20 kumppania parikymppisellä naisella ei ole paljon
Kommentit (80)
Eli av:n kanta asiaan on: 20 seksikumppania parikymppisellä on liikaa. Olen iloinen tästä tuloksesta. :)
Laitan tähän tekstin, jonka kirjoitin toiseen ketjuun, joka ehti jo kadota johonkin, koska sisältö sopii täysin myös tähän aloitukseen:
Ensinmäiseksi sanoisin, että minulle ei vastaukseni kannalta ole väliä sillä, oletko nainen vai mies, en siis näe, että kumpikaan sukupuoli olisi näissä asiossa jotenkin parempi jonkin toimintatavan vuoksi.
Ymmärrän, että nuoruudessa haluaa kokeilla jonkin verran juttuja, jotka tavallaan kuuluvat siihen itsensä hakemiseen, ja jokin määrä kokeiluita menee sen piikkiin. Toisaalta fiksu oppii mielestäni aika äkkiä, eikä samaa kaavaa tarvitse toistaa ainakaan tuosta syystä kerta toisensa jälkeen.
Itsellenikin saattaa myös tulla joskus vastaan ihminen, jonka kanssa tuntee niin voimakasta molemminpuolista sähköä, joka ei rajoitu vain fyysiseen himoon, että se kaikki vaan tuntuu käskevän luonnostaan seksiin, vaikka syystä tai toisesta on selvää, että muita tulevaisuudennäkymiä ei ole (esim. haluttomuus muuttaa eri paikkakunnalle); baari-iskemisistä näitä ei juuri löydy. Tällaisia kohtaamisia ei montaa kappaletta ole mahtunut elämääni.
Toisaalta taas minun on vähän vaikea samaistua ajatukseen, että toisia ihmisiä voisi oppia käyttämään rutiininomaisesti vain ikään kuin seksivälineinä, joten todennäköisesti henkiset piuhani on viritetty vähän liian eri tavalla kuin sellaisen ihmisen, jolle tunteeton kertakäyttöseksi on helppoa kivaa. En siis näe kauhean todennäköisenä yhteistä tulevaisuutta sellaisen partnerin kanssa, ajatusmaailmamme kulkevat sen verran eri latuja.
Lisäksi oman omatuntoni herkkyyden pohjalta arvelen, että sellaisen ihmisen, jolla ei ole kovin välineellinen suhtautuminen seksiin, on luultavammin vaikeampi harkitakaan pettämistä. En toki tahdo sanoa tällä sitä, että kaikki seksuaalisesti kokeneetkaan olisivat pettämisalttiita.
Kai niitä Tinder-miehiä voi tavata ja kokea tutustumisen jännitystä myös ilman aikomusta päätyä jokaisen kanssa sänkyyn, vai ovatko ajat todella muuttuneet niin paljon siitä, kun itse treffailin?
-HerkkisM
Hankkikaa herranjumala oma elämä, ketä ensinnäkään kiinnostaa kenenkään muun seksielämä tai panojen määrä?
Miksi ketään haittaisi aikuisten keskenään ja yhteisymmärryksessä harrastama seksi?
Olemme teinipari. Ihastuimme 14-vuotiaina, rakastelimme ensimmäisen kerran 17-vuotiaina, naimisiin menimme 25-vuotiaina, olemme 34-vuotiaita ja meillä on 8-vuotiaat kaksoset. Yhdessä olemme siis olleet 20 onnellista vuotta.
Tällaisiakin suhteita siis on!
Kenes kanssa ne miehet harrastais seksiä, jos kaikki naiset säästäis itseään avioliittoon ja vain pitkiin parisuhteisiin??
N29 ja n. 10 kumppania.
En ole seurustellut koskaan, joten en muka saisi ikinä harrastaa seksiä tai sit kerran kymmeneen vuoteen vai?? "Ettei tulis liikaa kumppaneita"
Itselläni oli 20 veenä kertynyt juurikin tuo kyseinen luku ja 21-vuotiaasta ollut suhteessa ja hänen kanssaan aion viettää loppuelämäni. Henkilökohtaisesti en koe asiaa mitenkään likaisena vaikka kumppaneita olisi kerinnyt kertyä vaikka lähemmäs 100 kpl. Mitä se keneltäkään muulta on pois. Mielestäni ihmisillä oikeus harrastaa oikeissa olosuhteissa (ei pakottamista) niin paljon kun lystää tai sitten vaikka olla harrastamatta jos kokee sen enemmän omaksi jutukseen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:04"].
[/quote]menetin neitsyyteni 19v ja seuraava suhde oli yli 20v joten kyllä, jos parikymppisenä on jo ollut varsinainen kokoelma.....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:05"]
Panisin, mutta en kelpuuttaisi parisuhteeseen.
Terveisin,
jokainen mies
[/quote] mistä sinä tiedät kuinka monta miestä joku on käynyt läpi ellei asu sitten jossain tuppukylässä.
[/quote]
Pillun väljyydestä on helppo kertoa..
[/quote]
Eiköhän se ole väljempi naisella joka on ollut koko ajan vakituisessa suhteessa ja harrastaa seksiä huomattavasti enemmän kuin nainen jolla yhdenillan juttuja...
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:05"]
Panisin, mutta en kelpuuttaisi parisuhteeseen.
Terveisin,
jokainen mies
[/quote] mistä sinä tiedät kuinka monta miestä joku on käynyt läpi ellei asu sitten jossain tuppukylässä.
[/quote]
Pillun väljyydestä on helppo kertoa..
