Tietokone netistä osamaksulla..?
Eli miltä nettisivulta voisin ostaa tietokoneen osamaksulla? Siis että maksaisin joka kuukausi tietyn summan niin kauan kuin kone on maksettu. Mahdollisimman yksinkertaisesti vielä. :) Ei siis monimutkaisia ehtoja yms.
Olen aiemmin tilannut DNA:lta kännykän osamaksulla. Tai siis olen maksanut puhelimesta aina väh. esim.10e ja maksanut tuon summan kunnes koko puhelin on maksettu TAI sen pystyi maksamaan myös muutamassa kuukaudessa halutessaan. Tiedättekö mitä tarkoitan..? Joku tuon kaltainenkin maksutapa olisi hyvä, mutta tokkopa noita tietokoneille on..
Haluaisin suht.hyvän koneen, mutta ne maksavat sitten jo lähemmäs 500e (ainakin ne jotka olisivat minusta kivoja). Tuo 500e pienestä palkastani olisi iso lohkaisu. :/
Osaisiko joku neuvoa mistä katsoa konetta nyt? :)
Kommentit (15)
Mun läppäri on Saunalahdelta. Mutta ostin nettiliittymän, niin siihen osamaksulla sitten kone kaupan päälle.
CDon, verkkokauppa.com jne. Melkein kaikki firmat antavat osarilla tai sitten jollain Klarna laskulla.
Voiko näistä edellämainituilta nettisivuilta maksaa osamaksulla? Itse maksanut aina kerralla kaiken mitä olen näiltä sivuilta tilannut. Ne ovat kyllä olleen kork.100e ostoksia...
-ap
Hups, näitä vastauksia ehtikin tulla nyt enemmän.. Okei, kiitos! :) Pitää lähteä kattomaan mistä sais sen mun haluaman koneen edullisimmin. :)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:13"]
Voiko näistä edellämainituilta nettisivuilta maksaa osamaksulla? Itse maksanut aina kerralla kaiken mitä olen näiltä sivuilta tilannut. Ne ovat kyllä olleen kork.100e ostoksia...
Et osaa lukea, luetun ymmärtämisessä vikaa vai kyseiset sivut estetty sun koneelta kun et osaa mennä sinne ja katsoa?
-ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:13"]
Et osaa lukea, luetun ymmärtämisessä vikaa vai kyseiset sivut estetty sun koneelta kun et osaa mennä sinne ja katsoa?
-ap
[/quote]
[/quote]
Oon puhelimella nyt ja netti toimii nyt vähän hitaasti, niin ajattelin siksi täältä kysyä kaikki kerralla. Se haittaa sua koska? Oisit toki voinu jättää vastaamatta tähän. Anteeksi kamalasti iltasi pilaamisesta, toivottavasti pääset tästä nyt yli.
-Ap
En suosittele cdon:ia. Ostin itse sitä kautta 2 vuotta sitten koneen ja kun tuli takuuhuoltotarvetta, ei palvelua meinannut saada sitten millään. Itse ostan ko. firmasta edelleen muuta mutta en enää takuutuotteita. Hobby Hall tai NetAnttila hyviä vaihtoehtoja. Isoille hankinnoille kohtuulliset kuukausierät, eikä korko ole kova. Vaihtoehtojakin löytyy mukavasti.
Hoida operaattorin kautta, esim. Saunalahti. Onnistuu takuuhuolto helpommin. Anttilan ym. kans aika hankalaa.
Netanttilasta olen tilannut nyt viimeksi puhelimen sekä tietokoneen osamaksulla molemmat. Korot ovat suhteellisen pienet ja toimitus nopea. Älä ihmeessä mitään klarnalta ota. On sellainen kusetusfirma korkoineen että ....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:34"]
Hoida operaattorin kautta, esim. Saunalahti. Onnistuu takuuhuolto helpommin. Anttilan ym. kans aika hankalaa.
[/quote]
Kannatan kans tätä. Mulla on kone Saunalahden kautta, maksan pari kymppiä kuussa tästä. Takuu koneelle 2 vuotta.
EI KLARNAA!! KLARNALTA EN AIO RAHOITTAA MITÄÄN KUNHAN NYKYISEN VELKANI SAAN KOKONAAN MAKSETTUA. _Joutuu todella suuria eriä makselemaan tai velka ei pienene juuri ollenkaan. Laskut tulee aina myöhässä .. kerran lasku tuli kuukauden 13 päivä ja oli päivätty että on lähetetty 4 pvä sieltä ja eräpäivä taisi olla heti 17 pvä sitä kuuta eli muutama päivä aikaa maksaa ennen kuin erääntyy? On harvinaisen hidas posti niillä kun normaali kirje tulee parissa päivässä perille? Rasittavaa miten nykyään melkein joka nettikaupassa on tuo klarna
cdon.com vaikka. Ellos. Mun läppäri on hobbyhallista.