Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei pese hampaitaan

Vierailija
05.01.2015 |

ja haju on sen mukainen. Mutta aina kun tästä huomautan, se suuttuu kun oli nyt niin epäkohteliasta ja loukkaavaa. Itse olen sitä mieltä että epäkohteliasta on toisia ihmisiä kohtaan se että antaa hengityksen haista raadolta......... mitäs hittoa nyt teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma aviomiehen kanssa. Ei vaan tajuu, oon sanonut ja vihjaillut. Ei tee mieli suudellakkaan enää :( Nyt on ruvennut pesemään kun hampaat on niin kipeät.

Vierailija
2/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, en ikinä alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei huolehdi noin perushygieniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiertoon jos et kestä

Vierailija
4/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:08"]Ällöttävää, en ikinä alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei huolehdi noin perushygieniasta.
[/quote]
No silloin kun aloitettiin seurustelemaan kolme vuotta sitten niin kyllä se pesi hampaansa kahdesti päivässä kun pelkäsi reikiä...... ap

Vierailija
5/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa se kaveri on jäänyt pimentoon  "hampaat pestään aamuin illoin" opilta? Kaikkihan suomalaiset nykypäivänä omaksuvat tuon jo tarhasta lähtien.

Vierailija
6/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama omalla miehellä :( Hänellä ei ilmeisesti ole kariesbakteeria, koska ei harjaamattomuudesta huolimatta ole koskaan tullut reikiä, joten edes reikien pelko ei saa h äntä pesemään hampaitaan. Päinvastoin, hän uskoo että reiättömyys nelikymppisenä on sen syytä, ettei hän käytä luonnottomia kamalia hammastahnoja jotka tuhoaa suun luontaisen mikrobitasapainon... Muuten ihan jees mutta haju on tosiaan aika epämiellyttävä kun ruoanjämät muhii hammasväleissä päiväkausia...

Vierailija
7/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinivuosina kun menib poikaystävän luokse ensimmäistä kertaa yöksi. Kysyin illalla, että tuleeko pesemään kanssani hampaat, poikaystävä siihen "Ei mulla ole hammasharjaa." Söi kuulemma purkkaa niin paljon ettei hampaat mene likaiseksi. Hyi. Pidin sellaisen valistuksen ja seuraavana päivänä menimme ostamaan hammasharjan ja jouduin oikeasti opettamaan hampaiden pesun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä