Hammaslaminaatit Helsinki
Hei! Kysymys siis esteettisesta hammashoitosta. On vähän kulumista ja haluaisin parantaa näköä. Onko joku laittanut niitä ja missä suosittelisitte? Niin paljon erilaisia paikkoja on tarjolla, että ei osaa valita. Myös hinnat vaihtelevat paljon. Oletteko maksanut osissa? Tottakai laatu on tärkein, koska se on niin iso päätös. Kiitos kaikille!
Kommentit (38)
Olen laitattanut 10 v sitte, mutta sitä paikkaa ei enää ole Hkissä. Etuhampaat vihloivat eroosion vuoksi ja laminaatit markkinoitiin mulle niin, että vaikuttaisi vihlontaankin. No, ei vaikuttanut. Harmittaa, että otin nämä. Tein liian hätäisen päätöksen, eli ihan oma moka oli. Mutta varmaan pelkästään ulkonäöllisestä syystä laitettaessa ei tätä murhetta ole.
Ehdottomasti Tero Siirilä, hoiti mun pelkopotilaan hampaat luksuskuntoon. Vastaanotto Oral Itis ja Kamppi.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Tero Siirilä, hoiti mun pelkopotilaan hampaat luksuskuntoon. Vastaanotto Oral Itis ja Kamppi.
Kallis laittaja ?
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis laittaja ?
En tiedä, mikä näissä on kallista. Taisi maksaa noin 200 e/hammas ja alku keskustelu erikseen ehkä 100 e. Voi hymyillä, siihen nähden ihan sama mitä maksoi.
Oletteko tietoisia että laminaatit eivät pysy loppuelämää vaan tippuvat jossain vaiheessa? Se johtaa siihen että hampaita hiotaan aina vähän jotta saadaan laminaatti kiinnitettyä? Lopulta ei voida enää hioa jolloin on laitettava hammaskruunuu. 1 kpl 1500 e. Harmittaa hieman että tästä ei puhuttu aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tietoisia että laminaatit eivät pysy loppuelämää vaan tippuvat jossain vaiheessa? Se johtaa siihen että hampaita hiotaan aina vähän jotta saadaan laminaatti kiinnitettyä? Lopulta ei voida enää hioa jolloin on laitettava hammaskruunuu. 1 kpl 1500 e. Harmittaa hieman että tästä ei puhuttu aikanaan.
Tämän takia en vielä itse ota laminaatteja koska hampaat kuitenkin niin hyvässä kunnossa. Toki valkoinen "hollywood hymy" olisi kiva mutta kun luin tuosta, en pidä vielä kiirettä laminaattien suhteen vaan käyn ainoastaan valkaisussa kerran vuodessa. Sitten jos/kun tulee kulumaa enemmän, sitten laitan.
healthy smile alanya, google kertoo.
Kannata suomen hintoja maksella ylimielisille lekureille.
Ma luin netistä, että ne pysyvät loppuelämään?! Onko kenelläkään vielä kokemuksia? Nyt kyllä pelottaa.. mitä siis tehdä, jos on kulumista? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis laittaja ?
En tiedä, mikä näissä on kallista. Taisi maksaa noin 200 e/hammas ja alku keskustelu erikseen ehkä 100 e. Voi hymyillä, siihen nähden ihan sama mitä maksoi.
Siis 200e per hammas? Laminaatitko?
Miten muka noin halpa?
Tuosta kyllä samaa mieltä, että vapautunut hymyily on joka euron arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis laittaja ?
Siis 200e per hammas? Laminaatitko?
Miten muka noin halpa?Tuosta kyllä samaa mieltä, että vapautunut hymyily on joka euron arvoinen.
Itsekin olen nähnyt 695 halvin hinta per hammas
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut samat vuodesta -90. Nyt kyllä pitäisi uusia. Mutta 30 v kesti.
Älkää hyvät ihmiset uskoko mitä netissä kirjoitetaan. Miksi pilata omat terveet hampaat tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Ma luin netistä, että ne pysyvät loppuelämään?! Onko kenelläkään vielä kokemuksia? Nyt kyllä pelottaa.. mitä siis tehdä, jos on kulumista? Kiitos!
Joo olen nähnyt Tiktokissa videoita näistä hiotuista hampaista, kammottavan näköistä kun pelkät nysät suussa ennen kuin taas uudet laminaatit... En ikinä ottaisi, ellei olisi joku terveystilan sanelema pakko.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset uskoko mitä netissä kirjoitetaan. Miksi pilata omat terveet hampaat tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin sellainen tilanne, että hampaat ovat terveitä, mutta on vähän kulumista reunoilla. Haluaisin siis parantaa sitä ulkonäköä.. olisiko muita mahdollisuuksia tarjolla, miten sitä saisi tehdä? Kiitos!
Tämä kiinnostaisi minuakin.
Olisiko suosituksia paikasta?
Esmile vaikuttaa hyvältä nettisivujen perusteella