Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko töissäni etua, jota muut/harvat työntekijät eivät saa?

Vierailija
06.01.2015 |

Siis muitakin kiintokuutiometriä bongarit?

Itsellä tallaisia etuja ovat 1 viikon ylimääräinen palkallinen loma ja vapaaehtoisen eläkkeen maksaminen. Ovat tulleet vanhasta firmasta mukaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:23"]

Opettajan lomat :)

[/quote]

Jep. Kesä, heinä ja puolikas elokuusta. Syysloma, hiihtoloma ja joululoma joka kestää loppiaiseen.

Vierailija
22/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:42"]

Kaikki eivät tiedä kaikkien saamista eduista. Toisaalta jotkut voivat tietää. Esim. itse sain parempaa palkkaa kuin kollega, kun kieltäydyin ruokaedusta. Kyllä hän oli sen jotain kautta saanut tietää. 

[/quote]

Kaikkien pitäisi tietää kaikkien edut ja muu kompensaatio täysin. Silloin vasta olisi reilu peli. Vai olisiko teistä reilua, jos asuntojen hintoja ei kerrottaisi kenellekään, ja joutuisitte sokkona ostamaan omanne?

[/quote]

olisi aika kallista firmalle jos joutuisivat äkkiä maksamaan kaikille viikon lisäloman ja lisäeläkettä. Välillä on saanut uudelle esimiehelle kertoa että mulla on tällaiset poikkeavat etuudet. Tosin lomaedusta ei ole mitään paperilla kun etuudet saatu jo yli 17 vuotta sitten. 

Niin joo onhan mulla vielä poikkeava ylityöehto. Saisin korkeampaa ylityöprosenttis jos tekisin ylitöitä. 

T ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:31"]

Mulla on 10 minuuttia pidempi ruokatauko.

[/quote]

Wut, miten tämä oikein toimii? Käytte lähiraflassa lounaalla ja sinä otat vielä jälkkärikahvin kun muut lähtevät lampsimaan kohti toimistoa vai?
[/quote]
Jokainen pitää ruokataukonsa silloin kun pitää, muut 20min ja minä 30min. Se on palkallinen.

Vierailija
24/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasta tuulilasinpesunestettä. Jee.

Vierailija
25/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa mistään lainoista marginaalia. Työnantaja maksaa puolestani myös monet vakuutukset. Henkilöstörahasto, jonne menee pari tonnia vuodessa. Kun jään eläkkeelle tai irtisanon itseni, henkilöstörahastossa odottaa varsin mukava pääoma :) Peruspalkkani ei päätä huimaa, mutta edut on mielestäni hyvät :)

Vierailija
26/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mikään yleisesti hienona pidetty työ eikä meidän alalla ole mitään hienoja työsuhde-etuja, mutta kun olen hoitanut hommani hyvin, saan olla vapaasti, kukaan ei hengitä niskaan ts. kukaan ei seuraile minua tai työntekoani eikä tarvitse kaikkia tekemisiään selitellä. Tietenkin tämän vapauden vastapainoksi hoidan edelleen työni hyvin.

Vierailija
27/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen matkakortti, melkein 100€ arvoinen etu kuukausittain.

Vierailija
28/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. En tiedä, mitä etuja annat muille. Mutta kiitos edustasi. :)

Vierailija
29/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:06"]Ilmasta tuulilasinpesunestettä. Jee.
[/quote]ei viddu. :=DDDDDDDD

Vierailija
30/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko etunne verollisia vai verottomia?

Vierailija
31/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä duunipaikassa pomo oli ihastunut minuun, joten sain firman tuotteita (lähinnä kosmetiikkaa) aika paljon ilmaiseksi. Tämä aiheutti välillä närää joidenkin työkavereiden keskuudessa. Lähtiessäni sain myös valita haluamiani tuotteita läksiäislahjaksi, ja taisinkin sitten innostuksissani hamstrata meikkejä ja hajuvesiä yli 700 eurolla :D

Vierailija
32/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% etätyö, bonus liikevaihdosta kun muilla voitosta ja autoetu palkan päälle kun muilla sis. kokonaispalkkaan

Vierailija
33/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin, minulla ei ole samoja etuja kuin muilla.

Vierailija
34/34 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan töissä. Esimieheltä. Muut eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän