Uskomatonta, mulla tilillä vielä 79euroa
Ja käteisenäkin 60 euroa, ja perjantaina tulee elatustuki, ensi viikolla palkkakin. Yleensä olen ihan pa kuun alussa ennen elatustukea (10.pv) ja palkkaa (15.pv) ja joudun ostamaan ruokaa luottokortilla. Kaikki laskutkin on maksettu. Monesti olen joutunut jonkun laskun maksamaan myöhässä.
Tiedän, noloa, mutta niin se vaan on. Pikkuhiljaa taidan päästä kukkaroni herraksi ja pääsen tuosta hemmetin luotosta eroon :) ihana tunne!
Kommentit (7)
Onko vielä sen jälkeen, kun viikonlopun korttiostokset lähtevät?
Käteistä mulla on ehkä 4e kolikoina. Tilillä 22€. Lisää tulee ens viikolla, torstaina. Näillä mennään ja pärjätään sillä mitä on.
Kummasti sitä säästää kun on vapaapäiviä, kun ei tarvitse käydä töissä. Ei mene niin paljoa rahaa bensaa ja lounaisiin jne.
Mulla ei mene työpäivinä enempää kuin vapaapäivinä. Työpaikka on sen verran lähellä, että sinne jaksaa kävellä tai pyöräillä. Lounaisiin ei mene rahaa, vaan pidän eväät ja tasan sama raha menisi kotonakin. Olen myös työpäivinä poissa kuluttamasta vettä ja sähköä. Vaikka ei niitä paljon mene, mutta kyllähän tässä koneella menee ja ruuan laittoon menee ja muutaman kerran vessassa tulee käytyä.
Kylla 3. Kavin perjantaina kaupassa ja ne 25 euroa on jo veloitettu tililtani. jos viittasit johonkin alkoholi- tai baariostoksiin, baareissa en kay ja alkoholia kaytan harvoin.
ap
Tarkoitan, ett noloa kun rahatilanne noin huono ollut..
ap