Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkenyt kaksi päivää.

Vierailija
06.01.2015 |

Sattuu joka paikkaan, koko pää on ihan tulessa itkun jäljiltä. Mies sanoi viimeisen sanansa, ettei halua enempää lapsia. Itse olen sitä yhtä vielä niin kovasti toivonut. Nyt on vaan päästävä tästä yli jotenkin, vaikka vieläkin itkettää koko ajan...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:05"]

Mikä oikeus vastaavasti miehen on päättää haluamansa lapsiluku?

[/quote]

Asiallinen vastaus,kiitos.

Se kysyjä, joka halus yleisellä tasolla tuoda tätä kantaa esille..

Miksi naisen pitäisi saada lisää? 

Jos lapsia on jo x määrä ja toinen ei missään nimessä tahdo lisää, eiköhän se ole fiksumpi jättää lapsiluku siihen välttyäkseen isoilta ongelmilta kuin tehdä vain toisen toiveesta lisää.

[/quote]

Vierailija
42/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa muualta siemenet jos ei ukolle maita yhteiselo.

perus av-mamma oot jos alistut tilanteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 meni lainaus vähän sekaisin. ..anteeks :) 

Vierailija
44/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin itkettäis jos haluisin kolmannen eikä mies suostuisi. Ei kolme ole mikään hurja määrä.

Itselläni on kaksi sisarusta, isompi ja pienempi, ja olen iloinen siitä. Ymmärrän ap:ta täysin.

Vierailija
45/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä ongelma tää on muille. Jos ap haluaa kolme lasta, miksi hänen pitäis olla tyytyväinen kahteen? Joku haluaa viis lasta, ni silloin neljä ei riitä. Suotakoon se heille.

Ja miksi ei sais haluta useampaa lasta siksi kun on lapsettomiakin olemassa. Sovitaanko ettei kukaan nussi enä lapsia maailmaan ettei niitä harmita ketkä ei vois kuitenkaan saada lapsia. Tasapuolisuuden nimissä.

Vierailija
47/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
48/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yksi lapsi ja olen todella ahdistunut siitä että lapsiluku jää tähän yhteen. Ei ole varaa enempään eikä varmaan onnistuisikaan raskautuminen.

Vierailija
49/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono omatunto kun mies haluaisi ainakin viisi lasta, mutta mä luulen, että mun lapsiluku tulee täyteen jos/kun toinen lapsi tulee.

Niin ikävää kuin se onkin, tässä asiassa on yleensä vain yksi "voittaja", oli asia kummin päin vain.

Vierailija
50/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiliä mies juuri halusi kolmannen. Sain kolmannen 35- vuotiaana. Joten ap, aikaa on ja tilanne voi muuttua.

Vierailija
51/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi niin monen mielestä on jotenkin kamalaa ja väärin, että ap on surullinen siitä, että lapsia ei tule enempää. Miksei saisi olla surullinen, jos on haaveillut kolmannesta lapsesta? Ei se tarkoita, etteikö olisi onnellinen niistä kahdesta olemassa olevasta. Ihan hullua. Sympatiat sinulle, ap. Itse olen tyytyväinen näihin kahteen lapseen, mutta ymmärrän hyvin, että unelmastasi luopuminen itkettää.

Vierailija
52/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hirvittävän lapsellista ja epäkypsää porukkaa. Miten ihmeessa kaksi lasta on normi nykypäivänä? Vielä muutama vuosikymmen sitten jokaisessa perheessä oli muutama lapsi.

Tsemppiä sinulle ap! Ehkäpä tilanteenne vielä muuttuu. Ei sitä tiedä... <3 Toisaalta hienoa, että teillä on kaksi tervettä lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi