Onko teillä vaaleita näppyjä häpyhuulissa?
Mulla on ollu niitä niin kauan kuin muistan. Ei oo kipeitä, ei eritä eikä häiritse. Alko vaan mietityttää, et onkohan niitä muilla.
Googlesta en saanut tietoa irti, vastaan tuli niin herpestä kuin kondyloomaa, mut nää on kuin luufinnejä, pienempiä vain.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:44"]Up
[/quote]
Ilmeisesti muitakin kiinnostaa, kun upitellaan.:) AP
Mulla oli vielä neitsyenäkin (meni vasta 21 vuotiaana). Ne on jotain talijuttuja ilmeisesti
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:48"]Mulla oli vielä neitsyenäkin (meni vasta 21 vuotiaana). Ne on jotain talijuttuja ilmeisesti
[/quote]
Tarkotan siis että oli ennen seksielämän aloitusta eli ei ollut mikään tauti :D
Mulla on. Olen 15v. Seksiä en ole vielä harrastanut. Ennen luulin että kaikilla on mutta eikö olekkaan :O
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:44"]Up
[/quote]
Ilmeisesti muitakin kiinnostaa, kun upitellaan.:) AP
[/quote] mulla on myös.
No, on vissii kaikille! Oon kaks kertaa tärmänny miehellä tälläsiin, siks alko mietityttää, et onko joka naisella. Kavereilta en oo viittiny kysyy. :D AP
On pieniä jotka erottuu vähän vaaleampina, gyne sanoi että ne on ihohuokosia. Samanlaisia kuin naamassa olevien huulten reunoilla on :)
On, mutta epäilen johtuvan sheivauksesta.
Miehillä ne ovat tavallisia ja tavallisesti helmipapuloita, en tiedä ilmeneekö niitä naisilla, mutta luultavasti. Ovat kuitenkin täysin harmittomia vaikkakin kiusallisia kun selität niitä aina seksikumppanille, ei ei, ei ne ole mitään tautia, perk...
OMG, luin jostain että sellaiset näpyt ovat merkki sukupuolitaudista!! Kannattaa käydä heti testeissä
ALoitus on niin epätarkka, että en jaksa kirjoittaa kaikkia vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:14"]ALoitus on niin epätarkka, että en jaksa kirjoittaa kaikkia vaihtoehtoja.
[/quote]
Mitä lisätietoa kaipaat? Ne on ollut jo kauan, ne on pienten luufinnien näkösiä ja täysin harmittoman oloisia. Niitä näyttää olevan suurimmalla osalla, myös niillä, joilla ei seksielämää ole.
Up