Ruoka ei maistu, mutta keho on ihan hajalla
Sydän hakkaa lujaa, tärisen, on paha olo, jalat ei meinaa kantaa, hengitys on vaikeaa... Yritän syödä, mutta tuntuu, kuin oksentaisin pian. Kokemuksia, kuinka kauan tällaista voi kestää ja miten siitä pääsee yli?
Kommentit (6)
Riippuu toki siitäkin, mitä suuhunsa pistää..
Tutulta kullostaa. 27 kiloa meni että humahti. Älä anna periksi, pyydä tähystykset ja kaikki muut mahdolliset testit.
itse sain avun pienestä sairaalasta. Olin jo nälkiintynyt. Siellä tehtiin kaikenlaisia testejä aivokuvauksia myöten.
Leikattiin ja syy löytyi, en halua sitä syytä kertoa, mutta ihan hyvänlaatuinen juttu oli.
Bmi ennen leikkausta oli alle 18. Nyt painoni on normalisoitunut. Ja ruoka jopa maiatuu hyvältä
hae apua!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:32"]
Tutulta kullostaa. 27 kiloa meni että humahti. Älä anna periksi, pyydä tähystykset ja kaikki muut mahdolliset testit.
itse sain avun pienestä sairaalasta. Olin jo nälkiintynyt. Siellä tehtiin kaikenlaisia testejä aivokuvauksia myöten.
Leikattiin ja syy löytyi, en halua sitä syytä kertoa, mutta ihan hyvänlaatuinen juttu oli.
Bmi ennen leikkausta oli alle 18. Nyt painoni on normalisoitunut. Ja ruoka jopa maiatuu hyvältä
hae apua!
[/quote]
Totta, aivoistahan tuokin usein johtuu!
Mistä aineesta on viekkareita? Kylmää kalkkunaa pukkaa näemmä.
Alkoholi, Xanor, Subutex, Diapamien lisäksi, eikö niin? Viikko-kaksi nyt ainakin ripulointia ja unettomia öitä.
Nyt kyllä kannattaisi käväistä lääkärissä ihan ehdottomasti. Voi olla jotain vakavaakin.