Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:n neurokirurgi paljasti järkyttävän tiedon: Influenssan sairastaneilla PITKÄAIKAISIA AIVO-OIREITA, jopa aivovammoja. Hän on erittäin huo...

Vierailija
29.10.2021 |

https://nitter.allella.fr/MKorja/status/1419625046516060164

Hän varoittaa että useimmat meistä joutuvat sairastamaan elämänsä aikana influenssan. Influenssassa on riski että aivot vaurioituvat.

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle influensa aiheutti lievän aivovaurion. selvsi kun en rajun ja pitkän taudin jälkeen enää selvinnyt työstä. sen jäkeen tappelu sosiaalietuukista ja putoaminen ihan tyhjä päälle. se jolta ehkä sain taudin kuoli sairaalasa.

Vierailija
162/186 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut influenssan ja sikaflunssan. 

Sikaflunssa oli karsea mutta influenssa se vasta hirveä tauti oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa perustelee rokottamattomuutta sillä, että harva saa tartunnan ja harva sairastuu vaikeasti. Toivottavasti tämä tosiasia sitten lohduttaa sairastunutta vielä teho-osastolla.

Rokotus maksaa

Juu, influenssarokote 13 euroa vuodessa on liikaa, mutta röökiin ja alkoon riittää tuhansia euroja...

Vierailija
164/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo avausviestin linkki vaatii nykyään kirjautumisen.

Tässä pari M.Korjan twiittiä aiheesta:

https://twitter.com/MKorja/status/1419625034939764737

https://twitter.com/mkorja/status/1419625051490562051?lang=ar

Vierailija
165/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä ole. Ei kaikilla. Tottakai moni välttäisi taudit jos voisi. Joillekin tulee lääkkeiden jälkeen oireita tai migreenin jälkeen. Mutta ne yleensä menevät ohi.

Vierailija
166/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infulenssan olen sairastanut pariin kertaan. Ensimmäinen kerta oli opiskeluaikana, 1,5 viikkoa kipeenä ja tietty pois koulusta. Toinen kerta oli, kun työkaverilta sain tartunnan, silläkin kertaa 1,5-2 viikkoa pois töistä. Tuon jälkeen ei ole tautia näkynyt. Ei, vaikka en ole rokotuksia ottanut.

Vierailija
167/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan kuin influenssa olisi kaikille vakava ja jokaiselle aivovaurion tuottava. Mä sairastin influenssan parin päivän kuumeelle ilman minkäänlaisia jälkioireita.

Sikstoisekseen mitä tällä yrität sanoa? Ai, että ota rokotus vai? Influenssarokotteen suojateho on olematon, joten ei se sua influenssalta suojaa kuin psyykkisesti, eli: Olipas helppo influenssa, onneksi olin rokotettu, ilman rokotetta olisin varmasti kuollut

Voi se olla sinullekin vaarallinen seuraavalla kerralla, jos vielä siihen sairastut. Influenssaviruksia on useita ja ne mutatoituvat jatkuvasti.

Ja mitä sitten? Saattaa elämä olla vaarallinen ihan joka päivä. Se, että influenssaviruksia on useita ja ne mutatoituu on juuri se syy miksi rokote on hyödytön. Silloin kun minä olin pieni ei edes mitään rokotteita influenssaan ollut, joten pärjään vallan hyvin ilmankin.

Vierailija
168/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi onnistuin saamaan influenssarokotteen. Tauti voi tulla, mutta on paljon lievempi, vain normaalia kovempi kuumetauti.

Jos ne on väärin arvannu sen kiertävän viruksen (minkä joutuvat puolivuotta ennen rokotuskautta veikkaamaan) niin ei se rokotus sinua suojaa kuin henkisesti. Eikä väärän virustyypin sinuun pistäminen mitään tautia "heikennä". Thl:n sivuilta voi katsauksista käydä katsomassa, että alle 10% on useimmiten suojateho tuolla rokotteella.

Vierailija
169/186 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie kun en ole koronaa enkä influenssaa vielä sairastanut. Lapsena oli kyllä useampikin vähän sitkeämpi kuumetauti, eikä kait kovin suuria aivovammoja. Kait niistä jotain vastustuskykyä on elimistöön kertynyt. Yleensäkkin yli 42 asteen kuume vahingoittaa aivoja ja jos ei malta levätä vaan saa bakteeriperäisen jälkitaudin.

Elkää nyt lasten vastuskykyä ainakaan tuhotko millään käsideseillä vaan antakaa möyriä mudassa ja todetkaa, että lasten kuulukin sairastaa vastustuskyvyn luomiseksi.

Vierailija
170/186 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut influenssan ja sikaflunssan. 

Sikaflunssa oli karsea mutta influenssa se vasta hirveä tauti oli.

minäkin olen ja olin sairaalassa yli kaksi viikkoa. ikinä en ole ollut niin kipeä ja huonossa kunnossa.

Vierailija
171/186 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop

Vierailija
172/186 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin influenssan 31-vuotiaana ja sen jälkeen ei enää koskaan ole ollut sellainen terävä ja virkeä olo niin kuin nuorempana. Ei auta mikään määrä unta ja lepoa. Jotain muuttui aivoissa myös "hitaammaksi".

Vierailija
173/186 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovammat ovat muutenkin yleisiä ja hyvin alidiagnosoituja, varsinkin lievät. Masennus- tms.diagnoosia pukkaa vaikka kyse onkin siitä että jossain vaiheessa on kopauttanut päänsä lujaa, usein jo lapsena tai sitten vanhempana käynyt vaikka joku känninen kaatuminen (tai useampi.) Oireet voi olla esim. epämääräistä väsymystä, keskittymiskyvyttömyyttä, unettomuutta, aloitekyvyn ongelmaa, ajattelun hidastumista, lähimuistin lievää ongelmaa. 

Vierailija
174/186 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin influenssarokotteen viime vuonna, nyt en enää uskalla. Rokotteen jälkeen ihan hirveitä sydänoireita, luulin että noutaja tulee. Soitin asiasta terveydenhuoltoon, mutta siellä eivät osanneet sanoa juuri mitään..

Vierailija
175/186 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap ja kaikki tähän hiljaiseen kansanmurhaan osallisen lekurin horinoihin uskovat, ettekö  jo ymmärrä että nämä kaikki ovat pelkkiä rokotekauppiata nyt, kaikki. Pettureita pahimmasta päästä, mengeleitä. Ja mikä ne aivot on todellisuudessa vaurioittaneet ovat juurikin ne samaiset saastaiset  coctailit eli kähmärokotteet metalleilla, myrkyillä, eläinten raatojen, tautien ja kohtuun murhattujen vauvojen osilla, joita globalistivelhot keittelee ja teille tarjoilee. Kymmeniä ja taas kymmeniä lykkivät teihin pimeydessä vaeltaviin pakanoihin vastasyntyneestä alkaen, eikä kukaan vahingossakaan tutki yhteisvaikutusta ja jos jotain huomataan, satuillaan juurikin näin, kuten ap aloitti. 

Eli: miten sokeita ja tyhmiä voitte olla ettette tätä ymmärrä? Ja hartaasti edelleen palvomanne CV-rokote ON pedonmerkki 666, joka täyttää ihmisen demoneilla ja muuntaa ali-ihmiseksi, minkä kyllä huomaa kaikesta mitä tässä maassa on sen jälkeen tapahtunut. Ei tarvitse kuin Iltalehtiä vilkaista niin tietää mikä homman nimi: rappio ja sitä kautta tuho. 

Ja myös tämän vuoksi ja että edes Israelin jäännös säästyisi ja Jerusalem, Jeesuksen on tultava takasin aivan kohta ja näin onkin, Amen.

Vierailija
176/186 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin influenssaa kevättalven 2018. Sen jälkeen olen huomannut itsestäni vanhenemisen merkkejä. Pää ei ole enää niin terävä kuin ennen. Aivan selvästi jotain tapahtui taistellessani influenssan kourissa. Paljon pahempi tauti kuin muiden kokemuksista voi päätellä.

Vierailija
177/186 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut influenssan ainakin kymmenen kertaa.

Vierailija
178/186 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ koronan kolme kertaa.

Vierailija
179/186 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ei saa influenssa rokotusta.

Vierailija
180/186 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ap ja kaikki tähän hiljaiseen kansanmurhaan osallisen lekurin horinoihin uskovat, ettekö  jo ymmärrä että nämä kaikki ovat pelkkiä rokotekauppiata nyt, kaikki. Pettureita pahimmasta päästä, mengeleitä. Ja mikä ne aivot on todellisuudessa vaurioittaneet ovat juurikin ne samaiset saastaiset  coctailit eli kähmärokotteet metalleilla, myrkyillä, eläinten raatojen, tautien ja kohtuun murhattujen vauvojen osilla, joita globalistivelhot keittelee ja teille tarjoilee. Kymmeniä ja taas kymmeniä lykkivät teihin pimeydessä vaeltaviin pakanoihin vastasyntyneestä alkaen, eikä kukaan vahingossakaan tutki yhteisvaikutusta ja jos jotain huomataan, satuillaan juurikin näin, kuten ap aloitti. 

Eli: miten sokeita ja tyhmiä voitte olla ettette tätä ymmärrä? Ja hartaasti edelleen palvomanne CV-rokote ON pedonmerkki 666, joka täyttää ihmisen demoneilla ja muuntaa ali-ihmiseksi, minkä kyllä huomaa kaikesta mitä tässä maassa on se

Kuin sokea itse olet kun pedonmerkkihän on textitv sivu 666 ja ylen puhelinnumeron loppuosa. Siellähän sitä viljellään joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi