Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viesti, jolla saa miehen haluamaan seksiä?

Vierailija
06.01.2015 |

tahtoisin jotain muuta kuin "pane mua". Onko teillä kuumia ehdotuksia? Kyseessä ei ole poikaystävä, vaan alkava juttu.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
22/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laittaisit miehelle pane mua? Täh? Entä jos se alkaisi nauraa, että sinuako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä saa miestä haluamaan muuten kuin sanomalla niille?

Vierailija
24/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin sisällöstä riippuu tuleeko susta tyttöystävä vai pano. Ole siis tarkkana.

Vierailija
25/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se on pannu jo mua. En haluais laittaa mitään tylsää, että nähäänkö, tai että haluan panna... jotain vähän monimutkaisempaa houkuttelua?!

Vierailija
26/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..

Vierailija
27/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:34"]

Viestin sisällöstä riippuu tuleeko susta tyttöystävä vai pano. Ole siis tarkkana.

[/quote]

Millainen ois tyttöystäväviesti ja millainen pano?

Vierailija
28/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:35"]

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..

[/quote]

Hei niinpä tietty, kiitti : D -ap (6 myös tietty ap)

Vierailija
29/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis läski siiderivalas, jota mies erehdyksessä kännipäissään laittoi ja katuu verisesti. Muuten hän olisi jo halunnut uudestaan.

Vierailija
30/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo ihan ittes vaan ja laita sen mukast viestiä. Kannattaa olla aika suorasukanen ettei tarvi arvailla.

Vierailija
31/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet itsestäsi ihan halvan?

Vierailija
32/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:37"]Olet siis läski siiderivalas, jota mies erehdyksessä kännipäissään laittoi ja katuu verisesti. Muuten hän olisi jo halunnut uudestaan.
[/quote]

Tämän lisäksi jos olet vielä YH-lortto, niin ei mitään toivoa :D

Vierailija
33/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negatiivista (katkeraa?) porukkaa linjoilla..
Minäkin suosittelen vihjailevaa kuvaa..varmasti aiheuttaa mukavaa värettä ja toivotun lopputuloksen :)

Vierailija
34/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi että oikeasti miksi sä kuvittelet sen haluavan sua ja jotain sun hirveitä viestejäsi? Eikö nykyajan naiset enää anna miesten jahdata ollenkaan? Siis käydään itse päälle, kamalaa. Mä kuolisin häpeästä jos kertoisin miehelle olevani tuollainen puutteessa oleva karvatussu. Laita sille: puutteessa oleva karvatussu haluaa käydä päällesi ja levittää haaransa.

Vierailija
35/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:37"]

Olet siis läski siiderivalas, jota mies erehdyksessä kännipäissään laittoi ja katuu verisesti. Muuten hän olisi jo halunnut uudestaan.

[/quote]

En ole ja ollaan tavattu ja useemman kerran. Kaikki tapaamis/seksialoitteet tulleet häneltä, joten haluisin vuorostaan sanoa jotain kivaa. Varsinkin kun viime tapaamisella olin väsynyt ja kärsin pms:stä, en ollut yhtä haluttava ja aktiivinen kuin yleensä, joten haluan nyt parantaa tilanteen viime kerrasta

Vierailija
36/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:34"]

[/quote]

Ei tarvi olla, kukaan mies ei tuollaisia halua kuin sellaiseksi, joita ei kunnioiteta missään muualla kuin sängyssä.

Vierailija
37/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain välittömän seisokin viestistä "nussitaanko"

mutta jos oot alistuva nyssykkä mitä vähä luulen niin kysy että "huvittasko sua?"

Melkonen Jooseppi sulla on siellä jos ei tajua noista.

Muista että miehelle Ytimekäs on aina parempi, ylipitkä arvuuttelu kun kielii

korkeintaan keskinkertaisesta naisesta.

Vierailija
38/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:37"]

[/quote]

En ole ja ollaan tavattu ja useemman kerran. Kaikki tapaamis/seksialoitteet tulleet häneltä, joten haluisin vuorostaan sanoa jotain kivaa. Varsinkin kun viime tapaamisella olin väsynyt ja kärsin pms:stä, en ollut yhtä haluttava ja aktiivinen kuin yleensä, joten haluan nyt parantaa tilanteen viime kerrasta

[/quote]

Sä et edes yritä olla arvokas, arvostettava tai hieno nainen. Voi että :( Millaisia sun parisuhteet on yleensä olleet? Vai pystyksä sellaisiin ollenkaan?

Vierailija
39/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin on ihme vastauksia. Toinen kysyy vinkkejä ja saa haukut siitä että on valas vaikka kukaan ei edes tiedä minkänäkönen kysyjä on!! Missä ne ystävälliset ihmiset ovat??

Vierailija
40/60 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan myös kuvaa! Vähemmän vaatetta päälle ja jos jänskättää niin naamaa voi peitellä vaikka hiuksilla ja pistää puhelinta eteen. Varmasti tajuaa mitä haluat ja itsekin todennäköisesti haluaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi