Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio hankkia lapsia

Vierailija
06.01.2015 |

Syitä on monia. Ensinnäkin olen kokenut ihan tarpeeksi paljon sattuvia asioita ja jos synnyttäminen on pahin kipu kaikista niin en halua sitä kenellekään naiselle tuottaa. Nykymaailma on todella epävarma työllistymisten sun muiden suhteen enkä halua, että lapseni joutuisi kokemaan työttömyyden ja kelpaamattomuuden tunteen kuten minäkin. Työttömyydestäni johtuen en voisi edes taata lapselle hyvää elämää. Onneksi naiset eivät ole minusta kovin kiinnostuneita. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 06:46"]

Jopas ollaan takakireitä.  Tuo geenijuttu oli nyt vain vitsi ja tunnustan: huono sellainen.  Hymiöstä sen perässä uskoin ap:n ymmärtäneen sen.  Anteeksi jos loukkasin.

T: 2

[/quote]

No onhan tuo geenijuttu ihan järkevästi ajateltu. Olen epäonnistuja, joten suurella todennäköisyydellä naisenikin olisi epäonnistuja, joten olisi varsin selvää, että lapsestakin tulisi luuseri. 

[/quote]

Minulla on mennyt huonosti, mutta en näe itseäni epäonnistujana. Enemmänkin koen että en sovi nykyiseen yhteiskuntaan. Toisenlaisessa yhteiskunnassa, joko menneisyydessä tai tulevaisuudessa, minä voisin olla aivan eri paikassa ja asemassa. Tämä on kilpailuyhteiskunta, joka perustuu pinnallisuuteen ja materian haalimiseen enkä ollenkaan häpeä että en sovi siihen.

[/quote]

Aivan kuin minun suustani. Epäonnistuja en ole omasta mielestäni, mutta se on muiden mielipide. Muiden mielipide valitettavasti vaikuttaa aika paljon tässä maailmassa. Ap 

Vierailija
2/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 06:10"]

En aio hankkia lapsia

Syitä on monia. Ensinnäkin olen kokenut ihan tarpeeksi paljon sattuvia asioita ja jos synnyttäminen on pahin kipu kaikista niin en halua sitä kenellekään naiselle tuottaa. Nykymaailma on todella epävarma työllistymisten sun muiden suhteen enkä halua, että lapseni joutuisi kokemaan työttömyyden ja kelpaamattomuuden tunteen kuten minäkin. Työttömyydestäni johtuen en voisi edes taata lapselle hyvää elämää. Onneksi naiset eivät ole minusta kovin kiinnostuneita. 

[/quote]

Me todella tarvitsimme tämän tiedon. Lämmin kiitos sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 06:10"]

En aio hankkia lapsia

[/quote]

Me todella tarvitsimme tämän tiedon. Lämmin kiitos sinulle.

[/quote]

Minä todella tarvitsin tämän kommentin. Lämmin kiitos sinulle. Ap

Vierailija
4/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonoja geenejä kannatakaan levitellä :)  Hyvä valinta.

Vierailija
5/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 06:13"]

Ei huonoja geenejä kannatakaan levitellä :)  Hyvä valinta.

[/quote]

Samaa mieltä :) Samanlainen luuseri siitä tulisi ihan varmasti kuin minustakin. Kun ei tee lapsia niin niitä ei ainakaan kiusata. Ap

Vierailija
6/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä noita geenijuttuja tässä ollenkaan. Ap on väsynyt ja masentunut...se on ihan normaalia..,sitä on jokaisella joskus ja siitä kyllä pääsee valoisampaan.

ei lasten hankkiminen ole jokaiselle ydin. Toisille on. Ja elämäntilanteet muuttuu.

sitten, kun löytyy läheinen kumppani, niin sitten voi ajatella toisin.

ei niitä kiinnostuneita kiinnostavia tarvitse olla kuin YKSI. se sit vaan on. Siten, kun sen tuntee...Kun uskaltaa ja kohtaa hyvän.

Vierailija
7/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas ollaan takakireitä.  Tuo geenijuttu oli nyt vain vitsi ja tunnustan: huono sellainen.  Hymiöstä sen perässä uskoin ap:n ymmärtäneen sen.  Anteeksi jos loukkasin.

Vierailija
8/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No onhan tuo geenijuttu ihan järkevästi ajateltu. Olen epäonnistuja, joten suurella todennäköisyydellä naisenikin olisi epäonnistuja, joten olisi varsin selvää, että lapsestakin tulisi luuseri. 

Vierailija
9/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:13"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on mennyt huonosti, mutta en näe itseäni epäonnistujana. Enemmänkin koen että en sovi nykyiseen yhteiskuntaan. Toisenlaisessa yhteiskunnassa, joko menneisyydessä tai tulevaisuudessa, minä voisin olla aivan eri paikassa ja asemassa. Tämä on kilpailuyhteiskunta, joka perustuu pinnallisuuteen ja materian haalimiseen enkä ollenkaan häpeä että en sovi siihen.

Vierailija
10/10 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ideaa.