Olenko lahna?
Kiihotun ja nautin eniten siitä kun mies panee minua ja tekee ns. kaiken työn. Se saa mut tuntemaan itseni naiseksi. Mulle on kamala turn off jos mies haluaa maata selällään ja mun pitäisi ratsastaa... Olenko nyt sitten kamala lahna?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:57"]
Siis etkö liiku mitenkään alla ollessasi? Sitten kyllä olet. Nauttisi itsekkin varmasti enemmän jos liikkuisit.
[/quote]Kerros tarkemmin miten lähetyssaarnaajassa liikutaan. Hieman voi liikkua ja kiehnätä, mutta eipä juuri mainittavasti.
[/quote]
No kyllä minä ainakin voin lähetyssaarnaajassa liikkua vastaan ja puristaa lantionpohjan lihaksilla. En ole väittänytkään että siinä pystyy mitään metrin liikettä tekemään mutta on siinä ero makaako vaan selällään (niinkun ap sanoo tekevänsä)vai tekeekö edes sitä pientä liikettä.
[/quote]
Lisään vielä että alla oleminenkaan ei aina tarkoita sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa. Asennosta on aika monta variaatiota.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:12"]
Mä en ratsasta koska a) näytän varmasti ihan kamalalta alhaalta katsottuna, ja b) se ei tunnu mulla missään. Lähetyssaarnaaja tai takaapäin ("ykköseen"), ne on meidän jutut. En makaa vain paikoillani. Pissivehkeitä emme myöskään suihimme ota, hyi.
[/quote]
jos ratsastaessa ei tunnu missään, sulla on toooooodella löysä pillu.. huh.
[/quote]
kyllä mä olen saanut joka mieheltä kuulla että ai kun on kireä pillu vaikka en ratsastamisesta saa mitään tyydytystä.
Siis etkö liiku mitenkään alla ollessasi? Sitten kyllä olet. Nauttisi itsekkin varmasti enemmän jos liikkuisit.
Olet vain laiska, kohdalle on sattunut useampi vastaava tapaus. Tuossa tilanteessa et vaan oikeasti halua tehdä miehelle hyvää. Toinen vaihtoehto on että sinulla on järkyttävät kansallispuvun taskut joita häpeät.
Tero-Jarmo
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:57"]
[/quote]
En liiku, paitsi tietysti koskettelen miestä.
Seksiin kuuluu myös vastavuoroisuus, kun mies tekee sinulle jotain teet jotain vastineeksi. Se ratsastaminen on juuri sitä.
Mä tunnen olevani nainen sillä, että saan miehen nauttimaan ja panostan siihen kovasti ja saan saman takaisin.
Sääli miestäsi. Haluat näemmä itsekkäästi vain nauttia itse, miehen kiihottumisesta ja nautinnosta viisveisaat. Kokeilepa huviksesi ratsastaa tai ottaa mieheltäsi suihin, saatat yllättyä iloisesti, kuinka onkaan kiihottavaa, takaan että miehesi yllättyy iloisesti ainakin!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:57"]
[/quote]
En liiku, paitsi tietysti koskettelen miestä.
[/quote]
Siis et käytä lantionpohjan lihaksiakaan? Tee nyt hyvä ihminen jotain. Tosin näitä lahnoja tuntuu olevan, mieheni oli ensimmäisillä kerroilla ihan hämmentynyt ja taivaissa "MITÄ sä nainen teit wou" kun liikuin lisätäkseni omaa nautintoani. Oli siis maannut vaan lahnojen kanssa ennen minua.
Olet submissive. Tuo ratsastusongelma on niin tuttua.
Mä en ratsasta koska a) näytän varmasti ihan kamalalta alhaalta katsottuna, ja b) se ei tunnu mulla missään.
Lähetyssaarnaaja tai takaapäin ("ykköseen"), ne on meidän jutut. En makaa vain paikoillani.
Pissivehkeitä emme myöskään suihimme ota, hyi.
Olet lahna, t. mies.
Mutta älä välitä, voit tehdä asialle paljonkin. Jos ei muu lohduta, niin Hietasella oli vielä pahempi tilanne, kun Lahtinen selitti hänelle evoluutio-oppia. Hietasen epäuskoinen reaktio:
"Kuulkka poja! Mää ole vissi ahvena ku mul on köyry harttia. Tulkka onkel, poja...Et kirukse...Mää en ol mittä muut lukenu ku joskus Turu Sanomi seejälkken ku mää vaivasest kansakoulust pääsi, mut seeverra mää ain tierä ette mää tommotti usko. Mää ole ahvena! Mää ole hiilest tehty ahvena...Mää ihmettelen kauhiast."
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:12"]
Mä en ratsasta koska a) näytän varmasti ihan kamalalta alhaalta katsottuna, ja b) se ei tunnu mulla missään. Lähetyssaarnaaja tai takaapäin ("ykköseen"), ne on meidän jutut. En makaa vain paikoillani. Pissivehkeitä emme myöskään suihimme ota, hyi.
[/quote]
jos ratsastaessa ei tunnu missään, sulla on toooooodella löysä pillu.. huh.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:57"]
[/quote]Kerros tarkemmin miten lähetyssaarnaajassa liikutaan. Hieman voi liikkua ja kiehnätä, mutta eipä juuri mainittavasti.
Miten nainen voi liikkua alla? Vinkkejä!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:57"]
[/quote]
No kyllä minä ainakin voin lähetyssaarnaajassa liikkua vastaan ja puristaa lantionpohjan lihaksilla. En ole väittänytkään että siinä pystyy mitään metrin liikettä tekemään mutta on siinä ero makaako vaan selällään (niinkun ap sanoo tekevänsä)vai tekeekö edes sitä pientä liikettä.