Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö joka päivä korvakoruja?

Vierailija
06.01.2015 |

Kysymys kaikille jotka, käyttävät korviksia..että käytättekö joka pvä? Minulla on nikkeli allergia mutta silti käytän korviksia joka päivä..en pelkästään oikeeta hopeaa/kultaa.. tuntuu vaa et näyttää paremmalta jos käyttää korviksia vähä sama juttu kun meikki.. mielipiteitä ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä usein, kun tulehtuvat vähän väliä :( mikähän siihen auttaisi? En käytä rihkamaa.

Vierailija
22/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota näitä pois muutenkuin jos vaihdan tai värjään hiukset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ihan poikkeustapaus täytyy olla, ettei yötäpäivää ole korvikset. Eniten pidän suurista renkaista ja rihkamakoruja en voi käyttää lainkaan.

Vierailija
24/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina korut korvissa, käytän tosin lävistyskoruja(labretteja) korvissa enkä mitään ns.oikeita korviksia. En pysty olla ilman, venytyskorut pienenisi ja muut menis varmaan umpeen.

Vierailija
25/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytätte nappikoruja yötä päivää, niin tuleeko kellään muulla jotain ihmeen möhnää sinne väliin? Mulla tulee mutta en tiedä mistä johtuu (väliin jää kosteutta?). Vähän ällöttävää.

Vierailija
26/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:03"]

Jos käytätte nappikoruja yötä päivää, niin tuleeko kellään muulla jotain ihmeen möhnää sinne väliin? Mulla tulee mutta en tiedä mistä johtuu (väliin jää kosteutta?). Vähän ällöttävää.

[/quote]Ei renkaisiin ainakaan tule. Ja joudun töissä pitämään päivittäin kuulokkeitakin :)

Vierailija
27/31 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:03"]

[/quote]Ei renkaisiin ainakaan tule. Ja joudun töissä pitämään päivittäin kuulokkeitakin :)
[/quote]

Olen itsekin vaihtanut renkaisiin tuon takia. Mitähän mönjää se edes on.

Vierailija
28/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä. Tietty yöksi otan pois etteivät väänny. Löysin todella ihanat ti sento merkkiset korvakorut täältä: https://laatukoru.fi/collections/korvakorut

Vierailija
29/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ovat valkokultaisia ja sen verran pieniä että voi pitää yölläkin. Silloin tällöin otan pois, puhdistan ja laitan takaisin.

Vierailija
30/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina korvikset korvissa, myös öisin. En ota koskaan pois.

Vierailija
31/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on korvikset. Minulla on kultaiset, pienet renkaat, jotka nyt on korvissa toistaiseksi. Klassiset ja sopii arkeen ja juhlaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi