Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette kavereiden kanssa/baarissa, niin haluatteko, että puoliso soittaa perään?

Vierailija
29.10.2021 |

Minulla on mies, joka helposti jumahtaa jonnekin. Sanoo tulevansa ”ihan kohta”, mutta ei näy. Olen tapani mukaan laittanut viestejä ”missä oot”, ”huhuu?”, ”ruoka on jo valmis”.

Eilen tiesin, että hän on työkaverin kanssa baarissa heti töiden jälkeen. Sanoi lähtevänsä ”kohta”, mutta tuli vasta 2,5 tunnin päästä. Päätin, että nyt en kysele. Oli ihan kiva olla kotona yksin.

Kun tuli lopulta kotiin, niin ihmetteli,kun en kysellyt. Sanoi, että olin ollut kovin kylmä. Ja sanoi, että haluaa, että kyselen perään.

Onko muilla näin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olin jossain, työmatkalla, ylitöissä tai firman juhlissa, viestipommitus oli jatkuvaa. Jos kuuli että mentiin jatkoille saattoi ilmestyä baariin jne

Myöhemmin meni sellaiseksi että alkoi ylitöihin tulla viestittelyä, sitten ihan normaaliin työaikaan ois kesken pitänyt lähteä kotiin.

Tuo on ahdistavaa

Minun exäni syytti minua mm. siitä, että viestittelen työaikana vieraille miehille. Oli kuulemma huomannut monta kertaa, kuinka whatsapp näytti että kirjoitan viestiä, mutta hän ei niitä saanutkaan, joten olin lähettänyt jollekin muulle. Hullu mikä hullu

Vierailija
22/23 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sen puolison tai minun puolisona, pitäisi aikuisen ihmisen perään soitella/viestitellä?

Sen kerran kahdessa vuodessa kun on joku meno niin tuskin kumpikaan haluaa mitään ihme viestivänkytystä lueskella.

Jos ei aamulla herätessäni näy ketään kotona niin sitten huolestuisin ja laittaisin varmaan viestin "oletko elossa?".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linjoilla.

Just noin minäkin olen ymmärtänyt, ettei perään yleensä kysellä. Siksi tämä tapaus eilen olikin omituinen.

Ei, mieheni ei ole kusipää ja ei, minä en ole kynnysmatto. Mies pitää hyvin lupauksensa, mutta ajankäytön hallinta on välillä hakusessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi