VR:n veturi hajosi: kyllä vituttaa
Keskelle ei mitään päätti tämä pysähtyä. Helsinkiin pääsystä ei tietoakaan: matka alkoi joensuusta kuuden jälkeen ja juna ei ole edes simpeleellä.
Kommentit (232)
Voi vittu kun mä olen vaan kotona! Olisin voinut tavata unelmieni miehen tossa junassa ja siitä ois tullut vuosisadan rakkaustarina. Yhdessä oltais pidetty toisiamme lämpiminä. Tämän varalta istun junissa enää vain komeiden miesten viereen.
Keravalla olemme hetken kuluttua :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:19"]Kohta olette sitten järvenpäässä. Voisitko vilkuttaa kun menet ohi? :)
[/quote]
Järvenpään ohi mentiin jo :(
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:22"]Keravalla olemme hetken kuluttua :)
[/quote]
No kovaa vauhtia menette kun vauhtiin pääsitte :D vartti vielä niin olette perillä :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:21"]Voi vittu kun mä olen vaan kotona! Olisin voinut tavata unelmieni miehen tossa junassa ja siitä ois tullut vuosisadan rakkaustarina. Yhdessä oltais pidetty toisiamme lämpiminä. Tämän varalta istun junissa enää vain komeiden miesten viereen.
[/quote]
Minulle ei romanssia leimahtanut :( junaan ei varmaan kerennyt tulla edes kaikkia matkustajia, sillä matkanteko tyssäsi ja hidastui niin aikaisessa vaiheessa. Kerkesimme pysähtyä Joensuun jälkeä kiteellä, kesälahdella ja parikkalassa.
Ei hitto!! Just sinä iltana kun en päivystä koko ajan AV:lla niin sattuu jotain näin mahtipontista! :D Luin koko ketjun ja tyrskähtelin teille kommentoijille, ja ihana että te junassa matkustavatkin otatte edes puolittain huumorilla tätä keissiä - vaikka tilanne ei ihan hirveästi mua ainakaan naurattaisi, niin pelastaa paljon ettei tarvitse kaikkea energiaa käyttää raivoamiseen ja kiroamiseen ;-)
Toivottavasti pääsette pian jo kotiin! <3 On teillä ollut matkaa kerrakseen, huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:22"]Keravalla olemme hetken kuluttua :)
[/quote]
No kovaa vauhtia menette kun vauhtiin pääsitte :D vartti vielä niin olette perillä :)
[/quote]
Tämä on kyllä kaikkien aikojen jännittävin junamatka! :D
Mä lähden kohta partsille täällä Tikkurilan lähellä :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:24"]Ei hitto!! Just sinä iltana kun en päivystä koko ajan AV:lla niin sattuu jotain näin mahtipontista! :D Luin koko ketjun ja tyrskähtelin teille kommentoijille, ja ihana että te junassa matkustavatkin otatte edes puolittain huumorilla tätä keissiä - vaikka tilanne ei ihan hirveästi mua ainakaan naurattaisi, niin pelastaa paljon ettei tarvitse kaikkea energiaa käyttää raivoamiseen ja kiroamiseen ;-)
Toivottavasti pääsette pian jo kotiin! <3 On teillä ollut matkaa kerrakseen, huhhuh.
[/quote]
Suhtaudun tähän itse lähinnä huumorilla, vaikka aika häijy tuosta otsikosta tulikin:D on ollut mukava piristää toisten iltaa ja ilahduin suuresti kun sanoit tämän olevan mahtipontista!:D
Höh, olisitte nyt järkännyt sen av-tapaamisen (kuten jotkut ehdotti), kun teitä näytti olevan paljon samassa junassa :( olisi ollut hauska ajatus teistä postailemassa kimpassa!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:26"]Mä lähden kohta partsille täällä Tikkurilan lähellä :D
[/quote]
Hei ihanaa, sinä olet vieläkin täällä ;)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:26"]Mä lähden kohta partsille täällä Tikkurilan lähellä :D
[/quote]
Ja ota hei vielä tästä junasta sit kuva muistoksi ;) tämä juna tullaan tuntemaan tarinoissa sinä AV-junana, joka myöhästyi aiheuttaen valtavan keskustelun palstalla!!:D
KUULUTUS TIKKURILASTA! Olehan valmiina partsilla!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:26"]Mä lähden kohta partsille täällä Tikkurilan lähellä :D [/quote] Ja ota hei vielä tästä junasta sit kuva muistoksi ;) tämä juna tullaan tuntemaan tarinoissa sinä AV-junana, joka myöhästyi aiheuttaen valtavan keskustelun palstalla!!:D
[/quote]
JA joka oli VR:n omaa tiedotusta ja uutisiakin nopeampi ;) Hyvä AV! (Aina Varmin tieto)
Tervetuloa Helsinkiin ap ja muut! Täällä odotellaan jo.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:21"]Voi vittu kun mä olen vaan kotona! Olisin voinut tavata unelmieni miehen tossa junassa ja siitä ois tullut vuosisadan rakkaustarina. Yhdessä oltais pidetty toisiamme lämpiminä. Tämän varalta istun junissa enää vain komeiden miesten viereen. [/quote] Minulle ei romanssia leimahtanut :( junaan ei varmaan kerennyt tulla edes kaikkia matkustajia, sillä matkanteko tyssäsi ja hidastui niin aikaisessa vaiheessa. Kerkesimme pysähtyä Joensuun jälkeä kiteellä, kesälahdella ja parikkalassa.
[/quote]
Sulla voi vielä lykästää siellä Punaisen ristin yhteisessä tapaamisessa. Tommonen traumaattinen kriisi voi yhdistää ihmisiä ja äkkiäkös olette jonkun miehen kanssa vertaistukena toinen toisillenne.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:26"]Mä lähden kohta partsille täällä Tikkurilan lähellä :D [/quote] Ja ota hei vielä tästä junasta sit kuva muistoksi ;) tämä juna tullaan tuntemaan tarinoissa sinä AV-junana, joka myöhästyi aiheuttaen valtavan keskustelun palstalla!!:D
[/quote]
JA joka oli VR:n omaa tiedotusta ja uutisiakin nopeampi ;) Hyvä AV! (Aina Varmin tieto)
[/quote]
On tämä kyllä suuri kunnia kerrassaan :)
Kulkeeko tähän aikaan mitään jatkoyhteyksiä Helsingistä et pääset kotiin? Vai joudutko menee taksilla? Vai asutko kävelymatkan päässä steissiltä?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:33"]Tervetuloa Helsinkiin ap ja muut! Täällä odotellaan jo.
[/quote]
Kyllä täytyy pieni fresita avata, kunhan pääsen kotiin :)
Kohta olette sitten järvenpäässä. Voisitko vilkuttaa kun menet ohi? :)