Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1004)
World Of Warcraft. Kunnes tuhosivat pelin Mists Of Pandarian jälkeen.
Medieval 2: Total War
Olisin voinut valita useamman Total War -sarjasta mut toi tuli ekana mieleen. Loistava sekoitus perus kaupunginrakennus-valtakunnankehitys -strategiapeliä ja sitten taas taistelutaktiikka-RTSää.
Zero wing.
All your base are belong to us!
Assetto Corsa Competizione.
Ylivoimaisesti realistisin ajosimulaattori.
T: autourheilua harrastava.
Super Marips Bros. 3. Tajunnanräjäyttäv.ä seikkailu. Lopussa on kohdattava hirmuinen Koopa ja pelastettava sexy Prinsessa!
Vierailija kirjoitti:
Assetto Corsa Competizione.
Ylivoimaisesti realistisin ajosimulaattori.
T: autourheilua harrastava.
Pah, Gran Turismo on parempi.
Olen elämäni aikana pelannut vain niin vähän...
Amigalla joskus 1980-1990-luvuilla (en muista tarkkoja vuosia) pelasin golfia, pelissä radat oolivat aakkosia ja jotain autolla-ajopeliä.
Sitten olen pelannut Dogz 3 ja Catz 3, muistaakseni, vai oliko sittenkin Dogz ja Catz 2?
Garfield saving Arlene, harmittaa vieläkin kun en päässyt loppuun! :(
The Movies, oli ihanaa tehdä "omia leffoja"! Näyttelijät nyt tietysti vähän diivailivat, ohjaajat ei niinkään, pääsi pelissä hyvin eteenpäin kun piti oman studion siistinä, puhtaana ja kehityksessä mukana. :)
Tetris, tietysti...
Mikähän näistä nyt oliskaan se paras? Ehkä The Movies, sitä on ehkä eniten ikävä. :)
Todella vaikea valita.. GTA V, Tomb Raiderin 3 uusinta, Red Dead Redemption 2, Ghost of Tsushima vaiko Metal Gear Solid 5. Jos kerta pakko niin tuo viimeinen <3 Siinä kolahti ehkä kaikki kun olen Kojima-fani ja pelannut ne aiemmatkin.
En ole koskaan pelannut mitään, eikö nuo ole tenavien juttuja.
Bloodborne ja alkuperäinen demons souls.
Suurin osa K-18 täällä mainituista
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pelannut mitään, eikö nuo ole tenavien juttuja.
Fortnite