Mies myönsi pettäneensä viikonloppuna!
Mieheni kertoi että ollessaan kavereidensa kanssa viikonloppuna baarissa, hän oli käynyt panemassa jotain naikkosta baarin vessassa!! Hyi kun ällöttävää!!!! Olen raskaana, ja minulla on todettu kohdussa vuotava hematooma, jonka takia minulta on yhdyntä kielletty, ja tällä mies nyt sitten selitteli tekoaan.... oksettaa koko mies!
Kommentit (25)
Oikee kultakimpale ja omistautunut isä sulla miehenä...
Yksi kysymys; miksi puhut miehestäsi? Kaikille normaaleille naisille tuo olisi jo ex mies. Et tarvitse häneltä muuta kuin elarit enää.
ja baari sijaitseen porvoon keskustassa.
Ja se on sulta pois miten? Eihän se, että puolivahingossa nusasee jotakuta, tarkota mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja, kuten kerroit, sä et voi nyt olla yhdynnässä, joten eihän toi pano ollu sulta pois mitenkään. Sitä paitsi, sä et omista sun miestä, eikä sun miehesi omista sua.
Mä en ymmärrä tätä omistushalua lainkaan.
Katsotaampa asiaa positiivisesti. Miehesi vaikuttaa olevan avoin ja siinä mielessä luotettava koska kertoi töpänneensä pahasti. Harva oikeasti olisi tullut kertomaan vaan olisi salannut asian.
So? Noinhan se kuuluukin mennä. sä et pysty tyydyttää miestäsi, jonkun muun tehtävä se. Näin se vaan menee tyttö kulta
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:55"]Katsotaampa asiaa positiivisesti. Miehesi vaikuttaa olevan avoin ja siinä mielessä luotettava koska kertoi töpänneensä pahasti. Harva oikeasti olisi tullut kertomaan vaan olisi salannut asian.
[/quote]
Joo kyllä urhoollisuusmitali pitäis vähintään saada, oikea Tosimies. Eiku. Hyi vitt mikä paskaläjä tää ap:n "mies" , raukkapaska.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:52"]
Ja se on sulta pois miten? Eihän se, että puolivahingossa nusasee jotakuta, tarkota mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja, kuten kerroit, sä et voi nyt olla yhdynnässä, joten eihän toi pano ollu sulta pois mitenkään. Sitä paitsi, sä et omista sun miestä, eikä sun miehesi omista sua. Mä en ymmärrä tätä omistushalua lainkaan.
[/quote]
Jos on sitoutunut yhteen ihmiseen, ei tule tarvetta nusasta ketään ulkopuolista henkilöä.
Mutta tätähän sinä et ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:55"]Katsotaampa asiaa positiivisesti. Miehesi vaikuttaa olevan avoin ja siinä mielessä luotettava koska kertoi töpänneensä pahasti. Harva oikeasti olisi tullut kertomaan vaan olisi salannut asian.
[/quote]
Ainahan pettäjää voi yrittää puolustaa mutta itse en antaisi anteeksi jos mies kävisi panemassa jotakin sen varjolla että itselläni yhdyntä kielletty sairauden takia ja vieläpä olisin raskaana. Jos toinen kunnioittaa ja rakastaa silloin ei petä. Sitäkään en ymmärrä miksei miehet ikinä kysy itse voisin ihan hyvin antaa luvan käydä kuksiin jotakin jos niin kovasti pakettia ettei voi odottaa mutta selän takana pettäminen ei olisi ok.
Ja se on sulta pois miten? Eihän se, että puolivahingossa nusasee jotakuta, tarkota mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ja, kuten kerroit, sä et voi nyt olla yhdynnässä, joten eihän toi pano ollu sulta pois mitenkään. Sitä paitsi, sä et omista sun miestä, eikä sun miehesi omista sua. Mä en ymmärrä tätä omistushalua lainkaan.
[/quote]
Oletan että olet (hetero)nainen, vaihda seuraavassa sukupuolet toisinpäin jos olet mies.
Jos sinulla ja miehelläsi olisi rakkaana yhteisenä harrastuksena vaikkapa laskettelu, olisiko mielestäsi ihan jees jos mies lähtisi naispuolisen tuttunsa kanssa Alpeille laskettelemaan juuri kun sinä potisit kotona nyrjähtänyttä nilkkaa etkä pääsisi mukaan?
Minusta ei olisi ok. Parisuhteessa toista tuetaan kun hänellä on vaikeaa, ts. niitä vaikeuksia ei hierota hänen kasvojaan vasten tuolla tavalla. Jos toinen laihduttaa, toinenkin voi vähän katsoa viitsiikö mässäillä iltaisin entiseen malliin vaikka ei itsellä paino-ongelmaa olisikaan. Jos toinen on sairaana, toinen auttaa selviytymään siitä ja asennoitumaan myönteisesti. Varsinkin jos kyseessä on yhteisen lapsen kantamiseen liittyvä ikävä tilanne. Miten jotkut eivät tätä yksinkertaista asiaa ymmärrä?
Itse eläisin mieluummin yksin kuin sellaisen "kumppanin" kanssa joka ei olekaan kumppani enää sitten, kun sitä kumppanuutta oikeasti tarvittaisiin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:55"]Katsotaampa asiaa positiivisesti. Miehesi vaikuttaa olevan avoin ja siinä mielessä luotettava koska kertoi töpänneensä pahasti. Harva oikeasti olisi tullut kertomaan vaan olisi salannut asian.
[/quote]
Joo kyllä urhoollisuusmitali pitäis vähintään saada, oikea Tosimies. Eiku. Hyi vitt mikä paskaläjä tää ap:n "mies" , raukkapaska.
[/quote]
Joo siis onhan toi perseestä, mutta moni olis jättäny kertomatta. Mun mielestä ap:n mies kantaa selkeesti teostaan vastuuta olemalla rehellinen, mikä on hyvin harvinaista. Eroonhan tollanen toki yleensä johtaa. Eläisitkö sä mielummin sellasen kanssa joka ei kertois jos sattuis noin pahasti töpeksiin?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:55"]Katsotaampa asiaa positiivisesti. Miehesi vaikuttaa olevan avoin ja siinä mielessä luotettava koska kertoi töpänneensä pahasti. Harva oikeasti olisi tullut kertomaan vaan olisi salannut asian.
[/quote]
Ainahan pettäjää voi yrittää puolustaa mutta itse en antaisi anteeksi jos mies kävisi panemassa jotakin sen varjolla että itselläni yhdyntä kielletty sairauden takia ja vieläpä olisin raskaana. Jos toinen kunnioittaa ja rakastaa silloin ei petä. Sitäkään en ymmärrä miksei miehet ikinä kysy itse voisin ihan hyvin antaa luvan käydä kuksiin jotakin jos niin kovasti pakettia ettei voi odottaa mutta selän takana pettäminen ei olisi ok.
[/quote]
En sanonut että pitäis jatkaakaan yhessä. Se on ap:n oma asia mitä tekee. Ite ottaisin kyllä mielummin miehen joka suoraselkäsesti ite kertoo että nyt kävi näin. En haluisi elää pettäjän kanssa tietämättäni.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:00"]
[/quote]
Oletan että olet (hetero)nainen, vaihda seuraavassa sukupuolet toisinpäin jos olet mies.
Jos sinulla ja miehelläsi olisi rakkaana yhteisenä harrastuksena vaikkapa laskettelu, olisiko mielestäsi ihan jees jos mies lähtisi naispuolisen tuttunsa kanssa Alpeille laskettelemaan juuri kun sinä potisit kotona nyrjähtänyttä nilkkaa etkä pääsisi mukaan?
Minusta ei olisi ok. Parisuhteessa toista tuetaan kun hänellä on vaikeaa, ts. niitä vaikeuksia ei hierota hänen kasvojaan vasten tuolla tavalla. Jos toinen laihduttaa, toinenkin voi vähän katsoa viitsiikö mässäillä iltaisin entiseen malliin vaikka ei itsellä paino-ongelmaa olisikaan. Jos toinen on sairaana, toinen auttaa selviytymään siitä ja asennoitumaan myönteisesti. Varsinkin jos kyseessä on yhteisen lapsen kantamiseen liittyvä ikävä tilanne. Miten jotkut eivät tätä yksinkertaista asiaa ymmärrä?
Itse eläisin mieluummin yksin kuin sellaisen "kumppanin" kanssa joka ei olekaan kumppani enää sitten, kun sitä kumppanuutta oikeasti tarvittaisiin.
[/quote]
no tottakai olisi ok, olen itse estynyt reissusta, niin miksi ihmeessä miehen pitäisi jäädä reissulta pois. Hyvä vaan jos saisi seuraa!
Oli törkeä teko. Kyllä se naikkonen olisi pitänyt kotiin tuoda ja nusaista siellä. Ne baarin vessat on niin epähygieenisiäkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:58"]
[/quote]
Pano baarin vessassa tuskin on ollut etukäteen suunniteltu tapahtuma. Eiköhän sitä ole vaan äijä kännissä tehnyt tyhmyyksiä, joita sitten selvin päin katuu.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:58"]
[/quote]
Pano baarin vessassa tuskin on ollut etukäteen suunniteltu tapahtuma. Eiköhän sitä ole vaan äijä kännissä tehnyt tyhmyyksiä, joita sitten selvin päin katuu.
[/quote]
Ja Nytkö puolustat pettäjää sillä että hän oli kännissä. No yhyy. Vaikka olisi kuin kännissä niin se ei oikeuta pettymään miksi se on niin vaikeaa uskoa. Ja selvästikkään ei ollut vahinko jos kehtasi sanoa että oli oikeus pettää koska ap.lta kielletty yhdyntä sairauden takia. Eli sen lisäksi että petti niin syytti ap.ta jostakin mihin tämä ei voi vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:56"]So? Noinhan se kuuluukin mennä. sä et pysty tyydyttää miestäsi, jonkun muun tehtävä se. Näin se vaan menee tyttö kulta
[/quote]
Oot niin kujalla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:00"]
[/quote]
[/quote]
no tottakai olisi ok, olen itse estynyt reissusta, niin miksi ihmeessä miehen pitäisi jäädä reissulta pois. Hyvä vaan jos saisi seuraa!
[/quote]
Esimerkissä reissu varataan vasta sitten kun nilkka on jo nyrjähtänyt. Ei ole siis kyse siitä, että on jo varattuna reissu, josta pitäisi jäädä pois. Ihan tosissasiko väität, että et sanoisi miehelle että olisi voinut sen verran odottaa että nilkkasi parantuu ja sinäkin pääset mukaan?
Jos et pysty olemaan yhdynnässä, oletteko kuitenkin harrastaneet muuten seksiä? Suihinottoa tai käteen vetämistä mieheltä sinun toimestasi siis, tuohan ei kuitenkaan niitä estä, vai?