Pitkät naiset, jotka ovat seurustelleet lyhyemmän miehen kanssa.
Onko täällä pitkiä naisia jotka seurustelevat tai ovat joskus seurustelleet lyhyemmän miehen kanssa? Mitkäs olivat kokemuksenne? Häiritsikö pituusero teitä jollain tavalla? Saman voisi kai kysyä lyhyiltä miehiltä. Oletteko joskus seurustelleet pidemmän naisen kanssa?
Olen hiukan keskivertoa lyhyempi mies, joka on kiinnostunut yhdestä minua pidemmästä naisesta. En ole vielä uskaltanut pyytää häntä ulos. Todennäköisyys on suuri, että hän ei ole pituuden takia ollenkaan kiinnostunut minusta.
Kommentit (28)
Avomieheni on minua muutaman sentin lyhyempi, eikä haittaa ollenkaan. Pitkillä naisilla on yleensä itsetunto kohdallaan, eikä tarvitse hakea egon pönkitystä pitkällä miehellä.
Sama juttu kuin nro 6:lla. Pieni pituusero ei haittaa jos miehellä on leveät hartiat.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:12"]
Sama juttu kuin nro 6:lla. Pieni pituusero ei haittaa jos miehellä on leveät hartiat.
[/quote]
Leveitä hartioita en omaa, valitettavasti
aloittaja.
Eikös pitkät naiset aina halua pidempää miestä, jotta voisivat kerrankin tuntea itsensä pieniksi ja siroiksi?
Ei ollut mikään ongelma mulle. Enemmän mua ärsytti sen miehen jauhaminen asiasta.
Nykyinen mies on muutaman sentin mua pidempi eikä meistä kumpikaan ajattele asiaa.
13 jatkaa: Ap jos se nainen ei ole kiinnostunut susta pituuden vuoksi, on hän typerä kana jota et itsellesi halua.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Leveitä hartioita en omaa, valitettavasti
aloittaja.
[/quote]
No sitten sinulla on muita hyviä puolia!
t. kutonen, joka on monta kertaa ollut ihastunut lyhyeen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:55"]
en ole "pitkä", vain 170, mutta se on silti hieman enemmän kuin poikaystäväni. ei ole ollut pituuserosta sen kummempaa haittaa, kannattaa ehdottomasti yrittää pyytää sitä naista ulos :) et voi mitään menettää. jos olet muuten mukava ja hyvä mies niin lyhyyden voi antaa anteeksi ;)
[/quote]
Joo, pelkään vaan että se pituus tulee häiritsemään naista jossain vaiheessa ja suhde loppuu siihen. Itse tiedän yhden tällaisen tapauksen missä pituusero oli "liikaa". Tiedän, että tämä on tyhmä ajattelutapa, mutta jostain syystä se vaan pysyy päässäni ja tästä pitäisi päästä eroon.