[/quote]
Eiköhän se ole väljempi naisella joka on ollut koko ajan vakituisessa suhteessa ja harrastaa seksiä huomattavasti enemmän kuin nainen jolla yhdenillan juttuja...
[/quote] Niin, tai enpä kyllä usko että pillun väljyydellä on mitään yhteyttä kumpaakaan noista. Eiköhän se pillun väljyys johdu ihan siitä ettei ole pitänyt huolta lantionpohjalihaksistaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:10"]
On paljon, kyllä sellainen tyttönen on helppo tapaus ja aika ivallista naureskelua hän saa osakseen. Pakkokonsitä on avata jalkojaan jokaiselle, eikö voisi ensin jutella ja selvittää puhumalla toisen ajatuksia?
[/quote]
Kuka niitä ajatuksia panee?
Naurattaa nämä perustelut "itselläni on paljon vähemmän, en ymmärrä tuota". Ai jos joku tykkää eri jutuista kuin sinä, niin se on heti tuomittavaa? Ettekö te ymmärrä homojakaan, koska nehän tykkää homoilla vaikka sinä itse (oletettavasti) tykkäät heteroilusta.
Olen itse ajatellut aina asian niin että ei se seksikumppanien määrällä niin väliä vaan seksitautien määrällä, mikä siis toivottavasti on pyöreä nolla. Se että naisella on ollut paljon äksöniä ei ainakaan minua ahdista, vaan ainakin silloin olettaisin, että nainen on sinut oman kroppansa kanssa ja pitää seksistä, joka siis on itsekkäästi ajatellen vaan hyvä minulle :D
The Dude
Mulla on kaveriporukalla kaikkea 2-50 seksikumppaniin. Suurin osa harrastanut useita yhden illan juttuja. Jännä, että av:lla jengi on näin tuomitsevaa.
Itse olen ainakin sitä mieltä, että kun on nuorena kokeillut vaikka ja mitä niin nyt voi uskollisesti olla suhteessa, kun ei tarvitse haikailla kokemuksien perään. Mutta mun mielestä on kanssa ihan ok olla ekan panonsa kanssa loppuelämänsä. Ei vaan mun juttu.
Seksi on hei kivaa! Antaa ihmisten harrastaa sitä tapahtuu se sitten yksin, yhdessä tai kimpassa. Ei muiden kumppanit oo keltään muulta pois!
Minäkin olen suht. sinut kroppani kanssa ja minulle on 23 ikävuoteen mennessä ollut vain yksi seksikumppani. :D Jotkut varmaan ajattelevat että en mukamas huonon itsetunnon takia ole suostunut sänkyyn. Minua ei yksinkertaisesti vain kiinnosta harrastaa seksiä sellaisten kanssa, joihin en ole syvästi ihastunut. Oman rakkaan kanssa kuitenkin tykkään irstailla oikein kunnolla.
Itse "sekstasin" ensimmäisen kerran 14 vuotiaana. Nyt olen 23 vuotta vanha ja seksikumppania tasan yksi.
En seurustelisi naisen kaa jolla yli 10 kumppania 20 vuotiaana...
M23
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 04:10"]Itse "sekstasin" ensimmäisen kerran 14 vuotiaana. Nyt olen 23 vuotta vanha ja seksikumppania tasan yksi.
En seurustelisi naisen kaa jolla yli 10 kumppania 20 vuotiaana...
M23
[/quote]
etpä sä sitä voi tietää monenko kanssa joku on pannut.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:21"]
Tarkoitatko kumppania vai asiakasta? :D
[/quote]
Eli mielestäsi nainen on joko huora tai vaimo......Huh huh. Itsellä ei todellakaan ole yhtään asiskasta, en anna seksiä, en tarjoa palvelua vaan harrastan seksiä tasavertaisena ihmisenä.
Onhan se toki monta kumppania, jos moniin vertaa, muttei mielestäni liian monta. Sanoisin, että jokainenhan itselleen päättää sen, kuinka paljon on paljon. Niin kauan kuin itsestä tuntuu hyvältä, ei sinun seksielämäsi pitäisi muita hetkauttaa (kunhan et sitten vastavuoroisesti tuomitse puritaanisempia.)
Itselläni oli 22-vuotiaana jo sen 20 kumppania, muttei yhtään vakituista parisuhdetta. Tulihan niitä sitten, jos edes pari kertaa vuodessa lähti jonkun matkaan. Seksiä sen sijaan en ole koskaan harrastunut yhtä paljon kuin nyt kaksi vuotta kestäneen parisuhteeni aikana, joten likaisia/löysiä/miksi ikinä halutaan haukkua/etc me parisuhteilijat todellisuudessa ollaan ;)
N26 ja 28 kumppania.
Haha, N23 ja 0 kumppania. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ehkä molempia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:15"]
Minä en varsinaisesti tuomitse ihmisiä jotka harrastavat yhdenillan juttuja, mutta mietin silti, miten jotkut suhtautuvat seksiin niin kevyesti? Itse en yksinkertaisesti pysty kiihottumaan ihmisen kanssa, jonka olen juuri tavannut. En ihastu niin nopeasti, ja se että minä voisin harrastaa seksiä, vaatii syvän ihastumisen. Itse tulisin loukatuksi jos yhdenillan juttuja harrastaisin.
[/quote]
Hyvin sanottu, lisäksi moraalisena ongelmana on vielä se, että yleensä irtosuhteisiin kuuluu jonkinlainen valheellinen teeskentely kiinnostuksesta, jolla toinen saadaan lämmiteltyä halukkaaksi lähtemään mukaan.