Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni on perinyt isänsä ulkonäön

Vierailija
06.01.2015 |

eikä ole kaunis. Itselläni on täydellinen kasvojen luusto, vartaloni on lähes täydellinen ja olen edelleen kahden lapsen jälkeen mallin mitoissa. Mieheni on kasvoiltaan jykevämpi ja vartaloltaan atleettinen, kuin kreikkalainen jumala. Poikamme on perinyt isänsä ulkonäön ja saamme usein kuulla kehuja kuinka komea poika on, ja miten upealta hän tulee näyttämään tulevaisuudessa nuorena miehenä. Toisin on tyttäremme laita. Tyttäremme siis muistuttaa isäänsä, mutta liian jykevät piirteet tekevät tytöstä kovapiirteisen ja suoraan sanoen ruman. Katsoin juuri tyttären uutta luokkakuvaa ja itkin kun näin miten paljon rumemmalta hän kuvassa näyttää, kuin luokan kauneimmat tytöt. Voin vaikuttaa pinnalliselta, mutta olin itse aina luokkani ja uskallan sanoa jopa kouluni kaunein tyttö ja tuntuu kamalan pahalta, ettei oma lapseni voi saada sitä osaa. Muistutan ulkoisesti äitiäni, lähes identtisesti, ja kamalinta on katsoa, miten surulliselta äitini näyttää katsoessaan tytärtäni. Leikkausten avulla voimme tulevaisuudessa pyrkiä korjaamaan tilannetta ainakin jollain tapaa, mutta nyt lapsuudessa tyttäreni on kärsittävä ruman rooli. Pelkään millaisen jäljen rumuus jättää lapsen identiteettiin. Tiedän antavani pinnallisen kuvan, mutta toivon myötätuntoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel... Keksi parempi provo!

Vierailija
2/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oliks tää provo? Ja mää pöljä menin halapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos huonosti kävi, äitinsä luonteen.

Vierailija
4/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahahhaaaaaaa

Vierailija
5/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kotiopetukseen, oletan että teillä on siihen varaa kun olette kauniitakin. Ihmisten ilmoille sitten vasta kun leikkaukset tehty. 

Vierailija
6/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit tehny abortin. Nyt vähän hankalampi toteuttaa, tosin ei mahdotonta.

Vierailija
7/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mltä susta tuntuu. Mun poikani on perinyt isänsä isän nenän. :( Tulee näyttämään aikuisena karseelta. Hävettää liikkua lapsen kanssa kaupungilla, kun ei naamaa saa oikeen millään piiloon. :(

Vierailija
8/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:34"]

Oisit tehny abortin. Nyt vähän hankalampi toteuttaa, tosin ei mahdotonta.

[/quote]

Tai jos tuo abortoisi itsensä ja isoäidinkin, voisi jäljelle jäävä sakki elellä varmasti ihan tyytyväisenä. :)

Vierailija
9/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille joku naamari.

Vierailija
10/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ulkoisesti perinyt kaiken isältäni. Isohko nenä, tummat hiukset ja kulmat, pienet mutta paksut huulet ja kapeat silmät. Lapsena olin aika ruma, en koskaan ylä-asteella "seukannut", kaikki kaverit oli aina jonkun kaa suhteessa, mä en koska olin ruma. Amiksessa jotenkin kuoriuduin ja kehityin siten, että en ole enää ruma, vaan jopa ihan nätti. :)
Ja joo, tää on provo, mutta sanompa silti että rumasta lapsesta saattaa kasvaa oikea kaunotarkin.. :)

Vierailija
11/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tytön psyykkeeseen vaikuttaa äiti joka häpeää lapsensa ulkonäkö. Olet huono äiti pakko sanoa vaikka tää provo onkin..

Vierailija
12/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois voinut mennä muuten läpi, mutta nuo leikkaukset meni ihan överiksi ja kreikkalainen jumala. Vähän vielä harjoitusta provoiluun.

Vierailija
13/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaaksesi tukesi tyttärellesi käy kasvoleikkauksessa, jossa kasvojesi luusto murskataan ja asetellaan samanlaiseksi kuin tyttärelläsi. Ota samantien rasvoitus keskivartaloon ja pyllyyn.

Vierailija
14/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika mitä paskaa.

Vierailija
15/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti ihmisiä vaivaa, kun keksii tällaisia?? Eikö tämänkin provon suunnitteluun käytetyn ajan olisi voinut käyttää johonkin muuhun???

Vierailija
16/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ongelma on pääsi sisällä, jos lapsesi joskus kokee olevansa ruma niin se on kyllä ihan sinun syytäsi, sillä sinä tuon ajatusmallin häneen istutat.

Vierailija
17/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti se, joka liikehtii kevyen viehkeästi pihajuhlissa!

Vierailija
18/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prvovohan tää on, mutta jos totta niin pieni ja tosiaan järkyttävän pinnallinen on maailmasi. Et ansaitse lapsiasi. Jostain ulkonäöstä valitat..eiköhän terveys ja onnellisuus ole paljon tärkeämpiä arvoja elämässä. Sun olisi syytä mennä itseesi ja sitten terapiaan.

Vierailija
19/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös pari pikkutyttöä, jotka ovat perineet isänsä kasvonpiirteet ja kävelytyylin. Ja kun se isä on kaikkea muuta kuin komea ja kävely on sellaista luolamiesmäistä löntystelyä niin kyllä käy sääliksi ne tytöt.. Vaikka en mikään missi itsekään ole - kuten esim. ap kuulostaa olevan.

Vierailija
20/25 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni on ollut kuin ruma ankanpoikanen: kuusitoistavuotiaana kasvoi ylvääksi joutseneksi. Ne piirteet, jotka lapsena näyttivät hassuilta, ovat nyt tosi persoonallisia. Kääntää päät kaupungilla. Ei jää enää kakkoseksi koulukiusaajille.