Kokemuksia poltergeist-ilmiön keskushenkilönä olemisesta?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassari-ateistit kuvittelevat, että maailma on täysin mekanistinen ja ennustettava paikka, mutta ei se taida ollakaan ihan niin varmaa... Kaikki tämä ympärillämme oleva on vain meidän omien vajavaisten aistiemme tulkintaa jostain...
Miten ihmeessä tähänkin saa liitettyä "vihervassarit"???
Ehkä nämä ilmiöt ovat jotenkin puoluesidonnaisia?
Joitakin tai joidenkin ajatuksia sitoo joku henki, joidenkin jokin puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassari-ateistit kuvittelevat, että maailma on täysin mekanistinen ja ennustettava paikka, mutta ei se taida ollakaan ihan niin varmaa... Kaikki tämä ympärillämme oleva on vain meidän omien vajavaisten aistiemme tulkintaa jostain...
Aika moni vihervassariateisti harrastaa joogaa ja uskoo sen energioihin ihan kybällä. Kun pintaa raaputtaa, niin bhuddalaisuus, hindulaisuus, druidismi tms. uskontohan siellä taustalla vaikuttaa, hieman joogakoulukunnasta riippuen.
Niin vihervassarit ovat usein kristinuskon vastustajia, mutta harvoin he täysin uskontoneutraaleja ovat. Heidän uskontonsa on vain joku, mikä tahansa, muu kuin kristinusko.
Totta kai, niillä on kämppä täynnä muiden uskontojen rihkamaa, kunhan vain on etnistä. En ihmettelisi jos löytyisi intiaanipäähine tai kimonokin kaapista jota salaa sitten pitävät kotonaan(heidän päällään ei ole kulttuurinomimista)
Vierailija kirjoitti:
Hölynpölyä koko manaus ja poltergeist. Kaikkea sitä ihmiset uskoo. Hyväuskoiset ihmiset uskovat sitten näitä manaajia. Hyvää yötä.
Puhuu taas ihmistollukka jolla ei ole kokemusta eikä tietoa mistään.
Toivon mukaan kukaan mt ihminen ei päästä asuntoonsa näitä manaajia höynäyttäjiä. Manipuloivat jo heikossa olevia ihmisiä. Mt ihminen tarvitsee ympärilleen rehellisiä ja avoimia läheisiä, joiden kanssa keskustella eri asioita, ei mitään höynäyttäjiä, jotka pitävät mt ihmistä poltergeist keskuksena olevana ihmisenä, mitä alkuperäinen kirjoittajakin tässä kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko manaus vain katolilaisten juttu vai harrastetaanko sitä myös herätysliikkeiden piirissä? Helluntailaiset tms?
Muistan että Kirkko ja kaupunki lehdessä kerrottiin joskus luterilaisen kirkon manaaja palvelusta. Evankelisluterilainen kirkko tarjoaa myös ilmaista keskustelu- ja kriisiapua.
Entä ortodoksit?
Pitäisi löytyä. Eri asia, käyttääkö niitä enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan kukaan mt ihminen ei päästä asuntoonsa näitä manaajia höynäyttäjiä. Manipuloivat jo heikossa olevia ihmisiä. Mt ihminen tarvitsee ympärilleen rehellisiä ja avoimia läheisiä, joiden kanssa keskustella eri asioita, ei mitään höynäyttäjiä, jotka pitävät mt ihmistä poltergeist keskuksena olevana ihmisenä, mitä alkuperäinen kirjoittajakin tässä kirjoitti.
Ei tällä ole mitään tekemistä mt-ongelmien kanssa. Ne tapaukset kirkko rajaa tietenkin heti pois.
https://katolinen.fi/eksorkismi/
Tässä on kyse ihan eri ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katolisella kirkolla on jotain manaajia ja ehkä he osaisivat neuvoa. Googlaa jotain suomalaista katolisten edustajaa, niillä on mm tiedottaja Marko Tervaportti.
Katolinen kirkko on julkaissut kirjankin aiheesta. Oppaan nimi on '110 kysymystä eksorkistiile'.
Täällä on arvostelu siitä. Ja linkki eksorkistin haastatteluun.
https://hapatusta.net/2021/08/23/pahojen-henkien-paljastus-eli-mita-dem…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katolisella kirkolla on jotain manaajia ja ehkä he osaisivat neuvoa. Googlaa jotain suomalaista katolisten edustajaa, niillä on mm tiedottaja Marko Tervaportti.
Katolinen kirkko on julkaissut kirjankin aiheesta. Oppaan nimi on '110 kysymystä eksorkistiile'.
