Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikki nuoret naiset hakevat tällä hetkellä kovasti yliopistoihin!

Vierailija
29.10.2021 |

Siis lähipiirissä itseni mukaan lukien on vain yliopisto-opiskelijoita! Tosi monet hakee lääkäreiksi ja asianajajiksi! Tulevaisuuden työllisyys meidän osalta näyttää valoisalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä, koska miehet eivät yliopistoja käy, joten eivät kelpaa näiden naisten kanssa parisuhteeseen, joten syntyvyys sen kun jatkaa romahdustaan. Naisista tulee entistä enemmän sinkumpia ja miehistä syrjäänteempiä.

Se on miesten oma häpeä.

Itse opiskelen yliopistossa, ja en ota korkeakouluja käynyttä naista itselleni, juuri tuon asenteen takia joka heillä on, materia ja status on heille tärkeämpää kuin itse ihminen.

Kai sentään opiskelet jotain "humanistihömppää", jotta jäät työttömäksi ja vältät sen, että joku luulee materian ja statuksen olevan sinulle tärkeitä?

Kyllä ne statusta hakevat saa helposti seulottua, tosin ei-statusta hakevia on aika vvähän Kun jää työttömäksi, niin saa heti kenkää tuollaiselta statuksen tavoittelijalta.

Vierailija
22/22 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä, koska miehet eivät yliopistoja käy, joten eivät kelpaa näiden naisten kanssa parisuhteeseen, joten syntyvyys sen kun jatkaa romahdustaan. Naisista tulee entistä enemmän sinkumpia ja miehistä syrjäänteempiä.

Se on miesten oma häpeä.

Itse opiskelen yliopistossa, ja en ota korkeakouluja käynyttä naista itselleni, juuri tuon asenteen takia joka heillä on, materia ja status on heille tärkeämpää kuin itse ihminen.

Etkä opiskele, sulla jäi amiskin kesken.

Jep. Me oikeasti oikiksesta tai lääkiksestä valmistuneet muistetaan kyllä, miten silloin olisi suhtauduttu jos yliopistoopiskelijalla oikeasti olisi ollut joku amis tyttiksenä. Eihän sitä olisi hyväksytty mukaan, miten se olisi osannut käyttäytyä sitzeissä ja vuosijuhlissa.

Ne nuorten maailmat eriytyy opiskelypaikan valinnan mukaan. Amikset rassaa autoja ja juristit juo shampanjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi