Ärsyttävin hahmo Aku Ankassa?
Kai me aikuisetkin sitä joskus luetaan?
Itse vastaan että Hessu Hopo, Mikki Hiiri, Una, Touho Ankka. Skippaan yleensä ne sarjat joissa nuo on pääosissa.
Kommentit (120)
Niin ja unohtui ärsyttävimmät! Iines rasittava kahta ukkoa pyörittävä 50-luvun pikkuvaimo. Avuton kimittäjä. Ja Hessu nyt vaan on välillä rasittavan tyhmä ja piirretyissä en kestä sen ääntä!!
Mikki on näsäviisas kokoomuslainen, aina olevinaan oikeassa. Iines on kamala muija, jotain persoonallisuushäiriötä aistittavissa. Näiden kanssa en kaveerais, mutta Hessun ja Taikaviitan kanssa voisin hengailla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:38"]Kuka on Una?
[/quote]
Se on oikealta nimeltään Umayya Abu-Ankka, joka on muuttanut Ankkalinnaan muualta ja kokee itsensä syrjityksi. On sittemmin muuttanut mielestään vapaamielisempään Hanhivaaraan, mutta käy säännöllisin väliajoin haukkumassa Ankkalinnalaiset.
Ihanaa nähdä, että Mikkiä vihataan yleisesti. :D Onkohan tämä joku suomalainen ilmiö? Minä en kestä oikeassa elämässäkään tuollaisia reippaita kaikkitietäviä hikipinkoja. Skippasin yleensä aina Mikki-tarinat, kun Akuja vielä luin.
Iines Ankka on turhamainen ja itsekäs gold digger. Vaatii mieheltä jatkuvaa huomiota, luxus-elämäntyyliä ja menestystä uralla. Ei koskaan tue miesystäväänsä vaikeina aikoina vaan vaihtaa lennosta parempaan kosijaehdokkaaseen. Jäätävä muikkeli.
Ärsyttävimpiä on Una, Riitta, Touho Ankka ja ne pikkuavaruusoliot jotka tulee toisesta ulottuvuudesta aina Mikki Hiirtä näkemään. Mikko Hiiret skippaan muutenkin välillä, ankkajutut on kivempia.
Mun mies välillä paasaa että ei voi käsittää että mitä ne Hannu ja Aku siinä Iineksessä näkee, sehän vaan pyörittelee niitä miten tykkää ja vaihtaa lennossa aina menestyvämpään/vahvempaan/parempaan jne. Jotenkin en ikinä ole ajatellut asiaa noin "vakavasti" mutta kun mies sanoi siitä niin olen nähnyt Iineksen ihan uudessa valossa :D
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:34"]Ehkäpä meihin suomalaisiin uppoaa änkyrän ja huono-onnisen Akun persoonallisuus paremmin kuin muualla maailmassa. Hannu-Hanhesta emme pidä ja hänen nähdään symboloivan Ruotsia :D
[/quote]
Tuo on ihan tosi, en muista sanoiko Don Rosa niin vai Carl Barks, mutta jompi kumpi ihmetteli positiivisesti sitä miten Suomessa rakastetaan Aku Ankkaa, joka muualla on vain sivuhahmo ja Mikki Hiiri taas on ihan ykkönen. Mikki taas on Suomessa juurikin todella ärsyttävä jenkkikarikatyyri, täydellinen, hilpeä, älykäs, onnekas, kaikki rakastavat Mikkiä ja hänen suloisia pallokorviaan sekä korkeaa nauruaan! Juu, ei täällä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:17"]Iines, kammottava opportunisti kahden "miehen" välillä seilaaja. Mitä tekee työkseen? Ei kai liene naispuolinen vastine Hannu Hanhelle kuitenkaan.
[/quote]
Mulla on sellainen kuva, että Iines pyörii jossain paikallisissa Martta-kerhoissa, naisjärjestöissä tai avustelee seurapiiritapahtumien järjestelyissä. En kyllä yhtään muista onko ollut jossain normityöpaikassa.
[/quote] Iines on toimittaja, siitä tuli aina vakituinen perusosa hänestä tuossa 2005 vuoden paikkeilla.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:26"]eka vekara
[/quote]
Sieltä se tuli! Mietin päässäni tässä keskellä yötä että mikähän niistä hahmoista olisi se ärsyttävin, Unkka Kumiankka, Sudenpennut, Mikki Hiiri... Sitten luin tuon ja muistin että Eka Vekaraa ärsyttävämpää k-päätä ei akkareissa ole, siis niin tyhmän näköinenkin, kaivaa aina kaikkea niistä housuistaan, tyylin television ja on aina olevinaan niin parempi kuin muut. Sitten jos sen puheeseen on vielä lisätty se "Plkävin pltänään pleffassa ja psyömässä" niin hyppään parvekkeelta. Että noinkin typerä hahmo on saanut jäädä sinne roikkumaan :D
Iines. Hän tuo mieleen ihan liikaa suomalaisen naisen.
Leenu, Liinu ja Tiinu ovat aika ärsyttäviä, sarjakuvat joissa he ovat mukana eivät koskaan ole kivoja. Tupu, Hupu ja Lupu sen sijaan ovat kivoja ja hauskoja, lempihahmojani. Ehkä tuossa on kyse myös tarkoituksella tehdystä sukupuolijaottelusta - vain pojat ovat reippaita ja aikaansaavia. Ankanpoikien lisäksi tykkään Plutosta, vaikka Mikki onkin ihan kauhea :D Toki Pulivarikin on ihan paras.
Eikö se Kroisos Pennonen ollut kanssa aikamoinen pain in the ass?
Oi kyllä, Mikki Hiiri! Aina pakko olla niin hemmetin oivaltava, sankarillinen ja oikeessa! Pienenä jo skippasin ne typerät sankaritarinat, joissa ah niin jumalainen Mikki pelastaa päivän ja Hessu kököttää vaan hoopona vieressä. Sen sijaan Milla Magiassa on sitä jotain! Aku myös symppis ja mukava hahmo.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:17"]Iines, kammottava opportunisti kahden "miehen" välillä seilaaja. Mitä tekee työkseen? Ei kai liene naispuolinen vastine Hannu Hanhelle kuitenkaan.
[/quote]
Mulla on sellainen kuva, että Iines pyörii jossain paikallisissa Martta-kerhoissa, naisjärjestöissä tai avustelee seurapiiritapahtumien järjestelyissä. En kyllä yhtään muista onko ollut jossain normityöpaikassa.
[/quote] Iines on toimittaja, siitä tuli aina vakituinen perusosa hänestä tuossa 2005 vuoden paikkeilla.
[/quote]
Haaahaaa, toimittaja! Tämäpä kyllä selittää Iineksen veemäisen luonteen! Olen tavannut monta tosielämän Iinestä toimituksissa.
Polle Koninkaulus on Hessun ja Mikin ohella hahmoja, jotka eivät kiinnosta.
Muistatteko Kroisos Pennosen ja Kulta-Into Piin?
Kroisos Pennonen ja Kulta Into Pii :D Kumpi niistä oli se skotti? Se ei-skotti ärsytti mua enemmän. Se jolla rillit, knalli ja harvat hiukset.
Mummo Ankalla on sellainen goody goody Golden Grandma -kulissi, vaikka oikeasti on v-mäinen ja pelottava muori.