Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 17 liikkeet

Vierailija
06.01.2015 |

Odotan ensimmäistä lasta ja olen viikolla 17. Viikko sitten tuntui pientä liikettä mutta nyt on ollut kovin hiljaista. Olenko turhaan huolissaan? Mulla on onneksi keskiviikkona neuvola. Milloin te tunsitte liikkeet ja oliko ne päivittäisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut mitään liikkeitä vielä rakenneultrassakaan vk 20. Olin huolissani, mutta kaikki oli kunnossa ja istukka edessä joka vaimensi liikkeet. Vasta vk 22 alkaen voin sanoa tunteneeni säännöllisiä liikkeitä.

Varmaan kaikki on kunnossa myös sinulla, tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi :) Mä tunsin esikoisesta liikkeet rv 18+2. Siitä noin viikon päästä tunsin ne päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vk 30, enkä tunne kaikkia liikkkeitä, istukka edessä. Ensimmäiset liikkeet tunsin vasta noin vk 23-24. :)

Vierailija
4/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin tän neljännen kanssa rv 15 pientä naputtelua. Ihan satunnaisesti, ja aluksi hyvin harvoinkin. Kuulostaa ihan normaalilta että ei tunnu pitkään aikaan välillä. Nyt rv 20, ja tietää just vauvan hereilläolot, ihanaa

Vierailija
5/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoletta. Normaalisti noilla viikoilla ei ole tuntemuksia. RV17 olin itse aivan mahaton, ihan litta, ja ainoastaan jos makasin mahallani oli jotain tuntemuksia. 

Vierailija
6/6 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 haluan jatkaa nyt kun muistelin. Olinkin vk 19 ja littana ja tunsin liikkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän