KFC tuo Suomeen Puolasta broilerit- muka laadun vuoksi
Halpuus on laatua
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/246381db-440c-4d49-81be-1053233e719f
Kommentit (37)
"Hesburgerin käyttämien pääraaka-aineiden valmistajat, valmistusmaat ja alkuperämaat"
"Kanafileeviipale, Valmistaja: Roldrob S.A., Puola. Lihan alkuperämaa: EU.
Kanahampurilaisen pihvi, HKScan, Viro, lihan alkuperämaa: EU"
https://www.hesburger.fi/vastuullisuus/laadukkaat-tuotteet/raaka-aineit…
Antibiootit lihassa turn of, vain kotimainen kelpaa...
Jahas, KFC ei tule olemaan mun ravintolani.
Jos firma pitää puolalaista antibiottiahdettua salmonellakanaa laadukkaana niin lienee ravintolan laatuajattelu muutenkin samalla tasolla....?
"McDonald’s käyttää hampurilaisissaan puolalaista naudanlihaa"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b52f90b4-c5ff-471b-a8a1-46ae83dd5a48
Naurettavaa KFC:ltä vedota laatuun.
Kyse on tietysti halvasta hinnasta.
Valehteleva firma ei minua saa asiakkaaksi.
Toiset firmat ilmoittaa pokkana alkuperämaaksi "EU". Kusetuksen makua, koska käytännössä se tarkoittanee juuri Puolaa tai vastaavaa itäeurooppalaista maata.
MTK:n alaosasto täällä jälleen väittää, että vain Suomessa on hyviä ja puhtaita elintarvikkeita.
Käyttääkö mikään pikaruokafirma suomalaista lihaa?
Asiasta huvittunut kirjoitti:
MTK:n alaosasto täällä jälleen väittää, että vain Suomessa on hyviä ja puhtaita elintarvikkeita.
Varmaankin närkästyksen aihe oli se, kun asia muotoiltiin niin, että Puolassa on laatu olisi parempaa, vaikka tästä ei ole minkäänlaisia todisteita (todisteet puhuvat nimenomaan päinvastaista).
Vierailija kirjoitti:
Toiset firmat ilmoittaa pokkana alkuperämaaksi "EU". Kusetuksen makua, koska käytännössä se tarkoittanee juuri Puolaa tai vastaavaa itäeurooppalaista maata.
Kyllä. Esimerkiksi suositut hetki salaatit ja kaikki valmis sämpylät, kolmioleivät, wrapit, pakaste pizzat ym. Kaikissa tätä laatukanaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö mikään pikaruokafirma suomalaista lihaa?
Kotipizza ja ABC.
Eikö sama homma ole mäkkärissä, hesessä tai muissa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko tällainen olla edes laillista, sillä EU ei ainakaan toistaiseksi ole mikään maa?
Siis South Park teki niin osuvan jakson KFC:stä että, tulee mieleen heti se: "Nobody messes with the colonel" (parodia Scarface elokuvasta). Halvat hinnat tärkeintä, muiden mielipiteillä ei ole väliä, kuhan kauppa käy.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Varmaankin närkästyksen aihe oli se, kun asia muotoiltiin niin, että Puolassa on laatu olisi parempaa, vaikka tästä ei ole minkäänlaisia todisteita (todisteet puhuvat nimenomaan päinvastaista).
Viimeksi oli samanlainen kohu, kun joku huippukokki kertoi tilaavansa naudanlihan ravintolaansa ulkomailta suomalaisen huonon laadun takia.
No yy, ei kiitos. Tykkään paistetusta kanasta ja olin odottanut tuota, mutta taidanpa sittenkin jättää väliin.
Palataan asiaan, kun kana on suomalaista.
Täytyy ihan käydä protestina hakemassa ämpärillinen koipia KFC:sta triggeröidäkseni maajusseja! :D Ei millään pahalla, juntit, mutta teidän liha ei ole läheskään niin hyvää kuin esim. puolalainen, saksalainen tai italialainen. Get over it. Mies24
Voi itku. Itse olen muutaman kerran käynyt ulkomailla kfc:ssä ja olen tykännyt.
Ihan periaatteen vuoksi en aio kfc:hen mennä. Sitten kun liha on suomalaista niin tulen mielelläni.
En syö puolalaista salmonellakanaa. Yök.