Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sait ensimmäisen orkun ja missä tilanteessa?

Vierailija
28.10.2021 |

Siinäpä kysymys.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen orgasmin sain itse tehtynä jo 12 -vuotiaana suuntaamalla käsisuihkun oikeasta kulmasta alapäähän. Se toimi aina. Enaimmäisen orkun mieheltä sain vasta 18 -vuotiaana. Kokemusta sitä ennen oli jo parista miehestä, mutta seksi heidän kanssaan oli sarja nopeita suorituksia ja he eivät olleet saaneet mua koskaan tulemaan. Lähdin eräänä kesäiltana silloisen tapailukumppanin kanssa illanviettoon lähellä olevaan varuskuntakaupunkiin ja päädyttiin baarista tapailukumppanille tutun armeijassa työskentelevän miehen asunnolle melkoisessa tuiskeessa. Tapailukumppani tyytyi katselemaan ja nukkumaan sohvalla, kun itseäni kahdeksan vuotta vanhempi mies lämmitteli taitavasti ja lopulta otti mut yön ja aamun aikana muutaman kerran olohuoneessa ja sängyllään. Siinä tilanteessa kiihotti moni asia samaan aikaan. Sotilaat ja poliisit kiihottivat mua jo ammattinsa puolesta. Mies oli kokenut ja osaava ja suihinottojen jälkeen sain aina keskittyä nauttimaan tilanteesta. Tapailukumppaniakin tilanne jollain jännällä tavalla kiihotti ja se näkyi hänen katseestaan. Jälkeenpäin hän kertoi tyydyttäneensä itseään kuunnellessaan ääniä makuuhuoneesta. Olin myös monta kertaa pyytänyt saada seksiä ilman kondomia, sillä söin pillereitä. Aiemmat kumppanit olivat kuitenkin halunneet käyttää kumia peläten tauteja ja isäksi tulemists. Sillä kerralla sain aamulla läksiäisiksi ensimmäisen kerran kokea miehen laukeavan sisälleni. Tiilisen vanhan kerrostalon seinät vaan kaikuivat ilonkiljahduksista, kun en pystynyt hillitsemään itseäni uusien tuntemusten parissa. N48

Vierailija
22/35 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä asti pippelinen hiplaaminen tuntunut hyvälle,

En muista milloin ja missä ensimmäisen kerran sperma tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen orgasmin sain itse tehtynä jo 12 -vuotiaana suuntaamalla käsisuihkun oikeasta kulmasta alapäähän. Se toimi aina. Enaimmäisen orkun mieheltä sain vasta 18 -vuotiaana. Kokemusta sitä ennen oli jo parista miehestä, mutta seksi heidän kanssaan oli sarja nopeita suorituksia ja he eivät olleet saaneet mua koskaan tulemaan. Lähdin eräänä kesäiltana silloisen tapailukumppanin kanssa illanviettoon lähellä olevaan varuskuntakaupunkiin ja päädyttiin baarista tapailukumppanille tutun armeijassa työskentelevän miehen asunnolle melkoisessa tuiskeessa. Tapailukumppani tyytyi katselemaan ja nukkumaan sohvalla, kun itseäni kahdeksan vuotta vanhempi mies lämmitteli taitavasti ja lopulta otti mut yön ja aamun aikana muutaman kerran olohuoneessa ja sängyllään. Siinä tilanteessa kiihotti moni asia samaan aikaan. Sotilaat ja poliisit kiihottivat mua jo ammattinsa puolesta. Mies oli kokenut ja osaava ja suihinottojen jälkeen sain aina keskittyä nauttimaan tilanteesta. Tapailukumppaniakin tilanne jollain jännällä tavalla kiihotti ja se näkyi hänen katseestaan. Jälkeenpäin hän kertoi tyydyttäneensä itseään kuunnellessaan ääniä makuuhuoneesta. Olin myös monta kertaa pyytänyt saada seksiä ilman kondomia, sillä söin pillereitä. Aiemmat kumppanit olivat kuitenkin halunneet käyttää kumia peläten tauteja ja isäksi tulemists. Sillä kerralla sain aamulla läksiäisiksi ensimmäisen kerran kokea miehen laukeavan sisälleni. Tiilisen vanhan kerrostalon seinät vaan kaikuivat ilonkiljahduksista, kun en pystynyt hillitsemään itseäni uusien tuntemusten parissa. N48

Saitko ensimmäisen orgasmin vasta kun mies pani paljaalla?

Vierailija
24/35 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä asti pippelinen hiplaaminen tuntunut hyvälle,

En muista milloin ja missä ensimmäisen kerran sperma tuli

Sama, ensimmänen orgasmi niin nuorena että ei sellaista voi muistaa. Siemensyöksyn sain 15-vuotiaana.

Vierailija
25/35 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan ekan orkun ajankohtaa, mutta alle kouluikäisenä olin jo oppinut, että tiettyjen asioiden ajatteleminen saa pippelin kihelmöimään ja kovettumaan. Kun esinahkaa liikutteli, se tuntui tosi hyvältä. Jossain vaiheessa opin liikuttelemaan sitä orgasmiin asti. Ihan pienenä en runkannut kovin usein, mutta jo ekalle luokalle mennessä olin alkanut tyydyttää itseni joka ilta sängyssä, ja joskus aamullakin ennen kuin nousin. Fantasiat oli todella outoja silloin, kuvittelin mm. että kakkasin housuun. Silloin se sai pippelin tosi kovaksi, mutta nykyään kakkajutut ei kiihota.

Vierailija
26/35 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri teki "palveluksena" erään kostean illan päätteeksi. Olin siis paljastanut etten ollut täysin tyytyväinen poikaystävältä saamaani seksiin. Enkä ollut osannut sitä itsekään silloin nuorempana tehdä (nyt osaan :). Päädyttiin heille ja hän teki sen mulle hellästi nuolemalla ja imemällä. Siinä vaiheessa kun olin jo lähellä tulemista, hän työnsi dildon hitaasti sisään, ja se yhdistettynä nuolemiseen sai lopultakin mut jotenkin unohtamaan ajan ja paikan ja itseni (en ajatellut siis enää mitä teen, missä asennossa oon ja mitä ääniä huudan tai voihkin yms mitkä oli ennen aiheuttaneet jännitystä). Pääsin siis jotenkin jonkun kynnyksen yli, ja muistan vaan kun kuumat aallot ja supistelut lähti ensin klitoriksesta koko lantion alueelle ja sitten lopulta varpaisiin ja sormiin saakka! Eli mun eka oli harvinaisesti tosi ISO, mutta padot aukaiseva kokemus.

Vierailija
27/35 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko ensimmäisen orgasmin vasta kun mies pani paljaalla?

Sain ensimmäisen orgasmin mieheltä jo kondomia käytettäessä. Ehkäisyn käyttäminen ei ollut nautinnon saamisen kannalta olennaista. Ensimmäinen orgasmi tuli kun mies jatkoi olohuoneessa aloitettua seksiä makuuhuoneessa sängyllään, olimme huoneessa kahden ja tilanne muuttui intiimimmäksi. Ratkaiseva tekijä oli mies, joka tuntui tekevän kaiken oikein. Se, että aamulla pyysin häntä taidokkaasta sormetuksesta ja muusta hyväilystä kiihottuneena tulemaan lusikassa ja lopulta lähetyssaarnaajassa ilman kondomia, oli vain lisäbonus uusien kokemusten joukkoon. N48

Vierailija
28/35 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tarkastikin. Olin jotain 13-14 v. Katsoin iltayöstä jotain leffaa telkkarista jossa oli alastonkohtauksia. Koko leffan ajan oli seisokki.

Mun ongelma oli se, että esinahka oli tosi tiukka, eikä sitä saanut vedettyä yhtään taakse, joten runkkaus ei onnistunut vaan koskettelin esinahan päältä.

Kun leffa loppui seisokki jatkui ja oli jotenkin todella outo (kiihottunut) olo. Peiton alla taskulampun valossa hyväilin pippeliä ja huomasin, että esinahan aukko oli suurentunut. Vedin varovasti lisää ja yhtäkkiä esinahka lupsahti terskan taakse. Samassa kun näin ensi kertaa terskani tuli järisyttävä tunne ja sain ensimmäisen orgasmin ja siemensyöksyn. Se jännitys ja metallirunkoisen taskulampun kitkerä tuoksu kuuman peiton alla on jäänyt elävästi mieleen.

Vierailija
29/35 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11v mentiin kylpylään ja siellä oli hierontasuihku osasto ja siinä missä porukka hieroi jalkansa ja selkänsä tuli seinästä kovalla paineella veden sisällä vesisuihku. Erehdyin kääntymään siinä niin että se osui muniin ja tuntui vaan humahdus päässä kun tuntui niin hyvältä. Kokeilin uudestaan ja jäin seisomaan siihen muna vasten suihkua ja ei mennyt montaa sekunttia kun laukesin uikkareihin.

Tuli tutuksi se suihku sinä viikonloppuna..

Eka orkku tuli parhaan ystävän kanssa fantasioidessa ja sormittaessa. Fantasiat nostaa vieläkin tunnelmaan kun näitä tarinoita lukee.

Vierailija
30/35 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9v anttilan kuvastolle.

😁 en muista omaa ekaa kertaa, mutta tässä yksi todennäköinen vaihtoehto.

Kuvastosta kiinnosti aina naisten alusasut eniten.

Sama täällä 😁 kuvasto varovasti auki, ettei muut huomaa että käyn aina samalla sivulla. Uusi kuvasto tuntui joululta.

Vierailija
31/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan orkun toiselta sain 23- vuotiaana vanhemmalta mieheltä, jonka löysin netin kautta. Kinkyiltiin kahdestaan ja kolmistaankin. En muista kertaa hänen kanssaan, jolloin en olisi saanut orgasmia.

Vierailija
32/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä,tyttökaverin avustuksella...kertoi että osaa elvyttää en tiennyt mitä oli tulossa..

Vierailija
33/35 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää sille, että useimmiten O löytyy paremmin omilla keinoilla kuin miehen aikaansaamana.

Vierailija
34/35 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan orkun sain oman käden kautta ehkä 13-vuotiaana, ekat spermat tuli 14-v.

Olin kyllä jo kokeillut aiemminkin. En oikein tiennyt mitä sieltä pitäisi tulla ja ajattelin että pitää pinnistää, joten pissasin sänkyyni...

Vierailija
35/35 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinko ollut 3-4 luokalla kun alkoi pimppakarvat kasvaan, ja vähän rinnatkin. Viatonta tutkiskelua se oli aluksi häpykummun karvojen keskeltä mutta aika nopeasti hoksasin että taisin saada orkun sieltä. 

Ehkä 5-6 luokalla regina lehti oli kiva iltaisin luettuna, ja innosti entistä enemmän masturboimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi