Ehtiikö miehillänne laskeen kun nuolee teitä?
Onks ihan normaalii että kerkee meneen löysäks siinä välissä jos nuolee jonku aikaa?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:11"]
ON jos ei nauti siitä tai tekee sen keskittyneenä. Nuolen mielummin naisen pyllyä. Miellyttävä, tiukka, hyvätuoksuinen pyllyreikä on äärimmäisen seksikäs.
[/quote]
Hyväntuoksuinen? Kai tiedät, että puhut paskan alkulähteestä?
Joskus voi laskeakin, mutta eihän se nyt ole kuin hetki, kun se on jöntissä taas. Mikä hätänä?
Poistoon. Tämä kuuluu seksipalstalle.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:11"]
ON jos ei nauti siitä tai tekee sen keskittyneenä. Nuolen mielummin naisen pyllyä. Miellyttävä, tiukka, hyvätuoksuinen pyllyreikä on äärimmäisen seksikäs.
[/quote]
[/quote]
Siitä juuri. Jos ei pidä naisen tuoksusta ollenkaan ei myöskään pidä paskan alkulähteesä. Sieltä ne aidoimmat luontaiset tuoksut löytyy. Naisen pyllyreikä tuoksuu ruusuille.
Vai että epänormaalia, jos stondis laskee nuolennan aikana :D Ei se kuule aina niin hehkeää puuhaa ole, vaikka yleisesti ottaen siitä pidänkin. Joskus seisoo, joskus ei. Lienen siis kaappihomoluuseri. Ai niin, nykyinen naiseni ei kostu erityisemmin suihinoton aikana. Pitää varmaan heivata mokoma epänormaali tapaus hankeen.
Ps. emme me miehet ole mitään samasta muotista valettuja robotteja, vaikka niin yritätte itsellenne uskotella. Tämäkin keskustelu aiheuttaa varmaan perheriitoja, kun joku pirttihirmu alkaa tenttaamaan miesraukaltaan, miksi tämän kanki ei ole ojossa heti kun tuhero vilahtaa. Tällaiset suorituspaineet niitä erektio-ongelmia nimenomaan aiheuttaa. Voi hyvää päivää...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 08:51"]2
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:25"]Vai että epänormaalia, jos stondis laskee nuolennan aikana :D Ei se kuule aina niin hehkeää puuhaa ole, vaikka yleisesti ottaen siitä pidänkin. Joskus seisoo, joskus ei. Lienen siis kaappihomoluuseri. Ai niin, nykyinen naiseni ei kostu erityisemmin suihinoton aikana. Pitää varmaan heivata mokoma epänormaali tapaus hankeen.
Ps. emme me miehet ole mitään samasta muotista valettuja robotteja, vaikka niin yritätte itsellenne uskotella. Tämäkin keskustelu aiheuttaa varmaan perheriitoja, kun joku pirttihirmu alkaa tenttaamaan miesraukaltaan, miksi tämän kanki ei ole ojossa heti kun tuhero vilahtaa. Tällaiset suorituspaineet niitä erektio-ongelmia nimenomaan aiheuttaa. Voi hyvää päivää...
[/quote]
Minun miehelläni ei yleensä seiso suuseksin aikana. Aluksi pidin sitä niin outona, että muutama riitakin saatiin aikaiseksi. Oli niin outoa minusta, olin tottunut muuhun. Mutta aikamme riideltyämme syyksi paljastui se, että on aika kokematon suuseksin antaja ja muutenkin kokee tarvetta keskittyä kuuntelemaan minun palautetta ja tekemään homman huolella. On se ilmeisesti kuitenkin kivaa puuhaa, koska on aina valmis hommaan ryhtymään.
Noh, oppia ikä kaikki minullekin ja olen kyllä ihan tyytyväinen meidän seksielämään. Kaikki eivät tosiaan ole samasta muotista valettuja.
[/quote]
Tuota, jos tarkkoja ollaan niin se p*kan alkulähde on suu.
Joka taasen on järjestään 1000x likaisempi kuin saunapuhdas peppu:)
minä miehenä nautin nuolemisesta tosi paljon, mutta jos toimitus kestää pitkään saattaa laskea. En koe minään ongelmana. Usein lopussa taas nousee kun nainen lähestyy omaa huippuaan, mutta ei aina näinkään.
Peli toimii mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:55"]
[/quote]
[/quote]
Tietolähde?
Osa naisista ei halua suuseksiä lainkaan ainakaan saavana osapuolena.
Se vähän riippuu naisenkin reaktioista nuolemiseen. Jos on nainen, joka oikein nauttii hellästä nuolemisesta ja kiusaamisesta siellä muutenkin, kovuus säilyy hyvin ja kiihotun itsekin lisää. Sitten on kyllä mahtavaa mennä kivikovana sisälle, kun nainen on kuuma, liukas ja halukas ja on saanut vaikka jo yhden orgasmin. Pian tulee yleensä toinen jne...
[/quote]
[/quote]
käytännössä peppuu ei pestä sen puhtaammaksi kuin käsiäkään aina johonki ropeloon jää pbakteereja. naurettavaa tuo eikä todistetusti ole totta mutta ainahan puoli valitaan ja sit kannatetaan kun se sopii mielikuviin
riippu miten nainen vastaanottaa mun antaman suseksin. tai jutteleeko muita niitä näitä. jos saan hänet aidosti voihkimaan niin seisoo ja valuttaa koko ajan vieläpä jos ei kiellä menemästä liian "alas"
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:05"]riippu miten nainen vastaanottaa mun antaman suseksin. tai jutteleeko muita niitä näitä. jos saan hänet aidosti voihkimaan niin seisoo ja valuttaa koko ajan vieläpä jos ei kiellä menemästä liian "alas"
[/quote]
Olisipa minunkin mies samanlainen tuossa mielessä, huokaus... Mutta piti perkule naida insinööri, vähän turhan analyyttinen jopa vuoteessa. Saattaa jäädä kesken hommien ihastelemaan pillun monitahoisuutta. Eikä varsinaisesta intohimosta tietoakaan. Kyllä siinä omakin kiima alkaa laantua:( Muuten onneksi vielä kiihkeä, kunhan ei pillua päästä silmien tasolle, silloin alkaa tutkiminen.
Kyllä omani laskee joka kerta. Peli joka seisoo aina kovana kuin kivi eikä koskaan väsy. Meillä suusessiot kestää aina 15-30 min/per antaja. Kyllä siinä ajassa menee lepotilaan syystäkin ja sallittakoon se sille. En minä eikä vaimoni koe sitä mitenkään huonona juttuna. Miksi pitäisi? Viimeistään siinä vaiheessa kun nainen laukeaa kasvoilleni on se taas kova. Keskityn niin täysillä nautinnon tuottamiseen että oma seisokki unohtuu. Eikä se tarkoita sitä etten ole kiihottunut. Se on amatöörien hommaa jos ei pysty kehoaan hallitsemaan. Keskittämällä ajatukseni hetkeksi itseeni on se taas pystyssä. Pystyn jatkamaan heti laukeamisen jälkeen useita kertoja peräkkäin niin miksi se olisi huono juttu jos lepää hetken? Itse koen asian olevan päinvastoin. Tuntikausia seisova peli on jossakin vaiheessa jopa kivulias. Pieni lepohetki on tevetullut.
Miksi miehet nuolee, itse suutelen naista sinne...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
käytännössä peppuu ei pestä sen puhtaammaksi kuin käsiäkään aina johonki ropeloon jää pbakteereja. naurettavaa tuo eikä todistetusti ole totta mutta ainahan puoli valitaan ja sit kannatetaan kun se sopii mielikuviin
[/quote]
Eiköhän ulosteessa ole huomattavasti enemmän tauteja aiheuttavia bakteereja ja viruksia kuin syljessä.
Joo, ei pehmene nuollessa, mutta voi nainen silti samalla kosketella... tykkään nuolla kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:49"]Ei todellakaan. Jos miehellä ei seiso nuolemisen alussa, niin taatusti on kuin rautakanki sen jälkeen. Eli ei ole normaalia, jos löystyy.
[/quote]
Kostuuko naisilla vuolaaksi kun ottaa suihin?
[/quote]
Mä kiihotun kun otan mieheltä suihin. Mulle paras esileikki, eikä oo yksikään mies valittanut.