Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppi kausi 3

Vierailija
29.10.2021 |

Karppi tv- sarjan kolmas tuotantokausi nyt kokonaisuudessaan Yle Areenassa.
Muistakaa katsoa! :)

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin neljäs kausi? Katsoin putkeen koko kauden.

Majakkamurhat myös hyvä ja ruotsalainen sarjamurhaaja sarja jonka nimeä en nyt muista. Kertoo s-murhaaja Thomasisista(?) Kylmäävä tms oli ehkä nimi.

Vierailija
62/105 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas kausi on jo liikaa Karpin v##tuuntunutta olemusta.

Katsoit kuitenkin☺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Karpilla ja Leon isällä on neljännellä kaudella uusioperhe.

Vierailija
64/105 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ylellä lukee, että 3. Kausi oli päätösjakso. Olisin kyllä voinut katsoa vielä 1. Kauden.

Vierailija
65/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilkasen habitus on jotenkin liian "poikamainen" tai "kiiltokuvamainen" ollakseen uskottava rikosetsivä. 

Samasta syystä en itse osaisi kuvitella esim. Eero Milonoffia poliisin rooliin. Pyöreine lapsenkasvoineen ja ohuine, hentoine puheäänineen ei vain sovi. Poliisin näyttelijässä pitää olla tiettyä särmää.

Sopivia miehistä aiemmin mainitut KP Toivonen, Antti Luusuaniemi, Ville Tiihonen, Jarkko Nyman, Tero Jartti ja Jorma Tommila.

Ja naisista Laura Malmivaara, Maria Kuusiluoma, Kristiina Halttu, Anu Sinisalo

Vierailija
66/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmeisesti ole tulossa neljättä kautta

Vierailija
67/105 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ylellä lukee, että 3. Kausi oli päätösjakso. Olisin kyllä voinut katsoa vielä 1. Kauden.

Se ensimmäinen kausi on katsottavissa Areenasta.

Vierailija
68/105 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt katsoon tuota söpötystä minuuttia pidempään. Ihan karmee näyttelijä tuo naispääosan esittäjä, kuka lieneekään.

Vierailija
69/105 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huono.

Vierailija
70/105 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli jännittävä juoni, ja sivujuoni mimosa willamo se juoni oli hyvä, ja olipa kiva nähä Arttu Kapulainen tässä, ja oliko se kyttä ku heti puhelun jälkeen ne poliisit tuli sinne, oli aika vakavailmeinen. Ja itse varsinainen juoni jännittävä tälläinen kuka se oli. Olin varma et oli Aku tai Mari, en todellakaan uskonut et se olis ollu Janne Reinikaisen siivoja hienosti kirjoitettu. Ja olipa jännä nähä Janne pahiksena. Pihla Viitala oli hyvä roolissa mutta en kuullut hänen puheesta mitään ei pahalla, ja tilkanen oli myös hyvä ei niin hyvä kun Pohjolan laki. Mutta muuten hieno sarja. Koska elokuva päähenkilöt ei kuollut, menestyy ulkomailla tuleeko sorjosen tapaan leffa.

Vierailija
71/105 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli jännittävä juoni, ja sivujuoni mimosa willamo se juoni oli hyvä, ja olipa kiva nähä Arttu Kapulainen tässä, ja oliko se kyttä ku heti puhelun jälkeen ne poliisit tuli sinne, oli aika vakavailmeinen. Ja itse varsinainen juoni jännittävä tälläinen kuka se oli. Olin varma et oli Aku tai Mari, en todellakaan uskonut et se olis ollu Janne Reinikaisen siivoja hienosti kirjoitettu. Ja olipa jännä nähä Janne pahiksena. Pihla Viitala oli hyvä roolissa mutta en kuullut hänen puheesta mitään ei pahalla, ja tilkanen oli myös hyvä ei niin hyvä kun Pohjolan laki. Mutta muuten hieno sarja. Koska elokuva päähenkilöt ei kuollut, menestyy ulkomailla tuleeko sorjosen tapaan leffa.

Mun suosikkidekkarista Lokero 21 tehtiin ruotsalainen sarja, Viaplayssä nähtävillä. Siinä näyttelee myös Willamo. Oli mun mielestä tosi hyvä.

Mitä roolia Arttu näytteli tässä Karpissa? Näen usein Artun äitiä.

Vierailija
72/105 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä katsot ekaksi?

Vierailija
73/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkidekkarista Lokero 21 tehtiin ruotsalainen sarja, Viaplayssä nähtävillä. Siinä näyttelee myös Willamo. Oli mun mielestä tosi hyvä.

Mitä roolia Arttu näytteli tässä Karpissa? Näen usein Artun äitiä.

Kai se Arttu näytteli poliisia. Kannattaa kattoo Artun esikois ohjaus pastorin vaimo areenasta. Ja mistä muka tunnet Artun äidin ootko ohjaaja. Tuottaja.

Vierailija
74/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan oli tuotos josta jäi vaan kasa ihmettelyä. Typeriä sivujuonia kuten se Leo kontissa 😂😂😂 ja koko Hennan tarina. Molemmat jäivät tarinana vielä täysin kesken. Kuka oli sen lääkelaitoksen johtajan (Rea Mauranen) poika? Kun se oli juuri kuollut, Kristerkö? Tosi sekava oli kokonaisuudessaan.

Joo tuo lapsi kontissa oli outoudessaan kaiken huippu. Varmaan muutaman vuoden ikäinen olisi selvinnyt joopajoo

Vierailija
75/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä oli, katsoin jo kaikki jaksot. Hyvin tehty. Vertailun vuoksi: Sorjosesta en jaksanut katsoa puoltakaan jaksoa.

Villen näyttelemistä ja sönkötystä ei pysty katsomaan, ei mitenkään.

Vierailija
76/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kolmannen kauden ekan jakson aloituskohtaus on kuvattu? Jossain päin Viikkiä??

Se oli kuvattu Kellokosken ruukilta.

Vierailija
77/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden millainen tiimipelaaja korppi oli, jäivät muut pahasti peesaamaan, tönkkö poliisipomo (joka näyttelee saman koulukiusaajamaisen suorituksensa on missä tahansa roolissa, onnelasta lähtien, Saara kotkajotakin, samoin tilkanen, joka seuraa korpin kekseliäitä oivalluksia kerta toisensa jölkeen. Miten tällainen autokuski keksii kuitenkin tehdä pommin siivousaineista, ihmettelen. Todella uskottavaa tämä sarja, sohvalla kuuluu kommentteja, taas korppi ainoa joka tajuaa. Jos itsekään olisin, mutta tuolla kuosilla ei korppi olisi mitenkään ollut niin ketterä puörähtämään konttikoneen telineiden väliin vaan olisi jäänyt oikeasti renkaiden ruhjomaksi. Eikä tilkanen saanut kutia naamaan, kas, vaan pakaraan. Autossa istumista ei haitannut. Normikansalainen olisi maannnut viikkotolkulla mahallaan.

Vierailija
78/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti sarjassa miten nämä tosiammattilaiset poliisit, olevinaan vielä jotain huippurikospoliiseja, toimivat turvallisuusasioissa niin avuttomasti, että oma ja kaverin turvallisuus vaarannetaan jatkuvasti jollain Karpin ihan älyvapailla tempauksilla.

Sitte esim. puhelimet jää autoon ja akku loppuu tms. , pyssy heiluu, koko ajan ollaan Karpin tyhmänrohkeutta hengenvaarallisissa tilanteissa. Ja tää Nurmi tulee lampaana perässä, juu ei haittaa meinasin kuolla ja sinäkin, mutta kohti seuraavaa vaaratilannetta jonka oli normaalijärjelläkin varustettu ihminen osannut välttää ja poliisikoulussa takuuvarmasti opetettu. Ei muuten olisi tämä Karppi oikeasti kovin kauaa poliisi, sen verran on vaarallinen ja holtiton.

Ymmärrän toki, että näyttävyys, mutta epäuskottavuus vie terän siltäkin. Mutta kyllä tämä ihan viihdyttävää katseltavaa on, jos ei anna pikkuseikkojen häiritä.

Vierailija
79/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä oli, katsoin jo kaikki jaksot. Hyvin tehty. Vertailun vuoksi: Sorjosesta en jaksanut katsoa puoltakaan jaksoa.

Villen näyttelemistä ja sönkötystä ei pysty katsomaan, ei mitenkään.

Mä tykkään sorjosesta ja olin elokuvan kattoo. Ja musta Ville on huippu sorjosen roolis. Miks pitää olla tollanen ja kitistä joka asiasta, jos et tykkää ei joka asiaa tarvi tuoda julki. Mä tykkään sorjosesta ja muista hahmoista pidin myös leffasta. Ja tykkään myös karpista toivottavasti siitä tulis myös leffa.

Vierailija
80/105 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko karppi sarja on puhdasta mädätystä ja äärimmäisen oksettavaa, että luulisi jo ihmisten silmien aukeavan tälle kaikelle kusetukselle mitä saamme valtiovallalta ja näiltä ”laatu medioiltamme” sietää joka päivä.

Pelkkää aivopesua ja propagandaa sairaan ja mielipuolisen agendan edistämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi