderivalas, jota mies erehdyksessä kännipäissään laittoi ja katuu verisesti. Muuten hän olisi jo halunnut uudestaan.
[/quote]
Tämän lisäksi jos olet vielä YH-lortto, niin ei mitään toivoa :D
Onpa negatiivista (katkeraa?) porukkaa linjoilla..
Minäkin suosittelen vihjailevaa kuvaa..varmasti aiheuttaa mukavaa värettä ja toivotun lopputuloksen :)
Siis hyi että oikeasti miksi sä kuvittelet sen haluavan sua ja jotain sun hirveitä viestejäsi? Eikö nykyajan naiset enää anna miesten jahdata ollenkaan? Siis käydään itse päälle, kamalaa. Mä kuolisin häpeästä jos kertoisin miehelle olevani tuollainen puutteessa oleva karvatussu. Laita sille: puutteessa oleva karvatussu haluaa käydä päällesi ja levittää haaransa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:37"]
Olet siis läski siiderivalas, jota mies erehdyksessä kännipäissään laittoi ja katuu verisesti. Muuten hän olisi jo halunnut uudestaan.
[/quote]
En ole ja ollaan tavattu ja useemman kerran. Kaikki tapaamis/seksialoitteet tulleet häneltä, joten haluisin vuorostaan sanoa jotain kivaa. Varsinkin kun viime tapaamisella olin väsynyt ja kärsin pms:stä, en ollut yhtä haluttava ja aktiivinen kuin yleensä, joten haluan nyt parantaa tilanteen viime kerrasta
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Ei tarvi olla, kukaan mies ei tuollaisia halua kuin sellaiseksi, joita ei kunnioiteta missään muualla kuin sängyssä.
itse sain välittömän seisokin viestistä "nussitaanko"
mutta jos oot alistuva nyssykkä mitä vähä luulen niin kysy että "huvittasko sua?"
Melkonen Jooseppi sulla on siellä jos ei tajua noista.
Muista että miehelle Ytimekäs on aina parempi, ylipitkä arvuuttelu kun kielii
korkeintaan keskinkertaisesta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:37"]
[/quote]
En ole ja ollaan tavattu ja useemman kerran. Kaikki tapaamis/seksialoitteet tulleet häneltä, joten haluisin vuorostaan sanoa jotain kivaa. Varsinkin kun viime tapaamisella olin väsynyt ja kärsin pms:stä, en ollut yhtä haluttava ja aktiivinen kuin yleensä, joten haluan nyt parantaa tilanteen viime kerrasta
[/quote]
Sä et edes yritä olla arvokas, arvostettava tai hieno nainen. Voi että :( Millaisia sun parisuhteet on yleensä olleet? Vai pystyksä sellaisiin ollenkaan?
Kyllä täälläkin on ihme vastauksia. Toinen kysyy vinkkejä ja saa haukut siitä että on valas vaikka kukaan ei edes tiedä minkänäkönen kysyjä on!! Missä ne ystävälliset ihmiset ovat??
Ehdotan myös kuvaa! Vähemmän vaatetta päälle ja jos jänskättää niin naamaa voi peitellä vaikka hiuksilla ja pistää puhelinta eteen. Varmasti tajuaa mitä haluat ja itsekin todennäköisesti haluaa! :)
moi