Kysymyksiä eksorkistille / José Antonio Fortea
Paholaisesta, demonisesta riivauksesta ja tiestä vapautukseen
Usko henkivaltoihin ja niiden todelliseen vaikutukseen sopii huonosti oman aikamme materialistiseen maailmankuvaan, jossa korostetaan ihmisjärjen ja tieteellisen tutkimuksen kaikkivaltiutta. Kysymys Jumalasta tuntuu vielä mahtuvan sopivien keskusteluaiheiden joukkoon, mutta monien kristittyjenkin piirissä Paholaista ja hänen demoneitaan ympäröi vaikenemisen muuri. Voiko sellaisia asioita edes mainita tulematta leimatuksi menneen esitieteellisen ja taikauskoisen kulttuurin muinaisjäänteeksi?
Espanjalainen pappi, isä José Antonio Fortea tarttuu näihin kysymyksiin klassillisen raamatullisen kristinuskon todellisuuskuvasta käsin. Hän ei lähesty aihetta pelkästään objektiivisena kirjanoppineena teologina: hänen teksteissään puhuu silminnäkijä, katolinen pappi, joka on toteuttanut kutsumustaan vapauttamalla Kristuksen voimalla lukemattomia ihmisiä pahojen henkivaltojen otteesta.
123 sivua, 2014
http://www.katolinenkirjakauppa.net/kysymyksia-eksorkistille-jos-antoni…
Polta ihan alkuun salviaa, joka poistaa huonoa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Polta ihan alkuun salviaa, joka poistaa huonoa energiaa.
Miksi pitäisi polttaa jotain salviaa? Minulle riittää kun aukaisen ikkunan hetkeksi, niin raitis ilma tulee sisälle. Salvian poltto on ihan höpö juttuja, samoin kuin kristilliset höpinät Jeesuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minun kämppääni yritti kerran sellainen paha henki. Piirsin lattiaan liidulla ympyrän, tartuin poltergeistiä kurkusta kiinni, painoin sen polvilleen ja pakotin katsomaan ympyrän sisälle. Se näki siellä helvetin ja pakeni kirkuen savupiipun kautta ulos. Niille ei pidä antaa armoa vaan näyttää mikä kohtalo niitä odottaa..
🤣🤣 Parhaat naurut tällä viikolla 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ateisti-vihervassari saattaa olla ihan yhtä ennakkoluuloton kuin kuka tahansa. Ei vain usko samoihin asioihin.
Ainakaan samoihin asioihin kuin joku muita haukkuva uskovainen persu, joka ainakin on ennakkoluuloinen.
Onko kaikki näitä ilmiöitä kokeneet teljetty suljetulle vai miksei kukaan jaa kokemuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon?
Niin kenen lääkitys?
Olen asunut psykoosisairaan ihmisen kanssa. Tämän ympärillä tapahtui vaikka mitä.Näitkö sinäkin niitä vai ainoastaan tämä psykoosisairas?
Näin. Miehen psykoosi sisälsi harhaluuloja ja -kuuloja, joskus myös näkyjä mutta enemmän dissosiaatiota ja paranoiaa.
Todistin mm. astiankuivauskaapin alaritilän nousua kiinnittimistään, kaapin oven avautumista ja lautasten vyörymistä päälleni, kun olin tiskaamassa.
Jokainen voi kokeilla omassa keittiössään, miten se ritilä on kiinnitetty.
Joku 30 vee vanha keittiö ja ritilän nappulat antoi periksi?
Hanki kissa ja niin kauan kuin kissa pysyy talossa, sitä rakastetaan ja hoidetaan hyvin pysyvät geistit poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon?
Niin kenen lääkitys?
Olen asunut psykoosisairaan ihmisen kanssa. Tämän ympärillä tapahtui vaikka mitä.Näitkö sinäkin niitä vai ainoastaan tämä psykoosisairas?
Näin. Miehen psykoosi sisälsi harhaluuloja ja -kuuloja, joskus myös näkyjä mutta enemmän dissosiaatiota ja paranoiaa.
Todistin mm. astiankuivauskaapin alaritilän nousua kiinnittimistään, kaapin oven avautumista ja lautasten vyörymistä päälleni, kun olin tiskaamassa.
Jokainen voi kokeilla omassa keittiössään, miten se ritilä on kiinnitetty.
Mielenkiintoista. Mitä luulet, saiko. Iehesi nämä ilmiöt aikaan vai jokin muu voima.
Itse kun olin psykoosissa niin paperi täynnä oleva kori lensi lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kuntoon?
Niin kenen lääkitys?
Jokainen voi kokeilla omassa keittiössään, miten se ritilä on kiinnitetty.Mielenkiintoista. Mitä luulet, saiko miehesi nämä ilmiöt aikaan vai jokin muu voima.
Itse kun olin psykoosissa niin paperi täynnä oleva kori lensi lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Ja kun se on toistuvaa niin siihen alkaa tottua. Eikä sitä saa lakkaamaan tai lopetettua, mutta onnea tuovat amuletit, rituaalit ja uskomukset lievittävät ilmiötä.
Mee töihin!
Hölynpölyä koko manaus ja poltergeist. Kaikkea sitä ihmiset uskoo. Hyväuskoiset ihmiset uskovat sitten näitä manaajia. Hyvää yötä.