kyselkää nuorelta äidiltä!:)
Vauva on päikkäreillä ja kaipaan tekemistä. Kysy mitä vaan vastaan rehellisesti :)
Kommentit (52)
Etkö osannut pitää jalkoja ristissä?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:33"]Etkö osannut pitää jalkoja ristissä?
[/quote]
Miksi pitäisi? Eikö nuori ihminen saa nauttia seksistä?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:33"]Miten nuorelta?
[/quote]
Olen 22v :)
Mikä oli Australian bruttokansantuote vuonna 1987 ja paljonko se on prosentteina muuttunut kun vertailukohdaksi otetaan vuosi 2013?
Ei kysyttävää, oon itse 21-vuotias äiti. Kaikkea hyvää sulle. :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:35"]Mikä oli Australian bruttokansantuote vuonna 1987 ja paljonko se on prosentteina muuttunut kun vertailukohdaksi otetaan vuosi 2013?
[/quote] tämmönen löytyi pikaisella googlettamisella: Australia tunnetaan luonnonvaroiltaan rikkaana maana, joka vie pääasiassa raaka-aineita. 1980-luvulta lähtien talouden rakenteita on voimakkaasti uudistettu. Australia on pyrkinyt erityisesti lisäämään työmarkkinoiden joustavuutta ja purkamaan protektionistisia suojamuureja. Tavoitteena on ollut nostaa teollisuuden jalostusastetta ja parantaa kilpailukykyä. Kaivos- ja maataloustuotteiden merkitys Australian viennille on keskeisen tärkeä. Kaivosalan jättiläisyritykset BHP Billiton ja Rio Tinto ovat osittain australialaisomistuksessa. Maa- ja metsätalouden, kalastuksen ja kaivostoiminnan osuus bruttokansantuotteesta on vajaat neljä prosenttia, teollisuuden osuus vajaat 25 prosenttia ja palveluiden osuus reilut 71 prosenttia. Viennin osuus Australian bruttokansantuotteesta on vajaat 20 prosenttia
Muuta en osaa sanoa :D
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:35"]Ei kysyttävää, oon itse 21-vuotias äiti. Kaikkea hyvää sulle. :)
[/quote]
Samoin sinulle! :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:35"]Mikä oli Australian bruttokansantuote vuonna 1987 ja paljonko se on prosentteina muuttunut kun vertailukohdaksi otetaan vuosi 2013? [/quote] tämmönen löytyi pikaisella googlettamisella: Australia tunnetaan luonnonvaroiltaan rikkaana maana, joka vie pääasiassa raaka-aineita. 1980-luvulta lähtien talouden rakenteita on voimakkaasti uudistettu. Australia on pyrkinyt erityisesti lisäämään työmarkkinoiden joustavuutta ja purkamaan protektionistisia suojamuureja. Tavoitteena on ollut nostaa teollisuuden jalostusastetta ja parantaa kilpailukykyä. Kaivos- ja maataloustuotteiden merkitys Australian viennille on keskeisen tärkeä. Kaivosalan jättiläisyritykset BHP Billiton ja Rio Tinto ovat osittain australialaisomistuksessa. Maa- ja metsätalouden, kalastuksen ja kaivostoiminnan osuus bruttokansantuotteesta on vajaat neljä prosenttia, teollisuuden osuus vajaat 25 prosenttia ja palveluiden osuus reilut 71 prosenttia. Viennin osuus Australian bruttokansantuotteesta on vajaat 20 prosenttia Muuta en osaa sanoa :D
[/quote]Kysymykseen et sitten kuitenkaan vastannut.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:35"]Mikä oli Australian bruttokansantuote vuonna 1987 ja paljonko se on prosentteina muuttunut kun vertailukohdaksi otetaan vuosi 2013? [/quote] tämmönen löytyi pikaisella googlettamisella: Australia tunnetaan luonnonvaroiltaan rikkaana maana, joka vie pääasiassa raaka-aineita. 1980-luvulta lähtien talouden rakenteita on voimakkaasti uudistettu. Australia on pyrkinyt erityisesti lisäämään työmarkkinoiden joustavuutta ja purkamaan protektionistisia suojamuureja. Tavoitteena on ollut nostaa teollisuuden jalostusastetta ja parantaa kilpailukykyä. Kaivos- ja maataloustuotteiden merkitys Australian viennille on keskeisen tärkeä. Kaivosalan jättiläisyritykset BHP Billiton ja Rio Tinto ovat osittain australialaisomistuksessa. Maa- ja metsätalouden, kalastuksen ja kaivostoiminnan osuus bruttokansantuotteesta on vajaat neljä prosenttia, teollisuuden osuus vajaat 25 prosenttia ja palveluiden osuus reilut 71 prosenttia. Viennin osuus Australian bruttokansantuotteesta on vajaat 20 prosenttia Muuta en osaa sanoa :D
[/quote]Kysymykseen et sitten kuitenkaan vastannut.
[/quote]
En vastannutkaan:( valitettavasti Australian bruttokansantuote eri vuosina ei ole ihan sitä mun vahvinta alaa..:s
Minusta tuli ensimmäistä kertaa äiti sinua kymmenen vuotta vanhempana. Minulle raskainta pienen lapsen äitinä on ollut unen ja oman ajan (ja parishdeajan) vähyys. Mikä sinulle on ollut raskainta?
Paljonko saat palkkaa sitten kun palaat töihin?
Paljonko sinulla on asuntolainaa? Mitä miehesi tekee työkseen?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:52"]
[/quote]6500 euroa kk
Kuinka pitkään suunnittelitte lasta miehesi kanssa?
Kuinka kauan olet asunut yhdessä lapsen isän kanssa?
Sinä joka siellä pädet sen Australian bruttokansantuotteen kanssa ja penäät vastausta, kerro meille uteliaille oikea vastaus!!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:52"]
[/quote]6500 euroa kk
[/quote]
Tämä ei ollut ap.. saan noin 1200e/kk :)
- ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:51"]Minusta tuli ensimmäistä kertaa äiti sinua kymmenen vuotta vanhempana. Minulle raskainta pienen lapsen äitinä on ollut unen ja oman ajan (ja parishdeajan) vähyys. Mikä sinulle on ollut raskainta?
[/quote]
Unen puute ehdottomasti! Olen aina ollut "hyvä unien" ja tykkään nukkua ja lepäillä joten raskasta on herätä aamulla aikaisin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:33"]Etkö osannut pitää jalkoja ristissä? [/quote] Miksi pitäisi? Eikö nuori ihminen saa nauttia seksistä?
[/quote]