Mistä löydän WC istuimen pehmusteen?
Lapsi ei halua istua kylmällä muovilla.
Mistään ei tunnu löytyvän renkaan päälle lämmikettä?
Vinkkaa, mistä saisi ostettua pikaisesti 😊😊🏵️
Kommentit (16)
Hyi jumalauta, onko epähygienisempää keksintöä olemassakaan. En vinkkaisi vaikka tietäisinkin.
Kyseessä on nepsylapsi, asia ei ole niin yksinkertainen....
Ap
Ompelet itse. Jostain aidosta turkiksesta.
Sellainen pinkki karvapehmuste on tosi hyvä. Imee kaikki kusiroiskeet seisaltaan lorotellessa.
Hox! Ratkaiset väärää ongelmaa. Lapsen mielestä rinkula on kylmä, ei liian kova. Pehmuste ei lämmitä. Pehmusteen sijaan lapsi tarvitsee wc-pytyn renkaan lämmittimen.
Pitää tehä ite. Kankaasta en ees miettis hygienia syistä. Halpa jumppamatto ja siitä leikkaa. Muistaa pestä säännöllisesti. Ja käytössä vaan tolle lapselle eli ei kiinnitetä istuimeen.
Paras ratkaisu on hankkia sellainen lämpöä varaava vuolukivinen istuinrengas. Sen voi esilämmittää vaikka takan päällä ennen tarpeille menoa.
K: Mitä yhteistä on lämpimällä wc-istuimella ja seksillä sinkkunaisen kanssa?
V: Molemmat tuntuvat ensin hyvältä, mutta sitten alkaa miettiä, kukahan tässä on ollut ennen minua?
Vessaan pieni käsikäyttöinen kaasupoltin jolla voi esilämmittää istuimen reunat.
https://www.tokmanni.fi/lampoistuin-ulkohuussiin-6410412116963
Toimii varmasti myös sisävessassa.
ja mistä minä löydän miniara istuimen...entinen alkaa olla loppuunsa elänyt, 40v. sitten muovi oli sellaista että hapertuu ikaa myöten. Tarvisi uusi saada, missään ei vaan ole. Valmistus lopetettu.
Jos jollakulla käytöstä poistettu hyväkuntoinen/siisti, niin maksan.