Danny voimaantuneena elämänkerrassaan: "Selvisin nuorten mimmien ansasta!"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008365421.html
Iso D on elämän myrskyissä selvinnyt monista karikoista, kuten monista itsekkäiden ja pahansuopien nuorten mimmien virittämistä ansoista. Danny, aikuinen mies, ei enää eksy maailman tuuliin! You go, D!
Kommentit (19)
Kateelliset vuodattaa katkeria kyyneleitä, mutta vanha ja viisas hopeakettu kulkee omia polkujaan.
Vierailija kirjoitti:
”Koen joutuneeni tavallaan nuorten mimmien ansaan. He ovat kivoja ihmisiä, mutta heidän myötään julkinen kuva Dannysta on muuttunut. En olekaan enää musiikin tekijä ja laulaja, vaan tyyppi, joka seurustelee nuorten naisten kanssa.”
Onko tässä vuoden uhriutuminen? Olisiko maine kuitenkin ihan itse hankittu?
Kiistätkö siis naisten manipulointitouhut?
Danny voimaantuu, ei uhriudu. Miten toisen voimaantuminen olisi keneltäkään muulta pois?
Onko kukaan miettinyt koskaan miksi Dannya sanotaan Isoksi-D:ksi? Olisikohan senkin takia naisten mieleen?
Tässä nyt kannattaisi muistaa, että se julkinen kuva Dannystä on varmasti ainoastaan parantunut näiden nuorten ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
”Koen joutuneeni tavallaan nuorten mimmien ansaan. He ovat kivoja ihmisiä, mutta heidän myötään julkinen kuva Dannysta on muuttunut. En olekaan enää musiikin tekijä ja laulaja, vaan tyyppi, joka seurustelee nuorten naisten kanssa.”
Ihan hullun puhetta jos on tosissaan. :D
Siis onhan tuo jo jollain tapaa sairasta - aina vika on isässä, vaimossa, kollegassa, nuorissa naisissa. Ja lähteä nyt tuota vielä julkisesti ja kirjallisesti sepostelemaan, hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan tuo jo jollain tapaa sairasta - aina vika on isässä, vaimossa, kollegassa, nuorissa naisissa. Ja lähteä nyt tuota vielä julkisesti ja kirjallisesti sepostelemaan, hohhoijaa.
Näyttää kuitenkin kovasti nuoria naisia kiinnostavan tuo katsaus Dannyn salattuun elämään. Bestselleriä näyttää pukkaavan!
Kumpi on kovempi, Danny vai Frederik? Siinäpä aika hankala pulma.
Vanha ukko rahoineen kuolaa nuorten naisten perään ja jälkeenpäin syyttää näitä ansasta. Hyi h...tti!
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on kovempi, Danny vai Frederik? Siinäpä aika hankala pulma.
Kumpi on oksettavampi, Danny vai Frederik? Siinäpä aika hankala pulma.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset vuodattaa katkeria kyyneleitä, mutta vanha ja viisas hopeakettu kulkee omia polkujaan.
Lukutaito hukassa?
Hopeakettuhan se tuossa ruikuttaa ja syyttää muita omasta mokastaan. Katkeria kyyneliä vuodattaen.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa joskus niitä kettuja vähän lähempää.
Ei se ole hopeaa vaan hometta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuon lukea myös, että itsehän on siihen ansaan mennyt ja jäänyt. Vanha mies tykkää nuorista naisista, muttei ehkä heti tajunnut miten säälittävältä hän tilanteessa vaikuttaa. Toisaalta olet säälittävä, mutta toisaalta saat huomiota nuorelta naiselta, jota todellisuudessa luultavimmin iljettää koskea sinuun. Molempi pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito hukassa?
Hopeakettuhan se tuossa ruikuttaa ja syyttää muita omasta mokastaan. Katkeria kyyneliä vuodattaen.
Syyttikö? Sanoiko hän nuorten naisten virittäneen ansan, vai muodostavatko nuoret naiset houkuttelevan jutun, johon ei kuitenkaan kannattaisi tarttua vaikka ymmärrettävästi mieli tekisi. Kesällä tuli syötyä liikaa helteillä jäätelöä luonnollisin seuraamuksin. Sorruin jäätelön ansaan, mutta ei se siitä jäätelöstä silti tee tarinan pahista tai syyllistä. Ihan itse minä ne jäätelöt söin.
Danny on tehnyt itse itsensä naurunalaiseksi seurustelemalla itseään huomattavasti nuorempien naisten kanssa.