Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän vauvat sai alkunsa

Siemenkone
29.10.2021 |

Onko muilla jäänyt mieleen kerrat kun vauvat on saaneet alkunsa? Kertokaa miten se tapahtui jos vaan on muistiin jääneet ne kerrat. Meillä esikoinen sai alkunsa appivanhemmilla kyläillessä. Yleensä vaimo ei ollut osoittanut kiinnostusta seksiin kun vierashuoneen läpi oli kulkua muihin tiloihin. Tuolla kertaakin käänsin jo kylkeä ajatuksissa alkaa nukkumaan kun vaimo kiipesikin päälle, käänsi selälleen ja suuteli kiihkeästi. Uni meinasi painaa silmään, mutta tuollaisesta odottamattomasta kiihkeydestä alkoi seisomaan ja niin vaimo siirsi alushousujaan sivuun sen verran että sai ohjattua jäykistyvän munani valmiiksi kosteaan pimppaansa. Olo oli kuin sivustaseuraajana kun vaimo ratsasti itsensä hekumaan ja lämpimän kostean pimpan sykkiessä laukesin myös hänen sisäänsä. Muidenkin muksujen luomistarinat löytyy mutta mites muilla hommat eteni?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä siis seksiä niin harvoin että tietty kerta on ainoa mahdollinen?

Meillä pantiin varmaan joka päivä ja useampi kerta päivässä parhaimmillaan. Ei ole mitään mahdollisuutta tietää mikä kerta johti raskauteen.

Toivottu ja haluttu lapsi tuli. Laskettu aika ei kuitenkaan ole täysin tarkka.

Vierailija
2/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nusastiin aina kun kanit ja jos kunto loppu ni otettiin mukaan talkoisiin postinkantajat ja putkimiehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo kauan, mutta kyllä se meni ensimmäisellä lapsella yrittämisen kautta ja oikean hetken aikoina usein oltiin yhdynnässä.

Toisen alulle saamiseen menikin sitten monta vuotta, luulimme ihan täysin ettei saada enää lisää lapsia, mitään syytä ei löytynyt, kunnes sitten lopulta se onnistui. Muistan vieläkin, kun vaimo soitti töihini testin tuloksen niin piti lähteä kotiin saman tien, kun ei pystynyt keskittymään töihin enää. Nyt tämäkin tytär sai jo ihanan tyttären, ensimmäisen lapsenlapsemme hiljattain :)

Vierailija
4/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon kanssa oltu naimisissa vajaa vuosi, kun muuan tuttavapariskunta kutsui meidät käymään kesämökillään. Minä olen aina ollut hieman estoinen, vaimo vielä ujompi, joten oli iso kynnys lähteä isäntäpariskunnan ja heidän 4-vuotiaan poikansa kanssa yhdessä saunaan. Se oli minulle ja vaimolle uusi kokemus, tavallaan hyvin eroottinen mutta säädyllinen, kun perheen pikkupoikakin oli mukana. Ensi kertaa avioliittomme aikana vaimo näytti, tuli näyttäneeksi paljaan pimppinsä toiselle miehelle, ja se kieltämättä kiihotti. Yösijamme oli patjalla tuvan nurkassa, isäntäväen nukkuessa ovisermin takana. Meillä ei ollut tarkoitus rakastella, emmekä olleet ottaneet mukaan kondomeja, mutta niin vain kävi, että se saunakokemus oli virittänyt vaimonkin ja meillä oli aivan ihana yhdyntä. Sen herkkyyttä vain lisäsi kondomin puuttuminen. Tarkoitus oli keskeyttää yhdyntä ennen siemensyöksyä, mutta vaimokin oli sitä mieltä, kuiski korvaani, että anna mennä vaan. Niin annoin. Seuraavana päivänä vaimo otti asian puheeksi ja varoitti että ei tainnut ollakaan varma päivä.

Vierailija
5/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan nussimalla on alulle laitettu.

Vierailija
6/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viimeisin tuli kun ehkäisynä oli puhelinsovellus. Nooh, sovellus näytti ovulaatiopäivää ja kysyin että tehdäänkö Lapsi? Rouva vastasi jotta tehdään. Sitten lähetyssaarnaajassa painoin syvään ja annoin valua kaiken sisään koko ajan hänen kanssaan silmiin katsoen. Ai että rakastin häntä siinä hetkessä ja tuolla se kahdeksanvuotias pojannappula pelaa jalkapalloa pihalla.. 😍

Vierailija
7/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kävi sillälailla että ensin vaimo vonkui ja vänkäsi n. 7 vuotta lasta, ja sitten eräänä heikkona hetkenä myönnyin. Viitisen minuuttia itse perustason 6- seksin jälkeen tuli sitten karmea fyysinen kuvotuksen tunne jostain sielun syövereistä saakka, kun tajusin minkä virheen olin mennyt tekemään.

Vierailija
8/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta olen melko varma kun seksiä oli tuolloin noin kerta viikkoon ja sellaista kiimaa en ollut aiemmin anoppilassa kokenut joten ovulaatio voisi selittää asian. Laskettu päiväkin osui tuon päivän kanssa yhteen. Meillä spontaanit seksikerrat tuppaavat osumaan ovulaation aikaan, niinpä silloin kannattaa ennemmin olla kotona kuin reissussa.

Vierailija
9/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnonmenetelmällä kaikki. Lasteni lukumäärästä ei ole varmaa tietoa kun kaikki äidit eivät ole ottaneet yhteyttä jälkikäteen. Meillä on suvussa tunnistettava kävelytyyli ja kyllä minä tunnistan lähiseudulla useitakin minun laillani käveleviä poikia, joiden äidit ovat erittäin läheisiä tuttujani. Tytöistä en osaa samanlailla sanoa, eikös niitä voisi olla liki sama määrä?

Vierailija
10/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnonmenetelmällä kaikki. Lasteni lukumäärästä ei ole varmaa tietoa kun kaikki äidit eivät ole ottaneet yhteyttä jälkikäteen. Meillä on suvussa tunnistettava kävelytyyli ja kyllä minä tunnistan lähiseudulla useitakin minun laillani käveleviä poikia, joiden äidit ovat erittäin läheisiä tuttujani. Tytöistä en osaa samanlailla sanoa, eikös niitä voisi olla liki sama määrä?

Pussihousut ja nahkasaappaat paljastaa. Tyttöjen kävelytyyli ei näy pitkän ja leveän hameen alta.

Vierailija
11/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen sai alkunsa, kun takaa nussin kihlattuani ja kumista oli jäänyt vain rengas jäljelle. Siitäkö kihlattu innostui ja naitiin koko viikonloppu varmistuksen varmistuksia ja siitä kuukausi eteenpäin.  Olihan se himokasta, kun toinen oli koko ajan kaluni perässä sitä sisään pyydellen. No oli saanut alkunsa heti alussa, kun laskettiin milloin syntyi. Mentiin naimisiinkin heti kun oli todettu, että on raskaana.

Vaimo on muutenkin ollut lapsirakas, naitu kyltymättömästi aina kun halunnut lasta, ennen raskauden alkamista ja siitä koko 9kk eteenpäin ihan kiitollisena raskaudesta.  4 lasta. En voinut mitenkaan vastustaa halujani, vaikka seksiä muutenkin riittävästi, niin lasten teossa ja raskauden aikana vaimo ollut aina varsinainen munahaukka.  Siitä loistava vaimo, vaikka lapsia pyörinyt liki 40 vuotta talossa, niin on aina pitänyt minusta ja seksintarpeistani huolta.

Vierailija
12/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, viimeisin tuli kun ehkäisynä oli puhelinsovellus. Nooh, sovellus näytti ovulaatiopäivää ja kysyin että tehdäänkö Lapsi? Rouva vastasi jotta tehdään. Sitten lähetyssaarnaajassa painoin syvään ja annoin valua kaiken sisään koko ajan hänen kanssaan silmiin katsoen. 😍

Lapsia EI TEHDÄ!

Lapsia saadaan, JOS saadaan.

JOS Luoja suo.

Vierailija
13/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen sai käsityksemme mukaan alkunsa erittäin himokkaassa rakastelussa nahkasohvalla. Molemmilla voimakkaat orgasmit.

Vierailija
14/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenpuhuja85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, viimeisin tuli kun ehkäisynä oli puhelinsovellus. Nooh, sovellus näytti ovulaatiopäivää ja kysyin että tehdäänkö Lapsi? Rouva vastasi jotta tehdään. Sitten lähetyssaarnaajassa painoin syvään ja annoin valua kaiken sisään koko ajan hänen kanssaan silmiin katsoen. 😍

Lapsia EI TEHDÄ!

JOS Luoja suo.

Kyllä meillä ihan minä ja mieheni päätettiin milloin lapset tehdään, katsottiin kalenterista ovulaatioaika ja aina tärppäsi ekalla.

Luojaa en nähnyt kanssamme sängyssä millään kerralla.

Vierailija
15/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia EI TEHDÄ!

JOS Luoja suo.

Kyllä meillä ihan minä ja mieheni päätettiin milloin lapset tehdään, katsottiin kalenterista ovulaatioaika ja aina tärppäsi ekalla.

Jumalanpilkka se vain jyllää... no, kerran tuostakin kommentista tili tehdään... -M36

Vierailija
16/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia EI TEHDÄ!

JOS Luoja suo.

Jumalanpilkka se vain jyllää... no, kerran tuostakin kommentista tili tehdään... -M36

Nukuit peruskoulun biologian tunnit läpi?

Vierailija
17/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta ja molempien kohdalla kaksi peräkkäistä päivää, jolloin hedelmöittymisen on täytynyt tapahtua jompana kumpana. Yhteistä näille kaikille kerroille on se, että orgasmi saatiin yhtä aikaa. Esikoisen kohdalla doggyssa, kuopuksen kohdalla taisi olla perus lähäri.

Vierailija
18/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia EI TEHDÄ!

JOS Luoja suo.

- Totuudenpuhuja85

- Kyllä meillä ihan minä ja mieheni päätettiin milloin lapset tehdään, katsottiin kalenterista ovulaatioaika ja aina tärppäsi ekalla. Luojaa en nähnyt kanssamme sängyssä millään kerralla.

- Jumalanpilkka se vain jyllää... no, kerran tuostakin kommentista tili tehdään... -M36

Vierailija kirjoitti:

Nukuit peruskoulun biologian tunnit läpi?

Tulihan se sieltä! Odotinkin tuollaista kommenttia. Tutustukaa faktoihin. #Creation-lehti -Tp85

Vierailija
19/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihde elokuvaa hedelmöitysklinikalla katsoessa ja purkkiin runkkaamalla. Tyttöystävältä imuroitiin munia joihin sitten ruiskutettiin spermaa. Eli kait se koeputkessa tai petrimaljassa sai alkunsa. Hintalappu oli 12 000€

Vierailija
20/26 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä tullut hedelmöitysklinikalla, kun ikää oli jo reilusti yli kolmenkympin eikä luomuna raskaus alkanut odotetusti. Näistä tietty tarkka alkuaika selvillä. Kolmas sitten luomuna ilman tarkempaa selvyyttä alkuajasta, mutta lopputulos on yhtä hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan