Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä siinä crosstrainerissa pitää olla?

Vierailija
04.01.2015 |

Kun musta tuntuu että näytän ihan typerältä siinä enkä edes tiedä miten siinä pitäisi olla ja miten toimia. Kuuluuko sen tuntua reisilihaksissa vai ei? Tuntuu että mulla on polvetkin koko ajan jotenkin koukussa, miten ne saa suoristettua? :D Ja miten te tuutte siitä pois?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polvia saa suoristaa missään jumpassa ainakaan tikkusuoraksi, vaan aina pitää olla pieni pehmeys polvissa, oli jumppa mikä tahansa. Googlella löytyy ohjeita, mm. urheiluohjaajien blogeja. 

Vierailija
2/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin teen kolmoisvoltin laitteesta laskeutuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:10"]Ite ainakin teen kolmoisvoltin laitteesta laskeutuessa.
[/quote]
Sama.

Vierailija
4/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:10"]

Ite ainakin teen kolmoisvoltin laitteesta laskeutuessa.

[/quote]

No tätä mä vähän epäilinkin kun yritin könytä sieltä säällisesti alas.

t.ap

Vierailija
5/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen Niiiiin kauan halunnu salilla kysyä joltain, mutta kun oma salihullu velikin purskahti nauruun ja käski hypätä tasajalkaa ilmaan ja toivoa että laskeudun lattialle, päätin etten kysykään keneltäkään... :D ja pitääkö niillä käsillä tehä jotain, vai vaan antaa mennä keppejen mukana jalkoja liikutellessa??

Vierailija
6/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:24"]

Tätä mä olen Niiiiin kauan halunnu salilla kysyä joltain, mutta kun oma salihullu velikin purskahti nauruun ja käski hypätä tasajalkaa ilmaan ja toivoa että laskeudun lattialle, päätin etten kysykään keneltäkään... :D ja pitääkö niillä käsillä tehä jotain, vai vaan antaa mennä keppejen mukana jalkoja liikutellessa??

[/quote]

Jes, en olekaan siis ainoa joka ei käsitä kyseisen vempaimen toimintaa! :D

Jos ei tähän kukaan tule vastaamaan, oletan ettei kukaan muukaan tiedä miten siinä ollaan, mitä siinä tehdään, missä sen pitäisi tuntua, miltä siinä pitäisi näyttää ja miten ihmeessä siitä tullaan pois. Taitaa olla paholaisen keksintöä koko laite.

t.ap

Vierailija
7/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä suorassa, jalat pienessä koukussa, käsillä voi työntää ja vetää niitä sauvoja jalkojen tahtiin. Mä tulen alas niin, että vien oikean jalan vasemman nilkan taakse ja astun pois, ihan kuin fillarin selästä. Se, tuntuuko harjoitus reisissä, riippuu millä vastuksella ja teholla vehjettä polkee. :)

Vierailija
8/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastusta laitat niin paljon, että työtä riittää sekä käsille että jaloille. Pidä kantapäät koko ajan alhaalla, älä siis vie painoa päkiälle missään vaiheessa kuten esim kävellessäsi. Selkä suorana ja alas tullessa pysäytät laitteen ja astut alas.

Vierailija
9/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookeei, nyt mä alan ymmärtään mitä mä oon tehny väärin... Vastukset liian pienet ja automaattisesti "noussu" varpailleni! Pysäytetäänkö se jalkojen tahtia hiljentämällä, vai hangataanko siinä käsien avulla vastaan? Jospa mä huomenna uskaltaisin lämmitellä tuolla tuhoon tuomitulla laitteella! Vaikkakin pelkkä ajatus tuosta vekottimesta nostattaa häpeän punan poskille... :D vaikken ensikertalainen salilla olekaan, mutta tuo laite, huoh! Kiitos näistä vinkeistä!

T.6

Vierailija
10/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yks juttu. Kannattaako ne jalat pitää sen levyn ihan etupäässä vai vähän siellä taaempana? Sori tyhmyyteni, mut kun vihdoinki sain vastauksia kauan miettimääni kysymyksiin!

T.6

Vierailija
11/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat polkemisen, vauhti luonnollisesti hidastuu itsekseen, ihan samalla tavalla kuin pyörällä ajaessakin. Jos haluat nopeasti pois, voit käsillä vastustaa liikettä. Mulla on jalat aika keskellä levyä, lähempänä etu- kuin takareunaa kuitenkin.

Kannattaa vielä huomata, että crosstrainerilla voi polkea sekä eteen- että taaksepäin. Jos lähdet pyörittämään väärään suuntaan, sen kuin vain vaihdat sitä. Ihan kuin jalkajarruttomalla pyörälläkin.

Vierailija
12/12 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän laitteesta, yleensä ihan edessä.