Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 päivää polttamatta..

Vierailija
06.01.2015 |

Milloin tää kauhea halu mennä tupakalle helpottaa??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösavukkeella pääsin vaivattomasti eroon laakista. Yli 30 vuotta poltin tupakkaa. Nyt ei tee mieli yhtään tupakkaa. Pitää vain olla laadukas laite. Pitempään polttaneille ehdoton värkki eroon pääsemisessä.

Vierailija
2/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 pvää ilman eikä oo vaikeeta ollu, asennekysymys :) se ei oo vaikeeta jos et tee siitä itelles vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan hetkeen, mutta kyllä sä pystyt siihen. :)

Vierailija
4/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2. Päivä menossa. Nikotiini korvaustuotteet auttaa,onko sulla niitä käytössä?

Vierailija
5/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viides päivä! Kolmas päivä oli pahin, neljäs helpompi ja tänään ollut jo paljon helpompaa!!! Mulla purkka apuna. Polttanut 20 vuotta...tsemppiä!!!!

Vierailija
6/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää juomatta. Olen lihonut niin että kohta en sovi ovesta. Olen syönyt kokoajan.

Vierailija
7/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:29"]Täällä viides päivä! Kolmas päivä oli pahin, neljäs helpompi ja tänään ollut jo paljon helpompaa!!! Mulla purkka apuna. Polttanut 20 vuotta...tsemppiä!!!!
[/quote]

Paljon poltit päivässä?

Vierailija
8/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:29"]Täällä viides päivä! Kolmas päivä oli pahin, neljäs helpompi ja tänään ollut jo paljon helpompaa!!! Mulla purkka apuna. Polttanut 20 vuotta...tsemppiä!!!!
[/quote]

Paljon poltit päivässä?
[/quote]

Askin päivässä. Ikää 36v.

Vierailija
9/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:29"]Täällä viides päivä! Kolmas päivä oli pahin, neljäs helpompi ja tänään ollut jo paljon helpompaa!!! Mulla purkka apuna. Polttanut 20 vuotta...tsemppiä!!!!
[/quote]

Paljon poltit päivässä?
[/quote]

[/quote]

Upea suoritus, onnea! Mä oon samoissa lukemissa. En ole vaan vielä pystynyt lopettamaan...

Vierailija
10/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:29"]Täällä viides päivä! Kolmas päivä oli pahin, neljäs helpompi ja tänään ollut jo paljon helpompaa!!! Mulla purkka apuna. Polttanut 20 vuotta...tsemppiä!!!!
[/quote]

Paljon poltit päivässä?
[/quote]

[/quote]

Upea suoritus, onnea! Mä oon samoissa lukemissa. En ole vaan vielä pystynyt lopettamaan...
[/quote]

Kiitos paljon! Tuntuu tosi hyvältä. Mikä ihmeellisintä mulla on viidessä päivässä tapahtunut iholle ihmeitä! Ihanan terveen punakat kasvot ja kiilto. Olo on pirteä ja jaksava. Uskon että onnistun tässä!

Vierailija
11/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Polttanut olen noin 25 vuotta askin päivässä. Mitään niksatuotteita en pysty käyttämään joten ihan vain tahdonvoimalla nyt mennään :)

Vierailija
12/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni puoli vuotta että vähän helpotti. Kymmenen vuotta polttamatta tulee keväällä, aion juhlia sitä taas. Se on paras teko itselleni. Tsemppiä teille kaikille, pystytte siihen!!!

Vierailija
13/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut 10-vuotisen tupakoinnin tahdonvoimalla ja ollut nyt kolmisen vuotta ilman. Ilmainen vinkki: Nikikset loppuu silloin, kun lopetat tupakasta haaveilun ja jatkat elämää eteenpäin. Pitkän tauonkin jälkeen kyseisen myrkyn romantisointi käynnistää nikikset, jos niin haluaa. Kärsin kovasti lopetusoireista ja keino selviytyä oli käydä lenkillä, sillä pääsee tunniksi, pariksi oireista eroon. Mieltäni lepuutin aina niinä muutamana hetkenä, kun vieroitusoireita ei tuntunut. Suosittelen Allen Carrin Stumppaa Tähän-kirjaa.

Vierailija
14/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nikotiinia kannata ottaa, kun siitä riippuvuudestahan juuri pitäisi päästä eroon. Itse sain työterveydestä lääkettä jonka piti tuoda helpotusta riipuvuusoireisiin. En tiedä auttoiko vai oliko vain uskonvahvistaja mutta eroon pääsin käryttelystä.

Pahimmat on tietysti ekat päivät ja niiden mentyä voi jo itselle perustella että ei enää. Itsellä meni reilu vuosi, että ei asiaa enää ajatellut millään tavalla.

Elämänlaatu parani ja paljon, sen takia kannattaa yrittää. Pystyt siihen, olen varma siitä.

Vierailija
15/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nikotiinikorvaushoidolla ei riippuvuudesta eroon pääse. Purkat on kalliita ja sama nikotiinimörkö sanelee elon tahdin, kuin ennenkin. Sit yks kerta/kerran kaljalla sattuu purkat olee loppu ja pummit kaverilta perinteistä tupakkaa - takasisin nollapisteeseen.

Vierailija
16/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! :) Sulla on nyt just se pahin vaihe, huominen saattaa olla jo pikkuisen helpompi ja siitä se pikkuhiljaa helpottaa... Mielihaluja saattaa kyllä tulla pitkänkin ajan päästä mutta ne pystyy kestämään kyllä. Hieno päätös ja hieno alku jo tupakoimattomuudessa, pysy lujana! :)

Vierailija
17/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan 300 päivään että odottele ihan rauhassa.

Vierailija
18/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele, että joudut luopumaan tupakasta. Älä laske päiviä ja odota helpotusta. Ajattele, että vihdoin SAAT olla ilman tupakkaa, ilman oksettavaa ja terveytesi tuhoavaa riippuvuutta. Sinun ei tarvitse enää polttaa tupakkaa, jotta olet tyytyväinen vaan voit nauttia elämästä sellaisenaan, ilman jatkuvaa riippuvuuden tunnetta. Kun olet riippuvainen nikotiinista, et koskaan ole tyytyväinen ilman, että olet juuri polttanut tupakan. Vieroitusoireet alkavat muutama minuutti tupakan jälkeen. Monta tuntia päivässä ajattelet tupakkaa ja joudut näkemään vaivaa, jotta pääset tupakalle, käytät huimia summia rahaa siihen. Se ihana tunne joka tulee kun poltat on vain vieroitusoireiden katoaminen hetkeksi ja sitten sama alkaakin alusta. Ethän nipistä itseäsi, jotta saat tuntea helpotusta kun päästät irti? Käveletkö päivän liian pienet kengät jalassa, jotta saat illalla nauttia kun vihdoin saat ne pois jalasta? Niinpä. :)

Nauttikaa vapaudesta! Nyt saat itse päättää mitä teet, eikä sinun tarvitse suunnitella päivääsi sen mukaan mitä tupakka sanoo!

t. 2,5 v ilman tupakkaa

Vierailija
19/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hienolla tiellä ja pystyt siihen, palkinto on kaiken vaivan arvoinen. Olet vapaa typeristä maneereista, köhästä, voimattomuuden tunteesta, rahaa säästyy jne. Täällä on ollut välillä masentavia kommentteja mutta älä välitä, lopettaminen on kaiken sen vaivan arvoista potenssiin tuhat.

T:14

Vierailija
20/20 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulisin olevan jo helpottamaan päin, niin muistelisin ainakin omalla kohdallani menneen. Joku jo mainitsikin, että saa olla polttamatta, ei tarvitse mennä pakkaseen värjöttelemään ja tervaamaan keuhkoja, ainakin minä olen sen verran laiska, että katson tuon suureksi helpotukseksi. Minua auttoi myös ajatus siitä, että olen vapaa myös polttamaan jos keksin siihen riittävän hyvän syyn. Toivon, etten sekoa niin pahasti, että sen syyn keksisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi