Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verinen lima loppuraskaudessa

Vierailija
05.01.2015 |

Olen rv 37+2 ja tänään oli housuihin ilmestynyt vähän limaa, jonka seassa näkyi ikään kuin kuivunutta verta. Tämän jälkeen vessassa käydessä pönttöön ei tullut verta tai muuta ylimääräistä, mutta pyyhkiessä tuli paperiin myös pikkaisen tätä samaa verensekaista limaa. Määrä tosiaan oli hyvin pieni ja tunsin kun se tuli housuihin - samalla tavalla kuin melkein koko raskauden ajan on tullut monta kertaa päivässä valkovuotoa. Ilmeisesti ei ole aihetta huoleen, eikä synnytyskään välttämättä ole vielä käynnistymässä, mietin vain uskallanko huomenna mennä tätini syntymäpäiväjuhliin. Kyseessä siis ihan rauhalliset päiväkakkukahvit, mutten välttämättä haluaisi ruveta synnyttämään tai vuodattaa lapsivesiä siellä. Jos laitan pikkuhousunsuojan ja pidän sormet ja jalat ristissä, ettei lapsivesi tulisi heidän parketilleen? Miten te tekisitte? Kokemuksia tuollaisesta pienestä vuodosta lasketun ajan lähestyessä? Muuten olen ihan täysissä voimissa ja raskaus sujunut hyvin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa irtoaa ja synnytys käynnistyy.

Vierailija
2/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa ;) vsuva syntyy ylernsä viikon kuluessa kun se irtoaa. Itsellä meni 4päivää sen irtoamisesta että alko supistukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:37"]Limatulppa ;) vsuva syntyy ylernsä viikon kuluessa kun se irtoaa. Itsellä meni 4päivää sen irtoamisesta että alko supistukset.
[/quote]

*vauva *yleensä

Vierailija
4/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputteli limatulppa parin viikon aikana pois ennen synnytystä. Tuo kuulostaa mielestäni limatulpalta.Uskaltaisin mennä synttäreille :)

Vierailija
5/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa? Mulla oli vuorokauden päästä irtoomisesta nyyti sylkyssä, tsemppiä!

Vierailija
6/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, limatulpan irtoilemista itsekin epäilin kun netistä lueskelin. Ja tosiaan selvisi sekin, että saattaa mennä parikin viikkoa ennen kuin synnytys alkaa. Kiitos asiallisista vastauksista! - AP

Vierailija
7/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Limatulppa" irronnut ja pian varmaan alkaa supparit.

Esikoisen kanssa meni 2 päivää "limatulpan" irtoamisen jälkeen ennenkuin synnytys alkoi ja vedet meni vasta synnärillä.

Kuopuksen kanssa oli vähän enemmänkin vuotoa ja kävin illalla synnärillä näytillä mutta kaikki oli ok. Yöllä sitten uudestaan synnärille ja aamuyöllä oli vauva kainalossa. Vedet meni vasta tuntia ennenkuin vauva syntyi.

Miksi muka olisi jotenkin kamalaa jos synnytys käynnistyy tätisi luona..ihan luonnollinen juttu?

Vierailija
8/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:41"]"Limatulppa" irronnut ja pian varmaan alkaa supparit.

Esikoisen kanssa meni 2 päivää "limatulpan" irtoamisen jälkeen ennenkuin synnytys alkoi ja vedet meni vasta synnärillä.

Kuopuksen kanssa oli vähän enemmänkin vuotoa ja kävin illalla synnärillä näytillä mutta kaikki oli ok. Yöllä sitten uudestaan synnärille ja aamuyöllä oli vauva kainalossa. Vedet meni vasta tuntia ennenkuin vauva syntyi.

Miksi muka olisi jotenkin kamalaa jos synnytys käynnistyy tätisi luona..ihan luonnollinen juttu?
[/quote]

On toki luonnollinen juttu, mutta jos se on kovin todennäköistä niin mieluummin jään rauhassa kotiin kuin menen juhliin ihmispaljouteen jännittämään. :) - AP

Vierailija
9/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ensimmäisestä limatulppahavainnosta synnytykseen vain 16 tuntia..tsemppiä loppuraskauteen!

Vierailija
10/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:53"]Mulla meni ensimmäisestä limatulppahavainnosta synnytykseen vain 16 tuntia..tsemppiä loppuraskauteen!
[/quote]

Apuuva... Ja kiitos!
- AP

Vierailija
11/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuommoista kun olin auki 5 senttiä.. Mutta tietäisit kyllä varmaan supistuksista että synnytys on käynnissä.. :D ehkä limatulppaa? Jos kovasti tulee verta tai varsinkin jos tulee kipuja, siis muita kuin supistuksia niin vauhdilla sairaalaan.

Vierailija
12/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:01"]Mulla tuli tuommoista kun olin auki 5 senttiä.. Mutta tietäisit kyllä varmaan supistuksista että synnytys on käynnissä.. :D ehkä limatulppaa? Jos kovasti tulee verta tai varsinkin jos tulee kipuja, siis muita kuin supistuksia niin vauhdilla sairaalaan.
[/quote]

Joo supistuksia ei ole ollut vielä yhtään. Toki rupeen synnärille soitteleen jos rupee verta enemmän tuleen ja synnytys muutoin käynnistyy. - AP

Vierailija
13/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä synnytykseen! :>

Vierailija
14/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytys käynnistyi vuorokauden kuluttua limatulpasta! Että tsemppiä ja onnea matkaan!

Vierailija
15/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. :) Jos ei limaa tule enää ennen huomista, niin luultavasti uskaltaudun lähtemään juhliin. Ei kai se auta muuta kuin jännitellä käynnistyykö synnytys kahden tunnin vai kahden viikon päästä. :D - AP

Vierailija
16/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:20"]Kiitos kaikille. :) Jos ei limaa tule enää ennen huomista, niin luultavasti uskaltaudun lähtemään juhliin. Ei kai se auta muuta kuin jännitellä käynnistyykö synnytys kahden tunnin vai kahden viikon päästä. :D - AP
[/quote]

Kyllä sen tulet huomaamaan! Mulla oli limatulppa äitienpäivänä ja tiistaina iltapäivällä oli valmista :)

Vierailija
17/17 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vähän limaa ja verta klo 12. Soitin synnärille ja käskivät käymään. Supistuksia tosin oli jo. Olin 4cm auki ja ja klo 17 vauva sylissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi