Millainen ihminen vastaa puhelimeen "HALOO"?
Soitin eräälle tori myyjällä ja nauratti vähän, kun odotin, että vastaa nimellään.
Kommentit (40)
Halooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Niin minäkin! Mutta yleensä vain tutuille...
Jos epäilen että soittaja on puhelinmyyjä tai muu häirikkö, vastaan haloo.
Tutuille vastaan tervehdyksellä, jos odotan tärkeää puhelua vieraalta niin silloin vastaan etunimelläni.
Ei ainakaa vedä mitään hienostelu roolia 😂. Mua huvittaa välillä nämä sukunimellä vastaavat.
Tuntemattomaan numeroon vastaan noin, ellen odota soittoa tiettyyn aikaan vaikkapa lääkäriltä.
Antaa kyllä vähän yksinkertaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaa vedä mitään hienostelu roolia 😂. Mua huvittaa välillä nämä sukunimellä vastaavat.
Mulla tulis fiilis et soitin huonoo aikaa siis haloo vastauksella.
Minä. Kaverit tietää, kenelle ne soittaa ja tuntemattomille en anna puh.numerooni liittyvää nimeäni tiedoksi.
Jos en tiedä, kuka soittaa, niin minä. En halua kertoa nimeäni ulkomaalaiselle huijarille tai puhelinmyyjälle (hän voi sen tietenkin jo tietää, mutta ei välttämättä). Jos soittaja osoittautuu tutuksi tai soitto aiheelliseksi, sitten toki esittäydytään nimen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomaan numeroon vastaan noin, ellen odota soittoa tiettyyn aikaan vaikkapa lääkäriltä.
Sama juttu. Minulle on tullut niin paljon huijauspuheluita.
Meitsi aina pierasee puhelimee ku vastaan diihen hehe kun olen owela :*)
Jos on tuttu soittaja, niin ne tietää kelle on soittamassa, joten nimen sanominen olisi vähintäänkin outoa. Jos taasen on tuntematon soittaja, niin mitä se niille kuuluu. Kertokoon ensin asiansa ja sitten voin myöntää olevani minä tai kertoa heidän soittaneen väärään numeroon. Toimii etenkin hyvin kaikenmaailman kaupustelijoille ja muille kusettajille.
Italialainen. Tavallisin tapa vastata puhelimeen siellä.
Ei sitä omaa nimeään tarvitse uppo-oudoille ihmisille ilmoittaa.
Hassuahan se olisi. Pelkällä ihmisen nimellä saa jo melko paljon tietoa ihmisestä.
Minä vastaan noin jos numero on piilotettu. Omalla etunimellä vastaan muihin tuntemattomiin numeroihin.
Sellainen joka saa paljon häirikkösoittoja.
Ne häiriköt haluavat juuri saada sanomaan oman nimen, sekä sanan kyllä tai joo.
Siinä sitten olet naimisissa jonkun oudon ja kalliin kestotilauksen kanssa. Todisteena toimii manipuloitu nauhoitus, jossa sanot "joo" sopivassa kohdassa ja kerrot vielä nimesi.
Bukees residence...
Hyacinth Bukee speaking.
Minä.