Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin just, että mun yhden parhaimman ystävän mies pettää

Vierailija
07.09.2006 |

Oltiin alun perinkin vastaan tätä suhdetta. Yritettiin puhua ystävälle, että se on liian vanha sille ja koska mies oli heidän suhteensa alussa vielä naimisissakin pyydettiin vähän miettimään.

Nyt he kuitenkin menivät heinäkuussa naimisiin ja ajattelinkin että pakkohan heidän on olla onnellisia... enkä sitä epäile vieläkään. Mutta kuulin, että tämä mies jatkaa sikamaista elämäänsä edelleen ja pettää ystävääni. Tiedän, etten voi mennä sanomaan asiasta ystävälleni, koska hän ei uskoisi minua ja menettäisin hänet. Ystäväni on täysin tämän miehen pauloissa.

Mies ryyppää ja rällästää joka viikonloppu ja ystäväni puhuu jo lasten hankinnasta. On jotenkin avuton olo, koska en haluaisi ystäväni sydämen särkyvän, mutta teenkö ystävälleni karhun palveluksen, jos en paljasta miestä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä sopiva tapa ja tosiaan kertoa ystävälle mitä olet saanut tietää, tosin varmistu ensin, että asia on todellakin totta, kosa tämä uutinen tulee todennäköisesti järkyttämään ystäväsi elämää. Itse olin tilanteessa noin kymmenen vuotta sitten, että silloinen mieheni petti minua ja muutamat parhaista ystävistäni tiesivät asiasta, mutta eivät kertoneet minulle..vaikka olivat nähneet mieheni yhdessä tämän uuden naisen kanssa. Olen asiasta osittain vieläkin katkera ystävilleni, että olivat lojaalimpia silloiselle miehelleni, kuin minulle. Eivät osanneet selittää mikseivät kertoneet, eivät ilmeisesti uskaltaneet. Mutta totuus sattuu, se on selvä. Kerro heti, ystäväsi antaa sinulle ajan kanssa anteeksi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi