Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehtelee taas, turrutan siiderillä

Vierailija
05.01.2015 |

Meillä oli mieheni kanssa valtava n. Vuoden mittainen riita. Mies polttaa salaa ja valehtelee päin näköä silmät kirkkaina ettei ole polttanut. Olen tehnyt itsestäni narrin myös tuttujen edessä joiden kanssa mies poltti salaa. Mies tietää että ongelmani ei ole tupakointi vaan luottamuksen menetys, miten oma puoliso voi katsoa silmiin ja valehdella kerta toisensa jälkeen? Miten voin jatkaa liittoa hänen kanssaan enään, vai voinko? Näitä kysymyksiä pyörittelin viimeksikin mielessäni, sitten moes vannoi ja lupasi ettei enään valehtele mistään minulle, unohtui melko nopeaan se lupaus ja tahto olla erinlainen, rehellinen mies.. tahdoin niin kovasti luottaa mieheen että uskoin häntä vaikka kädet ja henki haisi tupakalle, saippualle ja pastilleille, kahvilla käynti kesti 2 tuntia ja mies tahtoi lähteä yksin motonettiin. Auttaako tähän enään mikään? On todella epätoivoinen olo, otin siiderin sohvalle ja kohta menen polttamaan miehen piilo askista tupakan...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddd

Saanko nauraa

Vierailija
2/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen...miksi hitossa aikuisen miehen pitää poltaa salaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen naisen ongelmat...

Vierailija
4/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, tarviiko tupakasta saada tollanen riita? 

Vierailija
5/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös syyttää miestäsi siitä kun joudut juomaan siideriä hänen takiaan ja lihot.

Vierailija
6/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, ihan mitätön asia tuo tupakointi ja myös siitä valehtelu. 

Vierailija
8/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Siis valehtelu on ok? Mitätön asia? Uskomatonta ettette todellakaan välitä jos miehenne valehtelee...

Itselle se on todella suuri asIa, kun menimme naimisiin pidin miestäni luotettavana, turvallisena ja hyvänä ihmisenä. Nyt en voi luottaa häneen ollenkaan. Eikä ole vikani jos mies valehtelee mitättömästä asiasta, itse olen rehellinen ihminen. Ap

Vierailija
9/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:08"]

Voi hyvä ihminen...miksi hitossa aikuisen miehen pitää poltaa salaa?!

[/quote]

Olen kysynyt samaa mieheltäni. Ap

Vierailija
10/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]Mikä teitä vaivaa? Siis valehtelu on ok? Mitätön asia? Uskomatonta ettette todellakaan välitä jos miehenne valehtelee...

Itselle se on todella suuri asIa, kun menimme naimisiin pidin miestäni luotettavana, turvallisena ja hyvänä ihmisenä. Nyt en voi luottaa häneen ollenkaan. Eikä ole vikani jos mies valehtelee mitättömästä asiasta, itse olen rehellinen ihminen. Ap

[/quote]

No olisko siihen joku syy ettei hän voi sinulle kertoa polttavansa?

Vierailija
11/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:14"]

Muista myös syyttää miestäsi siitä kun joudut juomaan siideriä hänen takiaan ja lihot.

[/quote]

Minulla ei ole paino ongelmia, enkä syytä miestä asioista jotka eivät ole hänen vikaansa. Valehtelun hän on valinnut itse, siitä huolimatta että tietää kuinka tärkeää minulle on rehellisyys. Ap

Vierailija
12/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin ymmärrän ap:ta. Kyseessä on luottamus -asia, ei itsessään polttaminen. Jos valehtelee tuosta, niin mistäköhän muusta... Periaate on, että ei valehdella.

Vierailija
13/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]Mikä teitä vaivaa? Siis valehtelu on ok? Mitätön asia? Uskomatonta ettette todellakaan välitä jos miehenne valehtelee... Itselle se on todella suuri asIa, kun menimme naimisiin pidin miestäni luotettavana, turvallisena ja hyvänä ihmisenä. Nyt en voi luottaa häneen ollenkaan. Eikä ole vikani jos mies valehtelee mitättömästä asiasta, itse olen rehellinen ihminen. Ap   [/quote] No olisko siihen joku syy ettei hän voi sinulle kertoa polttavansa?

[/quote]

En tiedä, olen miettinyt että jos se on hänestä jännittävää, että jääkö kiinni vai ei tai jotain.  Sitten epäilin että jos hän tahtoo erota mutta haluaa minun tekevän aloitteen jotta olisi yhä hyvä mies ja voisi kaataa eron syykseni... en tiedä...ap

Vierailija
14/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:54"]Meillä oli mieheni kanssa valtava n. Vuoden mittainen riita. Mies polttaa salaa ja valehtelee päin näköä silmät kirkkaina ettei ole polttanut. Olen tehnyt itsestäni narrin myös tuttujen edessä joiden kanssa mies poltti salaa. Mies tietää että ongelmani ei ole tupakointi vaan luottamuksen menetys, miten oma puoliso voi katsoa silmiin ja valehdella kerta toisensa jälkeen? Miten voin jatkaa liittoa hänen kanssaan enään, vai voinko? Näitä kysymyksiä pyörittelin viimeksikin mielessäni, sitten moes vannoi ja lupasi ettei enään valehtele mistään minulle, unohtui melko nopeaan se lupaus ja tahto olla erinlainen, rehellinen mies.. tahdoin niin kovasti luottaa mieheen että uskoin häntä vaikka kädet ja henki haisi tupakalle, saippualle ja pastilleille, kahvilla käynti kesti 2 tuntia ja mies tahtoi lähteä yksin motonettiin. Auttaako tähän enään mikään? On todella epätoivoinen olo, otin siiderin sohvalle ja kohta menen polttamaan miehen piilo askista tupakan...
[/quote] olet sairas nainen hae apua

Vierailija
15/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]Mikä teitä vaivaa? Siis valehtelu on ok? Mitätön asia? Uskomatonta ettette todellakaan välitä jos miehenne valehtelee... Itselle se on todella suuri asIa, kun menimme naimisiin pidin miestäni luotettavana, turvallisena ja hyvänä ihmisenä. Nyt en voi luottaa häneen ollenkaan. Eikä ole vikani jos mies valehtelee mitättömästä asiasta, itse olen rehellinen ihminen. Ap   [/quote] No olisko siihen joku syy ettei hän voi sinulle kertoa polttavansa?

[/quote]

En tiedä, olen miettinyt että jos se on hänestä jännittävää, että jääkö kiinni vai ei tai jotain.  Sitten epäilin että jos hän tahtoo erota mutta haluaa minun tekevän aloitteen jotta olisi yhä hyvä mies ja voisi kaataa eron syykseni... en tiedä...ap

[/quote]

No mitä mieltä olet polttamisesta? Oletko kieltänyt sitä tai kertonut ettet pidä

Vierailija
16/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:29"]

Jos tämä on totta, niin ymmärrän ap:ta. Kyseessä on luottamus -asia, ei itsessään polttaminen. Jos valehtelee tuosta, niin mistäköhän muusta... Periaate on, että ei valehdella.

[/quote]

Kiitos ymmärryksestä. Lisäksi se valehtelu vaikuttaa arkielämään, esim. Mies on tunteja pois kun käväsee motonetissä, odotellen tietenkin hajun hälvenemistä. Mies ei tule lähelle vaan välttelee poltettuaan jotta ei jäisi kiinni. Mies on valehdellut myös muista talouteemme vaikuttavista asioista ja todellakin mietin että miksi hänen tilinsä on aina tyhjä ja maksan aina ostokset, onko hän jälleen pelannut kaikki rahat...luottamus tuo turvaa ja kun sitä ei ole on koko tulevaisuus suunnittelemattomissa. Ap

Vierailija
17/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies polttaa tupakkaa mutta väittää sinulle ettei polta?
Sinulla ei kuitenkaan ole ongelmaa tupakan polton kanssa eli et ole missään vaiheessa pyytänyt miestä olemaan polttamatta?

Vierailija
18/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]Mikä teitä vaivaa? Siis valehtelu on ok? Mitätön asia? Uskomatonta ettette todellakaan välitä jos miehenne valehtelee... Itselle se on todella suuri asIa, kun menimme naimisiin pidin miestäni luotettavana, turvallisena ja hyvänä ihmisenä. Nyt en voi luottaa häneen ollenkaan. Eikä ole vikani jos mies valehtelee mitättömästä asiasta, itse olen rehellinen ihminen. Ap   [/quote] No olisko siihen joku syy ettei hän voi sinulle kertoa polttavansa? [/quote] En tiedä, olen miettinyt että jos se on hänestä jännittävää, että jääkö kiinni vai ei tai jotain.  Sitten epäilin että jos hän tahtoo erota mutta haluaa minun tekevän aloitteen jotta olisi yhä hyvä mies ja voisi kaataa eron syykseni... en tiedä...ap   [/quote] No mitä mieltä olet polttamisesta? Oletko kieltänyt sitä tai kertonut ettet pidä

[/quote]

Olen kertonut etten pidä ja lisännyt että silti on tärkeämpää että hän kertoo minulle kuin että salaisi, olemme käyneet asiasta pitkät keskustelut. Onko sinusta oikein valehdella asioista joista toinen ei pidä, onko oikein että valehtelee jos esim. Tietää että toinen suuttuu? Eikö ole mieheltä melko munatonta jos ei uskalla kertoa siinä pelossa että vaimo suuttuu? Joskus hän on kertonut että poltin kun haisi tupakalle, en edes muista mitä sanoin, varmaan jotain jaahas ja elämä jatkui, olin tyytyväinen että mies kertoi ja luulin että nyt hän on oppinut ja tahtoo olla rehellinen ja luottamuksen arvoinen.

Vierailija
19/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:44"]Eikö ole mieheltä melko munatonta jos ei uskalla kertoa siinä pelossa että vaimo suuttuu? Joskus hän on kertonut että poltin kun haisi tupakalle, en edes muista mitä sanoin, varmaan jotain jaahas ja elämä jatkui, olin tyytyväinen että mies kertoi ja luulin että nyt hän on oppinut ja tahtoo olla rehellinen ja luottamuksen arvoinen.[/quote]No parasta on varmaankin olla "nalkuttamatta" tupakanpoltosta vaan kuitata se vain neutraalilla ookoo -lausunnalla. Jos jostain asiasta on sanottu 100000 kertaa niin mies voi valehdella siksi, ettei siitä tulisi taas jättiriitaa. Mies voi myös pelätä, että riidan tiimellyksessä ja todella pitkittyessä häneltä totaalisesti voi palaa käämit mennä kontrolli ja tekee mieli lopettaa riita vetämällä lättyyn. Miesten maailmassa liiasta suunsoitosta ja verbaalisesta aggressiivisuudesta voi seurata väkivaltaa (sanonta "kerjää verta nenästään") naisten maailmassa ilmeisesti ei ja nämä maailmat kun kohtaavat seurakset me tiedämmekin.

Vierailija
20/27 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:26"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]Mikä teitä vaivaa? Siis valehtelu on ok? Mitätön asia? Uskomatonta ettette todellakaan välitä jos miehenne valehtelee... Itselle se on todella suuri asIa, kun menimme naimisiin pidin miestäni luotettavana, turvallisena ja hyvänä ihmisenä. Nyt en voi luottaa häneen ollenkaan. Eikä ole vikani jos mies valehtelee mitättömästä asiasta, itse olen rehellinen ihminen. Ap   [/quote] No olisko siihen joku syy ettei hän voi sinulle kertoa polttavansa? [/quote] En tiedä, olen miettinyt että jos se on hänestä jännittävää, että jääkö kiinni vai ei tai jotain.  Sitten epäilin että jos hän tahtoo erota mutta haluaa minun tekevän aloitteen jotta olisi yhä hyvä mies ja voisi kaataa eron syykseni... en tiedä...ap   [/quote] No mitä mieltä olet polttamisesta? Oletko kieltänyt sitä tai kertonut ettet pidä

[/quote]

Olen kertonut etten pidä ja lisännyt että silti on tärkeämpää että hän kertoo minulle kuin että salaisi, olemme käyneet asiasta pitkät keskustelut. Onko sinusta oikein valehdella asioista joista toinen ei pidä, onko oikein että valehtelee jos esim. Tietää että toinen suuttuu? Eikö ole mieheltä melko munatonta jos ei uskalla kertoa siinä pelossa että vaimo suuttuu? Joskus hän on kertonut että poltin kun haisi tupakalle, en edes muista mitä sanoin, varmaan jotain jaahas ja elämä jatkui, olin tyytyväinen että mies kertoi ja luulin että nyt hän on oppinut ja tahtoo olla rehellinen ja luottamuksen arvoinen.

[/quote]

Vähän kaksipiippuinen juttu siitä että mies haluaa polttaa mutta tietää ettet tykkää ja ei halua tulla haisevana kotiin. Haluaa varmaan omalla tavallaan säästää sinua tupakan hajulta.

Tai sitten sillä on joku toinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi