Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä puolison vanhemmille ikinä yökylään vaan en tiedä miten voin aina kieltäytyä

Vierailija
29.10.2021 |

Asuvat kerrostalossa ym.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ongelma kerrostalossa yöpymisessä on? Hotellitkin tuppaa olemana "kerrostaloja". Vai onko kyse tilanpuutteesta, pitääkö nukkua olkkarin levitettävällä sohvalla ja isäntäväki kuljeskelee siitä ohi?

Vierailija
2/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin: "kiitos majoitustarjouksesta, mutta menen mielummin hotelliin/kotiin yöksi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan perustuslakiin kuuluva itsemääräämisoikeus kieltäytyä ihan joka kerta kun sinua kysytään yökylään ilman sen ihmeellisempiä perusteluja.

Vierailija
4/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ihan perustuslakiin kuuluva itsemääräämisoikeus kieltäytyä ihan joka kerta kun sinua kysytään yökylään ilman sen ihmeellisempiä perusteluja.

Selitäpä tuo lapsille :D

Vierailija
5/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset saavat itse päättää jäävätkö he yökylään. Sitten kun sinä Enni-Eemeli olet tarpeeksi vanha voit itse päättää yökyläilyistäsi, mutta vielä äiti ja isi päättää.

Vierailija
6/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset saavat itse päättää jäävätkö he yökylään. Sitten kun sinä Enni-Eemeli olet tarpeeksi vanha voit itse päättää yökyläilyistäsi, mutta vielä äiti ja isi päättää.

Entä kun lapset haluaa mummolaan mutta minä en pysty olemaan siellä yötä!

Vierailija
7/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästähän oli se "get out" niminen elokuvakin

Vierailija
8/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Äiti ei halua mummolaan yöksi ja te olette vielä liian nuoria menemään itseksenne yökylään."

Vierailija
9/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä jäät kotiin ja ukkosi menee niitten kanssa vanhemmilleen. Problem solved.,

Vierailija
10/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa sinun edes pitäisi olla? 

Vierailija
11/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi mennäkään? En minäkään menisi. Jos jonkun pitää mennä, niin puolisosi voi mennä yöksi vanhemmilleen yöksi lasten kanssa.

Vierailija
12/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni tietää, että en lähde yökylään, piste. Sinun tapauksessasi en ymmärrä, miksi sinun sinne edes pitäisi mennä, kun kyseessä on puolisosi vanhemmat.

Vierailija
13/13 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opikaa puhumaan asiat keskenänne kasvotusten. Lopuu luulot kuvitelmat ymm.Suoraan saa sanoa ei halua jossain yöpyä,ei se paha paikka ole kenenlekään.Turha keksiä tekosyitä. Ihimset tykää suoruus,eikä kiertely kaatelu meri selitykset.Meriselityksistä lopulta jää kiinni ja se on todella loukaavaa.Loukaavampaa kuin suoruus.Aina on sanan saattajat, jotka myöhemmin kertoo asiat, henkilölle jolle ei olla suoria.Henkilönkin tarkoitus perä on loukata,loukatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi