Metti ja Mikael Forssellin lemmenloma loppumassa, paluu tänään Hki-Vantaalle
Maikkarin mukaan Forssellien lemmenloma on loppumassa.
Kommentit (69)
Kukahan sai aikaan aiemman ketjun poiston? Se oli viihdettä;)
Onko nikon ja sofian loma jo päättynyt
Tämä on aika herttainen tarina. Koskaan ei voi tietää, kuka tulee pyytämään sinua treffeille ihan yllättäen!
Siis ihanaa! Olen todella kaivannut heitä!
Kai te olette menossa lentoasemalle vastaankin, kun niin tarkasti olette seuranneet jonkun pallonpotkijan ja sen misukan reissua. Ei vois vähempää kiinnostaa.
Luulisin, että Metti laittaa Helsinki-Vantaalta Insta-päivityksen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]Luulisin, että Metti laittaa Helsinki-Vantaalta Insta-päivityksen.
[/quote]
Mitä sitten? Itsekin saatan päivittää somea saapuessani uuteen maahan tai palatessani takaisin kotiin, eikös se ole ihan normaalia? Se, että päivittää omaa tiliään ei tarkoita sitä, että odottaa jotain kuninkaallisten vastaanottoa. Eiköhän ne päivitykset ole suunnattu lähinnä omalle lähipiirille (ystävät ja perhe).
No niin, seuraavaa reissua odotellessa..
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:15"]Mihin edellinen ketju hävisi? Se oli niin hyvää viihdettä :)
[/quote]
Hyvää viihdettä? Ketjussa haukuttiin ihmisten ulkonäköä, sellainen toiminta on "hyvää viihdettä" ehkä alakouluikäisten mielestä. Keskustella voi asiallisesti ja tekemisiä saa kritisoida (esim. ne vauvan hoitojutut oli ihan ok), mutta ulkonäön arvosteleminen on hyvän maun vastaista.
Oksentaako toi Mikael tuossa kuvassa johonkin kassiinsa vai mitä se duunaa?:)
Olen miettinyt LASUn tekemistä tästä parista. Jo toinen kerta puolen vuoden sisään, kun ovat matkalla ilman pientä vauvaansa! :(
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:50"]Olen miettinyt LASUn tekemistä tästä parista. Jo toinen kerta puolen vuoden sisään, kun ovat matkalla ilman pientä vauvaansa! :(
[/quote]
Hanki elämä. Lapsi ei ole heitteillä. Teetkö lasu:n myös heistä äideistä, jotka eivät rintaruoki tai eivät synnytä alateitse?
Antaisin Miklulle ja Metille sellaisen neuvon, että seuraavalla kahdenkeskisellä lomalla EI SOME-PÄIVITYKSIÄ!!
Somepäivitykset on niin fantsuu, ei voi lopettaa!
Heidän Kaivopuiston asunnossa on korkea asumisväljyys, neliöitä yli 260...!
Tervetuloa Suomeen, täällä onkin kaivattu enemmän kuin uskovatkaan...