20 kumppania parikymppisellä naisella ei ole paljon
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:13"]Ap, mitä näistä tarkoitat vai kaikkiako? uskollinen seuralainen, kaveri, jonka kanssa puuhaillaan yhteisiä asioita, esim ystävä tai koira avo-, aviopuoliso, kihlattu seksikumppani liikekumppani [/quote] seksikumppani
[/quote] Ok, no sitten se on PALJON! Se on paljon oli kyseessä sitten mies tai nainen. 20 seksikumppania on ihan liikaa vaikka olisi täyttänyt jo 70 ja myönnän tässä samalla että itselläkin on ollut kumppaneita liikaa. Ei vain ollut järki päässä riittävän aikaisin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:13"]Ap, mitä näistä tarkoitat vai kaikkiako? uskollinen seuralainen, kaveri, jonka kanssa puuhaillaan yhteisiä asioita, esim ystävä tai koira avo-, aviopuoliso, kihlattu seksikumppani liikekumppani [/quote] seksikumppani
[/quote] Ok, no sitten se on PALJON! Se on paljon oli kyseessä sitten mies tai nainen. 20 seksikumppania on ihan liikaa vaikka olisi täyttänyt jo 70 ja myönnän tässä samalla että itselläkin on ollut kumppaneita liikaa. Ei vain ollut järki päässä riittävän aikaisin.
[/quote]
eli sinkkuna ei saa harrastaa seksiä. :D
Tuo kertoo prioriteeteistä. Itse en kykenisi nussimaan jokaista haluttavan näköistä naista. Ja minulla on aika tiukat kriteerit siihen, ketä kykenen pitämään niin haluttavana, että yleensäkään haluaisin seksiä hänen kanssaan. Eivätkä ne ole ulkonäkökriteereitä suurelta osin ollenkaan. Jotta saisin noin monen eri naisen kanssa maattua muutaman vuoden sisällä, minun täytyisi kyllä muuttua varsinaiseksi casanovaksi.
Sama pätee naiseen. En ole kiinnostunut naisesta, jolla hetken nautinto on tärkeintä eikä luultavasti todellista halua rakentaa samalla kestävää parisuhdetta ja perhettä.
Tuo on sukupuolesta ja iästä riippumatta todella paljon.
Eihän sitä ääneen sanota, mutta usein noista tytöistä puhutaan kuitenkin jollain tasolla... Jos on vähääkään fiksu, niin ei hölötä ympäriinsä montaako on pannut.
Nainen 23v.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:05"]
Panisin, mutta en kelpuuttaisi parisuhteeseen.
Terveisin,
jokainen mies
[/quote]
Panisin & kelpuuttaisin parisuhteeseen.
Joku toinen mies.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:37"]
Tuo kertoo prioriteeteistä. Itse en kykenisi nussimaan jokaista haluttavan näköistä naista. Ja minulla on aika tiukat kriteerit siihen, ketä kykenen pitämään niin haluttavana, että yleensäkään haluaisin seksiä hänen kanssaan. Eivätkä ne ole ulkonäkökriteereitä suurelta osin ollenkaan. Jotta saisin noin monen eri naisen kanssa maattua muutaman vuoden sisällä, minun täytyisi kyllä muuttua varsinaiseksi casanovaksi.
Sama pätee naiseen. En ole kiinnostunut naisesta, jolla hetken nautinto on tärkeintä eikä luultavasti todellista halua rakentaa samalla kestävää parisuhdetta ja perhettä.
[/quote]Hyvin kirjoitettu ja olen samaa mieltä naisena. En pysty heittäytymään seksiin tuntemattomien miesten kanssa vaikka kuinka tekisi mieli ja tonen olisi kuinka hyvän näköinen ja haluttava. Tarvitsen siihen väliin jotakin muutakin kuin himon, tarvitsen tunteen, oikean kemian ja luottamuksen. Ilman niitä seksi on turhaa ja turhauttavaa, jopa ainakin jälkeenpäin ajateltuna iljettävää ja likaisen tuntuista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:13"]
Minun mielestä tuo on ihan kohtuullinen määrä :)
Mut oonki vissiin huora, kun mulla oli tuplat. Nyt sitten onnellista parisuhdetta takana 7 vuotta. Kelpaamme me usemman naintikavereiden naisetkin jollekin!
[/quote]
Tämähän minua juuri huvittaakin, todellisuus on tätä, eikä ne useat seksikumppanit merkitse mitään uskollisuudelle parisuhtteessa tai kelpaamisessa miehelle. Paitsi tietenkin ne umpiänkyrät jotka elää vieläkin jossain wanhassa maailmassa, mutta löytyyhän heillekin omat vastinkappaleensa toisesta sukupuolesta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:56"]
Mut oonki vissiin huora, kun mulla oli tuplat. Nyt sitten onnellista parisuhdetta takana 7 vuotta. Kelpaamme me usemman naintikavereiden naisetkin jollekin!
[/quote]
Tämähän minua juuri huvittaakin, todellisuus on tätä, eikä ne useat seksikumppanit merkitse mitään uskollisuudelle parisuhtteessa tai kelpaamisessa miehelle. Paitsi tietenkin ne umpiänkyrät jotka elää vieläkin jossain wanhassa maailmassa, mutta löytyyhän heillekin omat vastinkappaleensa toisesta sukupuolesta.
[/quote]
Kyllä ne merkitsevät.
http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:56"]
[/quote]
[/quote]Missä "todellisuudessa" elät? Miten minä en ole oppinut tuntemaan yhtään noin ajattelevaa aikuista ihmistä tai sitten heitä ei vain ystävissäni ole. Hauskaa voi pitää toisen sukupuolen kanssa ilman että menee heti naimaan. Tällaisista jutustelun kautta tulleista ihmisistä saattaa tulla niitä kunnon ihmissuhteita, jotka kantavat vuosia ja ainakin minä arvostan sellaisia enemmän kuin teidän harrastamia yhden illan kiksautusjuttuja. Mutta pitäkäähän hauskaa omalla punasilmäkanimaisella tavallanne, eipä se multa ole pois mitenkään. :)
Musta on aikamoinen määrä.En menis mainostamaan.
Mä oon 26 ja olen harrastanut seksiä 23 miehen kanssa. Takana myös kaksi pitkää parisuhdetta.
Tuskin mun luvulle kukaan naureskelee, se kun ei näy naamasta. Seksielämäni ei muutenkaan kuulu kenellekään. Tarjontaa on niin paljon etten 'jalkojani avaa' ihan kaikille vaan poimin parhaat päältä.
Kumma miten toisten seksiasiat vaikuttaa loukkaavan oikein henkilökohtaisesti muita ihmisiä.
Minä en varsinaisesti tuomitse ihmisiä jotka harrastavat yhdenillan juttuja, mutta mietin silti, miten jotkut suhtautuvat seksiin niin kevyesti? Itse en yksinkertaisesti pysty kiihottumaan ihmisen kanssa, jonka olen juuri tavannut. En ihastu niin nopeasti, ja se että minä voisin harrastaa seksiä, vaatii syvän ihastumisen. Itse tulisin loukatuksi jos yhdenillan juttuja harrastaisin.
Itse olen 20 vuotias ja oma lukuni huomattavasti alhaisempi. Kenelläkään kaveripiirissäni ei ole seksikumppaneita ollut yli 10 kappaletta. Ja ihan normaaleja perusnättejä opiskelijoita olemme kaikki.
Itse olin 19v kun ekan kerran "harrastin seksiä" löysin puolisoni 23 vuotiaana ja ennen sitä olin ollut viiden kanssa kännissä :( mikä oli idioottimaista. Nyt olen 38v ja enkä kertaakaan pettänyt. Nykyinen vaimoni oli eka kenen kanssa selvinpäin. Eihän tämä stoory ylpeilemisen aihe ole mutta näin kävi.
T:m38
Tarkoitatko kumppania vai asiakasta? :D
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:21"]Tarkoitatko kumppania vai asiakasta? :D
[/quote]
seksikumppania
On se aika paljon. Mulla oli ton ikäisenä n. 10 ja sekin oli mielestäni aika paljon, koska suurin osa oli yhdenillanjuttuja. Tapasin onneksi mieheni 19-vuotiaana, eikä sen koommin ole tuo numerokaan enää kasvanut.
En ymmärrä näitä kommentteja, joissa puolustetaan isoja seksikumppanien määriä sillä että sinkutkin saa nauttia seksistä. No tottakai saa, mutta ei seksi kyllä yleensä ole kovinkaan nautinnollista yhdenillanjuttujen kanssa. Onhan se parhaillaan ihan mukavaa, muttei todellakaan hyvää sillätavoin kuin pitkäaikaisen kumppanin kanssa, joka tietää ja tuntee sut kunnolla. Itselläni ainakin kesti aika kauan ennenkuin sain ensimmäisen orgasmini seksin aikana. Tämä oli mieheni kanssa n. puolen vuoden tuntemisen ja ahkeran "tutustumisen" jälkeen.
Liikaa on noin nuorelle. Pitäkää edes vähän kauemmin sitä yhtä miestä kerrallaan. Voi olla antoisampaakin kuin vaihtaa jatkuvasti. Tuolla tahdilla menee maine ja kunnia. Vaikka mitä väittäisitte, ei kukaan halua puolisoksi yleistä jakorasiaa.