Viimeiset kuukautiset 10.11!
En kestä. Nuorimmainen lapsemme on 9kk ja nyt menkat myöhässä ja rajusti. En halua enää lapsia mutta aborttikin tuntuu pahalta. Ja pystyyykö aborttia vielä tekemään?
Kommentit (52)
Kun mulle ei pillerit tai ehkäisyrengas sovi, kokeiltu on. Kondomia siksi käytetty ja seksiä muutenkin ollut aika vähän.
Ap
Keskustele nyt ensin asiasta miehesi kanssa. Soitat huomenna neuvolaan. Ne vielä juttelee sun kanssa. Saat ajan lääkäriin. Ja sairaalassa ne ultraa ja tarkistaa viikot. Ja kysyy ootko ihan varma tästä. Jos oot niin saat lääkkeet tai kaavinta ajan. Tsemppiä. Mitä ikinä päätätte miehesi kanssa.
Ehkä päätät asiasta miehesi kanssa.
Kuinkahan nopeasti sairaalaan pääsee? Kun viikkoja näinkin paljon. Pelkään kaavintaa.
Ap
Tiedän että mieheni on samaa mieltä kanssani. Päätimme jo aikaa sitten, että kolme lasta on meille sopiva määrä.
Ap
Olen tehny abortin viikolla 11 ja tuskaa oli.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00166
Tuossa hyvää tietoa lääkkeellistä keskeytyksestä. Tosin tuossa sanotaan että rv 9 asti. Mutta kyllä tiedän että on rv 10 vielä tehty.
Mulla ja veljelläno on 1v ja 3 kk ikäeroa ja olen nelihenkisen perheen kuopus. Itse synnyin samaan tilanteeseen, isä työtön ja äiti siivooja. Silti oltiin kaikki rakastettuja ja kaikki me lapset olimme kuin paidat ja peput. Kyllä uskon että selviätte. Kuinka vanha esikoinen on ? Voisiko hän auttaa lasten hoidossa ? Voimia!
Esikoinen täyttää 5v keväällä. Juuri mietin että uhan kiva kun vauvavuosi alkaa olla ohi ja saadaan pieni taapero mukaan perheeseen.
Ap
Mitä jos oot vaan äippälomalla sen minimi ajan pari kk. Ja mies jää lasten kanssa kotia. Voit ite jatkaa opiskeluja.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:22"]Mitä jos oot vaan äippälomalla sen minimi ajan pari kk. Ja mies jää lasten kanssa kotia. Voit ite jatkaa opiskeluja.
[/quote]
Luulen että on suht raskasta hoitaa kolmea alle 3v lasta ja isointakin lasta pitäis keretä huomioida.
Ap
kyllä se paskaki lumpsahtaa lopulta pöntöön ku pynnää aikansa
No kannattaisiko eka tehdä testi? Ne menkat voi loppua miljoonasta syystä.
Jos vaikka tekisit sen raskaustestin ensin. Ja jos et halua lasta etkä aborttia, niin anna se lapsi jollekin joka sen haluaa.
No ei ne nyt niiiiin myöhässä vielä ole, minun kelloni on nyt 11.40.
Tein jo ja kaksi viivaa tuli.. Apua!
Ap
2