Loukkaantuisitko?
Olimme saunassa mieheni kanssa. Puhuimme ystäväpariskunniata joilla on samanlaiset kasvonpiirteet. Mies toteaa: "meillä molemmilla on tällainen kömpelö nenä joka ei sovi muihin piirteisiin" Tarkoittaen siis häntä ja minua. En ollut koskaan pitänyt nenääni jotenkin kasvoihini sopimattomana tai kömpelönä. Olen ehkä herkkänahkainen kun pahoitin mieleni?
Kommentit (5)
No onko sun miehellä sitten sun mielestä?
siis ihan oikeasti? Oletko aikuinen vai joku teini ensimmäisessä seurustelusuhteessaan?
En ole teini. En vain käsitä miksi mies sanoo jotain tuollaista. En minä ikinä sanoisi mieheni ulkonäöstä mitään ilkeää, varsinkaan asiasta jolle ei voi mitään, kuten nenä.
Oletteko todella sitä mieltä että ottaisitte asian ihan coolisti, ei tuntuisi missään, jos miehenne arvostelisi kasvojanne tuollaisin sanoin? Olen kateellinen, olisipa minulla teidän itsetuntonne :(
ap
No loukkaantuisin minäkin. Mutta ota konteksti huomioon, puhuitte ystäväpariskunnan samankaltasista piirteistä, sitten miehesi koitti löytää jotakin yhteistä teidän kahden piirteistä ja toi oli ainut (?) mitä keksi?!
No, jokatapauksessa jos ei ollu kolmen promille humalassa niin normaali fiksu mies tajuaa ollla laukomatta tollasta. Kai kysyit siltä tarkennusta tai sanoit, että no olipa vähän loukkaavasti sanottu tjtsp..? Mun eksän mielestä mulla oli iso maha, vaikka olin normaalípanoinen niin olisi pitänyt saada maha pois, ei siis laihduttaa, mutta hänen mielestään maha olisi kannattanut saada pois. Juu,,,eksä on...
Joo turhaan suutuit.