Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englantilaisia kirosanoja/haukkumasanoja. Huomatko kaavan?

Vierailija
05.01.2015 |

Whore, slut, cunt, bitch, son if a bitch, motherfucker, witch, goldgigger, hoe.

Nyt sama juontaen juurensa miessukupuolesta: .

Sanat kertovat kulttuuristamme jonka keskellä elämme hyvin paljon. Ja älkää höpsikö, ettei noi koskettaisi Suomea. Amerikkalainen kulttuuri on täällä vahvasti median ja viihteen kautta, ja tämän lukeneet ymmärsivät sanat. Nyt sama suomeksi: ämmä, horo, lehmä (aina naispuolisesta, oletteko huomanneet?), jakorasia, huoranpenikka, akka. Tässä lista suomalaisista haukkumasanoista halventaen miehen seksuaalista aktiivisuutta tai sukupuolta:.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"]

Ot, mut ihan oikeesti, ei kukaan käytä huoripukkia :-D olen 30 v ja livenä en ole koskaan moista kuullut. Tiedän sanan vain jostain vanhoista suomalaisista leffoista/kirjoista. Kukaan luokkatoveri ei ole koskaan käyttänyt. 

Sinänsä toivoisin ettei näitä haukkumasanoja keksittäis enempää, vaan yritettäisiin päästä noista edellisistä eroon. Miehet ei pelkästään halvenna niillä naisia, vaan naiset itse käyttävät mitä suurimmassa määrin.

[/quote]

Aha, sinä sen nyt siis määrität... No juu ei. Edes teinit eivät määritä haukkumasanoja. Vaikka joku sana olisi pelkästään seitsenkymppisten käytössä, se ei silti ole vähemmän käytössä. Ihan kuten seitsenkymppiset eivät määritä sitä, mikä on haukkumasana... "Mitä vittu muka tarkoittaa, ei se voi olla kirosana, koska se tarkoittaa emätintä, eikä se ole ruma asia..." (kuvittele tuo jonkun harmaahapsisen kukkahattutädin sanomana).

Koeta nyt vaan uskoa, että kannattaa ehkä vähän lukea tai jutella muidenkin kuin samanikäisten kanssa, jos noin niinkuin useinkin törmäät tuntemattomiin sanoihin ;-)

Olen edelleen vähän äimissäni, miten kiukkuinen ketju on saatu aikaan itsestäänselvyydestä. Ap on ilmeisen typerä ihminen, joka yrittää kinata aiheesta, jota ei täysin ymmärrä.

On täysin selvää, että kulttuurisesti naisissa ja miehissä on arvostettu ja toisaalta paheksuttu eri asioita. Eikä tämä roolitus muutu kovinkaan nopeasti. Siksi naisissa haukutaan yhä vieläkin enemminkin kevytkenkäisyyttä kun taas miehissä epämiehekkyyttä.

Tietysti on poikkeuksia ja kielenkäyttö elää - joitain aiemmin esim. pelkästään naisista käytettyjä haukkumasanoja voidaan käyttää myös miehistä, halventavasti. Mutta pääsääntöisesti kiroilu ja haukkumasanasto toistaa ja vahvistaa kulttuurisia roolisääntöjä, joiden mukaan naisen on häpeällistä harrastaa runsaasti aviotonta seksiä ja miesten on noloa olla epämiehekäs (esim. homoseksuaali) tai naisellinen.

Todellisuudessa tietysti miestenkin huoraamista ja naisten siivellä elämistä yms. tapahtuu, puhutaan gigoloista ja puppelipojista, mutta se on niin omalaatuinen ja tavallaan triviaali erikoisilmiö, ettei sitä ole älytty nimetä. Kuten lesboja, joita toki on ollut aina, mutta miehiä ei ole juurikaan kiinnostanut kuin korkeintaan kiihottavana ajatuksena naisten väliset seksuaaliset tunteet. Kumpikaan ilmiö ei "uhkaa" olemassaolevaa sovinistista sukupuoliroolijärjestelmää.

[/quote]

Ap on typerä ihminen. Koska en ole kanssasi samaa mieltä?

Ei, et ole oikeassa. Ämmä, narttu, bitch eivät liity kulttuurin arvostamiin asioihin. Se, ettei olla kehitetty kuvaamaan sanoja ärsyttävistä/voimakastahtoisista miehestä tai pettävästä miehestä kertoo miten pohjimmiltaan suhtaudumme naisiin.

Ooksä toi huoripukkijankkaaja? :D:D t.ap

Vierailija
102/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"]Ot, mut ihan oikeesti, ei kukaan käytä huoripukkia :-D olen 30 v ja livenä en ole koskaan moista kuullut. Tiedän sanan vain jostain vanhoista suomalaisista leffoista/kirjoista. Kukaan luokkatoveri ei ole koskaan käyttänyt. 

Sinänsä toivoisin ettei näitä haukkumasanoja keksittäis enempää, vaan yritettäisiin päästä noista edellisistä eroon. Miehet ei pelkästään halvenna niillä naisia, vaan naiset itse käyttävät mitä suurimmassa määrin.
[/quote]
Oon 25 enkä ole ikinä kertaakaan kuullut tai lukenut sanaa huoripukki. Et turhaan riehut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:55"]Toisaalta homo on haukkumanimi, lesboksi ei kukaan hauku tyttöjä.
[/quote]

Väärin.
Koko seiska- ja kasiluokan sain kaverieni kanssa kuulla olevamme lesboja ja lepakkoja.. Ja olen siis täysin normaalisti pukeutuva, asiallisesti käyttäytyvä 15-vuotias heterotyttö, kuten kaverinikin.
Haukkuminen onneksi loppui luokanvaihtoon, mutta kyllä se pahalta tuntuu.
Eli et voi sanoa että lesboksi ei kukaan hauku. Eipä...
[/quote]

Tämä!!! Mua on haukuttu lesboks neljä vuotta putkeen, kutoselt lukion ykköselle koska mulla oli vääränlaiset hiukset eikä poikaystävää. Oon ihan tyrmistynyt, siis lesbohan on tyyliin yks käytetyimmistä haukkumanimistä

Vierailija
104/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]Eli käytetään aina miehistä. Naisille ei vastinetta ole. Ei esim. runkkaria eikä pillukorttiakaan. Tämä siis opimme tällä kertaa. Naiset vaan heittää huonommin ja se on fakta. Tytölle ei ole haukkumista sanoa tätä tytöksi. Miehelle on koska miehiin kohdistuvat odotukset ovat suuret. [/quote] Jätän sun sovinismim ja pillukortit huomioimatta. Tietenkään ei ole, koska jos naista haukutaan hän ON se bitch, ei bitchin tytär! Siitä se koko haukkumalitania juontaa juurensa, dumbass. Hän ei ole daughter of a dick, koska isän halventaminen ei kuulu kulttuuriimme, varsinkaan isän seksuaalisen käyttäytymisen.

[/quote]

Niinhän sinä jätätkin runkkarin ja pillukortin huomioimatta. Sen verran kiusallisia termejä ovat joille ei naisvastinetta ole. Niissä kuitenkin mollataan miehiä seksuaalikäyttätymisen takia. Final answer. Lukitaan.

Jos ei tajua, että vittuillaan sille jolle se sanotaan niin lienee yksinkertainen. Sellaista luonnehdintaa miehestä ei ole kuin "son of a bitch ja hieno mies muutenkin".
[/quote]
Onks pillukortti oikeesti haukkumanimi?

Vierailija
105/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"]Ot, mut ihan oikeesti, ei kukaan käytä huoripukkia :-D olen 30 v ja livenä en ole koskaan moista kuullut. Tiedän sanan vain jostain vanhoista suomalaisista leffoista/kirjoista. Kukaan luokkatoveri ei ole koskaan käyttänyt. 

[/quote]
Oon 25 enkä ole ikinä kertaakaan kuullut tai lukenut sanaa huoripukki. Et turhaan riehut.
[/quote]
Oho, lainasin väärästä. Sori.

Vierailija
106/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"] Ot, mut ihan oikeesti, ei kukaan käytä huoripukkia :-D olen 30 v ja livenä en ole koskaan moista kuullut. Tiedän sanan vain jostain vanhoista suomalaisista leffoista/kirjoista. Kukaan luokkatoveri ei ole koskaan käyttänyt.  Sinänsä toivoisin ettei näitä haukkumasanoja keksittäis enempää, vaan yritettäisiin päästä noista edellisistä eroon. Miehet ei pelkästään halvenna niillä naisia, vaan naiset itse käyttävät mitä suurimmassa määrin. [/quote] Aha, sinä sen nyt siis määrität... No juu ei. Edes teinit eivät määritä haukkumasanoja. Vaikka joku sana olisi pelkästään seitsenkymppisten käytössä, se ei silti ole vähemmän käytössä. Ihan kuten seitsenkymppiset eivät määritä sitä, mikä on haukkumasana... "Mitä vittu muka tarkoittaa, ei se voi olla kirosana, koska se tarkoittaa emätintä, eikä se ole ruma asia..." (kuvittele tuo jonkun harmaahapsisen kukkahattutädin sanomana). Koeta nyt vaan uskoa, että kannattaa ehkä vähän lukea tai jutella muidenkin kuin samanikäisten kanssa, jos noin niinkuin useinkin törmäät tuntemattomiin sanoihin ;-) Olen edelleen vähän äimissäni, miten kiukkuinen ketju on saatu aikaan itsestäänselvyydestä. Ap on ilmeisen typerä ihminen, joka yrittää kinata aiheesta, jota ei täysin ymmärrä. On täysin selvää, että kulttuurisesti naisissa ja miehissä on arvostettu ja toisaalta paheksuttu eri asioita. Eikä tämä roolitus muutu kovinkaan nopeasti. Siksi naisissa haukutaan yhä vieläkin enemminkin kevytkenkäisyyttä kun taas miehissä epämiehekkyyttä. Tietysti on poikkeuksia ja kielenkäyttö elää - joitain aiemmin esim. pelkästään naisista käytettyjä haukkumasanoja voidaan käyttää myös miehistä, halventavasti. Mutta pääsääntöisesti kiroilu ja haukkumasanasto toistaa ja vahvistaa kulttuurisia roolisääntöjä, joiden mukaan naisen on häpeällistä harrastaa runsaasti aviotonta seksiä ja miesten on noloa olla epämiehekäs (esim. homoseksuaali) tai naisellinen. Todellisuudessa tietysti miestenkin huoraamista ja naisten siivellä elämistä yms. tapahtuu, puhutaan gigoloista ja puppelipojista, mutta se on niin omalaatuinen ja tavallaan triviaali erikoisilmiö, ettei sitä ole älytty nimetä. Kuten lesboja, joita toki on ollut aina, mutta miehiä ei ole juurikaan kiinnostanut kuin korkeintaan kiihottavana ajatuksena naisten väliset seksuaaliset tunteet. Kumpikaan ilmiö ei "uhkaa" olemassaolevaa sovinistista sukupuoliroolijärjestelmää.     [/quote] Ap on typerä ihminen. Koska en ole kanssasi samaa mieltä? Ei, et ole oikeassa. Ämmä, narttu, bitch eivät liity kulttuurin arvostamiin asioihin. Se, ettei olla kehitetty kuvaamaan sanoja ärsyttävistä/voimakastahtoisista miehestä tai pettävästä miehestä kertoo miten pohjimmiltaan suhtaudumme naisiin. Ooksä toi huoripukkijankkaaja? :D:D t.ap

[/quote]

No kyllä olet typerä, ja vielä osoitat sen kerta toisensa jälkeen. Haukkumasanat TIETENKÄÄN eivät ilmaise suoraan sitä, mitä sukupuolessa arvostetaan, vaan käänteisesti. Bitch ja huora ilmaisevat sitä, että naisten kevytkenkäisyyttä ja sukupuolista aktiivisuutta paheksutaan - kuten sanoin. Narttu ja ämmä liittyvät myös sukupuolirooleihin - naisten aggressiivista käytäytymistä ja itsekkyyttä ei arvosteta, naisilta on perinteisesti vaadittu naisellisuutta ja kiltteyttä. Siksi päinvastaiset ominaisuudet kelpaavat haukkumasanoiksi.

Huoripukista en ole puhunut ketjussa kuin vasta tuossa, olen kirjoittanut ketjuun kolme kommenttia, eka oli etusivulla.

Mutta totta kai huoripukki on olemassaoleva haukkumasana, ja ihan riippumatta siitä tunnetko sinä tai joku muu kieltä hiukan huonosti hallitseva ihminen sen. Minä esim. en hauku ketään v-alkuisilla sanoilla, enkä kiroilekaan sillä - mutta minulla on sentään sen verran järkeä, että en yleistä omia kielivalintojani tai oman sosiaalisen viiteryhmäni kieltä koskemaan kaikkia muitakin. Ottaisit mallia, etkä inttäisi...

Vierailija
107/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]Eli käytetään aina miehistä. Naisille ei vastinetta ole. Ei esim. runkkaria eikä pillukorttiakaan. Tämä siis opimme tällä kertaa. Naiset vaan heittää huonommin ja se on fakta. Tytölle ei ole haukkumista sanoa tätä tytöksi. Miehelle on koska miehiin kohdistuvat odotukset ovat suuret. [/quote] Jätän sun sovinismim ja pillukortit huomioimatta. Tietenkään ei ole, koska jos naista haukutaan hän ON se bitch, ei bitchin tytär! Siitä se koko haukkumalitania juontaa juurensa, dumbass. Hän ei ole daughter of a dick, koska isän halventaminen ei kuulu kulttuuriimme, varsinkaan isän seksuaalisen käyttäytymisen. [/quote] Niinhän sinä jätätkin runkkarin ja pillukortin huomioimatta. Sen verran kiusallisia termejä ovat joille ei naisvastinetta ole. Niissä kuitenkin mollataan miehiä seksuaalikäyttätymisen takia. Final answer. Lukitaan. Jos ei tajua, että vittuillaan sille jolle se sanotaan niin lienee yksinkertainen. Sellaista luonnehdintaa miehestä ei ole kuin "son of a bitch ja hieno mies muutenkin". [/quote] Kulta. Mä jätin "pillukortin" huomioimatta koska en ole eläissäni, en ikinä kuullut sellaista haukkumasanaa. Sun viestit on hyvin sekavia, joten en ymmärrä lainkaan mitä tarkoitat. Mies voi siis olla pillukortti. Minkälainen on mies, joka on pillukortti?

[/quote]

Pillukortti on tämä:

"Älä avaudu naisettomuudestasi, koska se ei kuulu tähän ketjuun."

Moni sen tietty jo tajusikin ja esim. tässä sitä on kommentoitu:

"Suoraan henkilöön kohdistuva loukkaus, ja vielä väite, että mies ei ole yhtä arvostettava, jos hän ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Kirjoittaja ei taida huomata omaa seksististä ajatteluaan..."

Vierailija
108/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:16"]Joku sen jo sanoikn, meni typeräksi, tuloksettomaksi yhden ihmisen mielipiteen väittelyksi ollakseen oikeassa näkemyksineen sanojen merkityksistä. [/quote] Kyllä, on supertärkeää tuoda esille kulttuurimme naisten halveksunta ja seksuaalisuuden syyllistäminen. Jos tiedostamme käyttämämme sanojen merkityksen ja yhteiskunnan kaksinaismoraalit, voivat sekä molempia sukupolia edustavat lapsenlapseni, niin tytöt kuin pojatkin toteuttaa seksuaalisuuttaan valitsemallaan tavalla ja ilmaista mielipiteensä jämäkästi. Lapsenlapseni, naissukupuolinen, voi harrastaa yhdenillanjuttuja olematta lutka ja väittää kokouksissa vastaan, vaatia asioita olematta bitch tai ämmä. Poikapuolisesta en tätä pelkää. Samoin kuin äsken haukuit minut ämmäksi, koska argumentit loppuivat. t.ap

[/quote]

ap haloo, sinähän olet tuossa samaa mieltä kanssani, ja silti intät heti kommentissasi 102 vastaan. Koeta nyt muotoilla ihan rauhassa paperille se, mikä olikaan teoriasi haukkumasanoista. Toistavatko ne perinteisiä sukupuolirooleja vai eivät.... No kyllä, kuten tuossa itsekin myönnät.

100

Vierailija
109/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:26"] Ot, mut ihan oikeesti, ei kukaan käytä huoripukkia :-D olen 30 v ja livenä en ole koskaan moista kuullut. Tiedän sanan vain jostain vanhoista suomalaisista leffoista/kirjoista. Kukaan luokkatoveri ei ole koskaan käyttänyt.  Sinänsä toivoisin ettei näitä haukkumasanoja keksittäis enempää, vaan yritettäisiin päästä noista edellisistä eroon. Miehet ei pelkästään halvenna niillä naisia, vaan naiset itse käyttävät mitä suurimmassa määrin. [/quote] Aha, sinä sen nyt siis määrität... No juu ei. Edes teinit eivät määritä haukkumasanoja. Vaikka joku sana olisi pelkästään seitsenkymppisten käytössä, se ei silti ole vähemmän käytössä. Ihan kuten seitsenkymppiset eivät määritä sitä, mikä on haukkumasana... "Mitä vittu muka tarkoittaa, ei se voi olla kirosana, koska se tarkoittaa emätintä, eikä se ole ruma asia..." (kuvittele tuo jonkun harmaahapsisen kukkahattutädin sanomana). Koeta nyt vaan uskoa, että kannattaa ehkä vähän lukea tai jutella muidenkin kuin samanikäisten kanssa, jos noin niinkuin useinkin törmäät tuntemattomiin sanoihin ;-) Olen edelleen vähän äimissäni, miten kiukkuinen ketju on saatu aikaan itsestäänselvyydestä. Ap on ilmeisen typerä ihminen, joka yrittää kinata aiheesta, jota ei täysin ymmärrä. On täysin selvää, että kulttuurisesti naisissa ja miehissä on arvostettu ja toisaalta paheksuttu eri asioita. Eikä tämä roolitus muutu kovinkaan nopeasti. Siksi naisissa haukutaan yhä vieläkin enemminkin kevytkenkäisyyttä kun taas miehissä epämiehekkyyttä. Tietysti on poikkeuksia ja kielenkäyttö elää - joitain aiemmin esim. pelkästään naisista käytettyjä haukkumasanoja voidaan käyttää myös miehistä, halventavasti. Mutta pääsääntöisesti kiroilu ja haukkumasanasto toistaa ja vahvistaa kulttuurisia roolisääntöjä, joiden mukaan naisen on häpeällistä harrastaa runsaasti aviotonta seksiä ja miesten on noloa olla epämiehekäs (esim. homoseksuaali) tai naisellinen. Todellisuudessa tietysti miestenkin huoraamista ja naisten siivellä elämistä yms. tapahtuu, puhutaan gigoloista ja puppelipojista, mutta se on niin omalaatuinen ja tavallaan triviaali erikoisilmiö, ettei sitä ole älytty nimetä. Kuten lesboja, joita toki on ollut aina, mutta miehiä ei ole juurikaan kiinnostanut kuin korkeintaan kiihottavana ajatuksena naisten väliset seksuaaliset tunteet. Kumpikaan ilmiö ei "uhkaa" olemassaolevaa sovinistista sukupuoliroolijärjestelmää.     [/quote] Ap on typerä ihminen. Koska en ole kanssasi samaa mieltä? Ei, et ole oikeassa. Ämmä, narttu, bitch eivät liity kulttuurin arvostamiin asioihin. Se, ettei olla kehitetty kuvaamaan sanoja ärsyttävistä/voimakastahtoisista miehestä tai pettävästä miehestä kertoo miten pohjimmiltaan suhtaudumme naisiin. Ooksä toi huoripukkijankkaaja? :D:D t.ap

[/quote]

No kyllä olet typerä, ja vielä osoitat sen kerta toisensa jälkeen. Haukkumasanat TIETENKÄÄN eivät ilmaise suoraan sitä, mitä sukupuolessa arvostetaan, vaan käänteisesti. Bitch ja huora ilmaisevat sitä, että naisten kevytkenkäisyyttä ja sukupuolista aktiivisuutta paheksutaan - kuten sanoin. Narttu ja ämmä liittyvät myös sukupuolirooleihin - naisten aggressiivista käytäytymistä ja itsekkyyttä ei arvosteta, naisilta on perinteisesti vaadittu naisellisuutta ja kiltteyttä. Siksi päinvastaiset ominaisuudet kelpaavat haukkumasanoiksi.

Huoripukista en ole puhunut ketjussa kuin vasta tuossa, olen kirjoittanut ketjuun kolme kommenttia, eka oli etusivulla.

Mutta totta kai huoripukki on olemassaoleva haukkumasana, ja ihan riippumatta siitä tunnetko sinä tai joku muu kieltä hiukan huonosti hallitseva ihminen sen. Minä esim. en hauku ketään v-alkuisilla sanoilla, enkä kiroilekaan sillä - mutta minulla on sentään sen verran järkeä, että en yleistä omia kielivalintojani tai oman sosiaalisen viiteryhmäni kieltä koskemaan kaikkia muitakin. Ottaisit mallia, etkä inttäisi...

[/quote]
En ota mallia. Inttämisen lopetan, kun naisten johtamista, mielipiteiden ilmaisua ja voimakastahtoisuutta ei pidetä "bitch"mäisenä.
Ikävää, että olet hyväksynyt kulttuurimme itsestäänselvyytenä. Onneksi aiemman sukupolvien suomalaiset naiset eivät näin tehneet.

Vierailija
110/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]Eli käytetään aina miehistä. Naisille ei vastinetta ole. Ei esim. runkkaria eikä pillukorttiakaan. Tämä siis opimme tällä kertaa. Naiset vaan heittää huonommin ja se on fakta. Tytölle ei ole haukkumista sanoa tätä tytöksi. Miehelle on koska miehiin kohdistuvat odotukset ovat suuret. [/quote] Jätän sun sovinismim ja pillukortit huomioimatta. Tietenkään ei ole, koska jos naista haukutaan hän ON se bitch, ei bitchin tytär! Siitä se koko haukkumalitania juontaa juurensa, dumbass. Hän ei ole daughter of a dick, koska isän halventaminen ei kuulu kulttuuriimme, varsinkaan isän seksuaalisen käyttäytymisen. [/quote] Niinhän sinä jätätkin runkkarin ja pillukortin huomioimatta. Sen verran kiusallisia termejä ovat joille ei naisvastinetta ole. Niissä kuitenkin mollataan miehiä seksuaalikäyttätymisen takia. Final answer. Lukitaan. Jos ei tajua, että vittuillaan sille jolle se sanotaan niin lienee yksinkertainen. Sellaista luonnehdintaa miehestä ei ole kuin "son of a bitch ja hieno mies muutenkin". [/quote] Kulta. Mä jätin "pillukortin" huomioimatta koska en ole eläissäni, en ikinä kuullut sellaista haukkumasanaa. Sun viestit on hyvin sekavia, joten en ymmärrä lainkaan mitä tarkoitat. Mies voi siis olla pillukortti. Minkälainen on mies, joka on pillukortti?

[/quote]

Pillukortti on tämä:

"Älä avaudu naisettomuudestasi, koska se ei kuulu tähän ketjuun."

Moni sen tietty jo tajusikin ja esim. tässä sitä on kommentoitu:

"Suoraan henkilöön kohdistuva loukkaus, ja vielä väite, että mies ei ole yhtä arvostettava, jos hän ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Kirjoittaja ei taida huomata omaa seksististä ajatteluaan..."

[/quote]
öääh? Tuohon mies28sin katkeraan sepustukseen uskon tuon olleen kohdistettu, vaikken sitä kirjoittanut. Et voi tosissasi väittää, ettei miehentöntä naista ole pilkattu kautta historian. Vanhapiika on ehkä yleisin haukkumasana kautta kulttuurien. Miksi oletat minun kirjoittaneen tekstejä mitä en ole kirjoittanut? Pillukortti onkin täysin uusi sana.

Vierailija
111/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]Eli käytetään aina miehistä. Naisille ei vastinetta ole. Ei esim. runkkaria eikä pillukorttiakaan. Tämä siis opimme tällä kertaa. Naiset vaan heittää huonommin ja se on fakta. Tytölle ei ole haukkumista sanoa tätä tytöksi. Miehelle on koska miehiin kohdistuvat odotukset ovat suuret. [/quote] Jätän sun sovinismim ja pillukortit huomioimatta. Tietenkään ei ole, koska jos naista haukutaan hän ON se bitch, ei bitchin tytär! Siitä se koko haukkumalitania juontaa juurensa, dumbass. Hän ei ole daughter of a dick, koska isän halventaminen ei kuulu kulttuuriimme, varsinkaan isän seksuaalisen käyttäytymisen. [/quote] Niinhän sinä jätätkin runkkarin ja pillukortin huomioimatta. Sen verran kiusallisia termejä ovat joille ei naisvastinetta ole. Niissä kuitenkin mollataan miehiä seksuaalikäyttätymisen takia. Final answer. Lukitaan. Jos ei tajua, että vittuillaan sille jolle se sanotaan niin lienee yksinkertainen. Sellaista luonnehdintaa miehestä ei ole kuin "son of a bitch ja hieno mies muutenkin". [/quote] Kulta. Mä jätin "pillukortin" huomioimatta koska en ole eläissäni, en ikinä kuullut sellaista haukkumasanaa. Sun viestit on hyvin sekavia, joten en ymmärrä lainkaan mitä tarkoitat. Mies voi siis olla pillukortti. Minkälainen on mies, joka on pillukortti? [/quote] Pillukortti on tämä: "Älä avaudu naisettomuudestasi, koska se ei kuulu tähän ketjuun." Moni sen tietty jo tajusikin ja esim. tässä sitä on kommentoitu: "Suoraan henkilöön kohdistuva loukkaus, ja vielä väite, että mies ei ole yhtä arvostettava, jos hän ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Kirjoittaja ei taida huomata omaa seksististä ajatteluaan..."       [/quote] öääh? Tuohon mies28sin katkeraan sepustukseen uskon tuon olleen kohdistettu, vaikken sitä kirjoittanut. Et voi tosissasi väittää, ettei miehentöntä naista ole pilkattu kautta historian. Vanhapiika on ehkä yleisin haukkumasana kautta kulttuurien. Miksi oletat minun kirjoittaneen tekstejä mitä en ole kirjoittanut? Pillukortti onkin täysin uusi sana.

[/quote]

No se onkin minun keksimäni termi. Se kun tulee esiin lopulta aivan joka kerta. Vanhaapiikaa ei liene ketjussa mainittu ja sen vastinehan on aikamiespoika tai peräkammarinpoika. Peräkammarintyttöä terminä ei ensinkään ole.

Kommentoin ketjun viimeistä viestiä ja osoitin kommenttini sille joka sen kirjoitti.

Vierailija
112/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:44"]Eli käytetään aina miehistä. Naisille ei vastinetta ole. Ei esim. runkkaria eikä pillukorttiakaan. Tämä siis opimme tällä kertaa. Naiset vaan heittää huonommin ja se on fakta. Tytölle ei ole haukkumista sanoa tätä tytöksi. Miehelle on koska miehiin kohdistuvat odotukset ovat suuret. [/quote] Jätän sun sovinismim ja pillukortit huomioimatta. Tietenkään ei ole, koska jos naista haukutaan hän ON se bitch, ei bitchin tytär! Siitä se koko haukkumalitania juontaa juurensa, dumbass. Hän ei ole daughter of a dick, koska isän halventaminen ei kuulu kulttuuriimme, varsinkaan isän seksuaalisen käyttäytymisen. [/quote] Niinhän sinä jätätkin runkkarin ja pillukortin huomioimatta. Sen verran kiusallisia termejä ovat joille ei naisvastinetta ole. Niissä kuitenkin mollataan miehiä seksuaalikäyttätymisen takia. Final answer. Lukitaan. Jos ei tajua, että vittuillaan sille jolle se sanotaan niin lienee yksinkertainen. Sellaista luonnehdintaa miehestä ei ole kuin "son of a bitch ja hieno mies muutenkin". [/quote] Kulta. Mä jätin "pillukortin" huomioimatta koska en ole eläissäni, en ikinä kuullut sellaista haukkumasanaa. Sun viestit on hyvin sekavia, joten en ymmärrä lainkaan mitä tarkoitat. Mies voi siis olla pillukortti. Minkälainen on mies, joka on pillukortti? [/quote] Pillukortti on tämä: "Älä avaudu naisettomuudestasi, koska se ei kuulu tähän ketjuun." Moni sen tietty jo tajusikin ja esim. tässä sitä on kommentoitu: "Suoraan henkilöön kohdistuva loukkaus, ja vielä väite, että mies ei ole yhtä arvostettava, jos hän ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Kirjoittaja ei taida huomata omaa seksististä ajatteluaan..."       [/quote] öääh? Tuohon mies28sin katkeraan sepustukseen uskon tuon olleen kohdistettu, vaikken sitä kirjoittanut. Et voi tosissasi väittää, ettei miehentöntä naista ole pilkattu kautta historian. Vanhapiika on ehkä yleisin haukkumasana kautta kulttuurien. Miksi oletat minun kirjoittaneen tekstejä mitä en ole kirjoittanut? Pillukortti onkin täysin uusi sana.

[/quote]

No se onkin minun keksimäni termi. Se kun tulee esiin lopulta aivan joka kerta. Vanhaapiikaa ei liene ketjussa mainittu ja sen vastinehan on aikamiespoika tai peräkammarinpoika. Peräkammarintyttöä terminä ei ensinkään ole.

Kommentoin ketjun viimeistä viestiä ja osoitin kommenttini sille joka sen kirjoitti.

[/quote]

Oikeastaan toi on aika hyvä termi. Ehkä vois olla vähän kauniimmin ilmaistu. Oletko mies vai nainen?

Vierailija
113/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen.

Vierailija
114/117 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:00"]Mies olen.
[/quote]
Ootko joskus kokenut suoraa halveksuntaa asian suhteen vai miten pääsdyit kehittämään ton termin?

Vierailija
115/117 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

motherfuckerhan nyt ainaki on muehestö :DD ja fuckboy

Vierailija
116/117 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:47"]Son of a bitch on ymmärtääkseni tätä nartun poikaa pilkatakseensa eikä narttua, siinä vaan lyödään kaksi kärpästä samalla iskulla. Samoin motherfuckerissa, toisaalta tämä fucker voi olla kumpaa sukupuolta vain.

Edellä mainitut fucker, fuckwit, bastard, wanker ovat miehestä tehtyjä haukkumia. On myös dick, dickhead, asshole, scumbag, faggot ja internetin ansiosta paljon uusia. Ruvetaanko laskemaan kumpia on enemmän?

Tossa nimenomaan halvennetaan naista. Son of a bitch, bastard on molemmat sellaisia joissa haukuttua kohtaan ei isketä millään lailla suoraan, vaan ilmaistaan vastenmielisyys henkilöstä joka on lähtöisin jostain niin hirveästä kuin seksuaalisesti holtittomasta naisesta.

Asshole pätee 100% molempiin, ei tarvi selittää miksi.

Olet kyllä ihan pihalla. Tuollahan halutaan hyökätä nimenomaan miestä kohtaan loukkaamalla tämän äitiä, mikä on tosi no no. Äidin, eli naisen asema on pikemminkin pyhä tässä yhteydessä ja loukkaaminen tulee siitä että se pyhä häpäistään. Taitaa olla aikamoiset femakkolasit päässä?

Vierailija
117/117 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi