Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia oireita on tullut kolmannesta piikistä?

Vierailija
29.10.2021 |

Äitini on hauras ja jo iäkäs, pelkään hänen puolestaan tuota kolmatta piikkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän hoitaa omat asiasi ja jätä äitisi asiat hänelle ja sinua fiksummille.

Vierailija
2/2 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisit nyt mieluummin sitä että se hauras iäkäs äitisi saa koronan rokottamattomana.

Rokotettuna nyt kuitenkin paljon suurempi mahdollisuus päästä vähemmällä jos tauti iskee.

Mutta kolmas piikki siis. Itse olen erittäin korkean riskin omaavien ryhmään, ja näin ollen sain rokotteet jo heti alkuvaiheessa kun niitä alettiin antaa. Nyt sitten eilen kävin hakemassa tehosteen eli sen kolmannen.

Rokotus tapahtui kello 11.20. Illalla alkoi olla vilunväreitä mutta kun mittasin kuumeen oli 36,7. Normaalilämpöni on 35.9.

Lihaksissa tuntui kipuja ja päätä särki. Olo oli hieman puolikuntoinen. Menin aikaisin maate ja nyt aamulla ei mitään muuta paitsi käsivarsi rokotuskohdasta kipeä.

Olen todella kiitollinen mahdollisuudesta saada nämä rokotukset. Ne ovat hyvänä apuna itseni suojaamisessa, ja jos sattuisinkin sairastumaan niin todennäköisesti lievästi.

En tunne mitään halua kuolla koronan kaltaiseen tautiin. Muutenkin elinikäni ei hyvin todennäköisesti tule olemaan yhtä pitkä kuin jos olisin terve. Haluan suojella itseäni ja haluan nauttia elämästä mahdollisimman pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla