Millainen ihminen vastaa puhelimeen "HALOO"?
Soitin eräälle tori myyjällä ja nauratti vähän, kun odotin, että vastaa nimellään.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Italialainen. Tavallisin tapa vastata puhelimeen siellä.
Britteissa sanotaan hellou ja italiassa sanotaan
Dimmi= kerro minulle
Tietysti ap:n kaltaisille Tori-törpöille vastataan haloo.
Tuntemattomiin vastaan: kuka sää oot? Ja tuttuihin että: terve, miten menee?
Sellainen epärehellinen koijari, joka on tehnyt kepposia tai on velkaa joka suuntaan ja pelkää vastata puhelimeen, koska velkojat voivat soitella.
Puhelinmyyjät ja huijarit rapauttaneet puhelinkulttuurin. Voin ihan hyvin vastata tuntemattomasta numerosta tulevaan soittoon mieluimmin hallo kuin nimeni. Jos vastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaa vedä mitään hienostelu roolia 😂. Mua huvittaa välillä nämä sukunimellä vastaavat.
Mulla tulis fiilis et soitin huonoo aikaa siis haloo vastauksella.
Se on tarkoituskin, siksi se on varattu epäilyttäville soittajille.
..hmm vastaan tuntemattomille noin.. tai halojaaa..tai matti lankapuhelimessa päivää.. tuntemattomiin numeroihin..
Mitäs siihen sitten pitäisi vastata?
Haloo haloo kirjoitti:
Mitäs siihen sitten pitäisi vastata?
syvää raskasta hengitystä..
Tietenkin tuntemattomille vastataan haloo. Miksi mä omaa nimeäni sanoisin? Tutut tietää kyllä kelle ne soittaa, ja ventovieras saa luvan kysyä että onko puhelimessa Etunimi Sukunimi.
Batmanilla. Robin puhelimessa. Eikös tällainen sketsikin ollut joskus?
Mä. En kerro tuntemattomalle ja tunnistamattomalle soittajalle nimeäni. Muutamia huijauspuheluita tai häirikkösoittoja on tullut, enkä viitsi sellaisille antaa yhtään ylimääräistä tietoa itsestäni.
Taas joku omassa tynnyrissään elänyt naureskelee kaikelle, mikä poikkeaa hänen omasta suppeasta maailmankuvastaan.
Microsoft-huijareille ja muille vastaaville jekuttelijoille vastataan vain "haloo" tai "hello".
Minä vastaan aina haloo. En vastaa nimellä koskaan. Vastaan HALOO HALLOO.
Minä. Jos edes vastaan. Lähettäköön viestin jos on tärkeää asiaa.
Idiootti. Älkää vastatko ollenkaan ellette voi nimeänne sanoa ääneen.
Robin Hoodin nuolivarastolla
Soittaja:Ai missä?
Sherwoodin metsässä
Kaverin isä kertoi aikoinaan
Jos vastaan puhelimeen haloo, ja varsinkin jos siellä on joku keski-iän ylittänyt soittaja, niin eikö tule heti kysymys, olenko se ja se henkilö. Tekisi mieli sanoa joskus, että en suinkaan, mutta voin kuunnella silti asian.
Vastaan aina tuntemattomiin numeroihin haloo.