Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi elokapinalliset kiistävät tai vähättelevät Kiina-uhkaa?
29.10.2021 |
Miksi elokapinalliset ja muut vastaavat kiistävät/vähättelevät Kiinan saasteita sekä "vihreän" energian kiistatonta herra-valmistaja asemaa?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistä elokapinalliset saavat rahoitusta? Luulen, että alin kenttäkapinallinen ei paljonkaan saa, mutta ne taustalla olevat manipuloijat, pomot ja niiden takan olevat organisaatiot? Mitä ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aktivismin piirissä olevat ongelmat ovat meillä ihan naurettavan pienellä tasolla verrattuna todellisiin ongelmamaihin. Mutta kun täällä on helppoa, kivaa ja turvallista olla aktivisti, muualla voisi joutua oikeasti laittamaan itsensä likoon.
Puhdasta narsismia, hei katsokaa kaikki meitä.
Just näin.
Alue: Aihe vapaa
Kaikki aktivismin piirissä olevat ongelmat ovat meillä ihan naurettavan pienellä tasolla verrattuna todellisiin ongelmamaihin. Mutta kun täällä on helppoa, kivaa ja turvallista olla aktivisti, muualla voisi joutua oikeasti laittamaan itsensä likoon.
Puhdasta narsismia, hei katsokaa kaikki meitä.